#1
1.mijn psychiater stuurt mijn recept altijd gelijk door naar mijn apotheek.
Ik kan het dan gelijk ook ophalen.
2.kan ik geen ant op geven
3.als het goed is kun je het gewoon bij je eigen apotheek afhalen hoor.
4.ik gebruik zoplicon via psychiater.
Mag je schijnbaar maar 2 weken gebruiken.
Ik gebruik inmiddels al geruime tijd elke avond.
Krijg steeds voor maar 2 weken mee bij apotheek.
Maar ik kan het gewoon x op x weer bijbestellen.
Daar word totaal niet opgelet, wat door ik dacht dat het dan wel geen kwaad zou kunnen.
Ben nu bezig om af te bouwen.
Je moet wel ff opletten bij apotheek dat duidelijk is dat het recept is uitgeschreven door psychiater.
Anders willen ze nog wel eens dat je er zelf voor moet betalen.
5.dit zal je met psychiater moeten overleggen.
Mijn psychiater belt af en toe om te horen hoe het gaat met medicatie.
6.meestal is er een standaar waar ze mee starten.
Dan bekijken ze na tijdje of het aanslaat of dat het bv nog wat hoger zou kunnen.
7.ik heb geleerd om altijd eerlijk te zijn over die dingen tegen hulpverleners.
Alleenbdan kunnen ze jou optimaal hulp verlenen.
Dus wees er gewoon eerlijk over dat is alleen maar in je eigen voordeel.
Nieuwe medicatie gaan gebruiken is ook spannend.
Het is altijd maar afwachten hoe je er op gaat reageren.
Maar met goede begeleiding komt het vast goed 😊
Ik kan het dan gelijk ook ophalen.
2.kan ik geen ant op geven
3.als het goed is kun je het gewoon bij je eigen apotheek afhalen hoor.
4.ik gebruik zoplicon via psychiater.
Mag je schijnbaar maar 2 weken gebruiken.
Ik gebruik inmiddels al geruime tijd elke avond.
Krijg steeds voor maar 2 weken mee bij apotheek.
Maar ik kan het gewoon x op x weer bijbestellen.
Daar word totaal niet opgelet, wat door ik dacht dat het dan wel geen kwaad zou kunnen.
Ben nu bezig om af te bouwen.
Je moet wel ff opletten bij apotheek dat duidelijk is dat het recept is uitgeschreven door psychiater.
Anders willen ze nog wel eens dat je er zelf voor moet betalen.
5.dit zal je met psychiater moeten overleggen.
Mijn psychiater belt af en toe om te horen hoe het gaat met medicatie.
6.meestal is er een standaar waar ze mee starten.
Dan bekijken ze na tijdje of het aanslaat of dat het bv nog wat hoger zou kunnen.
7.ik heb geleerd om altijd eerlijk te zijn over die dingen tegen hulpverleners.
Alleenbdan kunnen ze jou optimaal hulp verlenen.
Dus wees er gewoon eerlijk over dat is alleen maar in je eigen voordeel.
Nieuwe medicatie gaan gebruiken is ook spannend.
Het is altijd maar afwachten hoe je er op gaat reageren.
Maar met goede begeleiding komt het vast goed 😊
