#1
Poeh, ik moet er nu niet aan denken om in ene 20-30 mg of meer te nemen! Dat ga ik qua fysieke bijwerkingen en ongemakken niet trekken.Maar als ik >20/30 mg ineens gebruik gaat er spanning
Ik ben ook een stim kenner en liefhebster maar ik heb tot nu toe bij Methyl nog geen euforie of lekkere push ervaren.het duurde best een tijdje voordat ik de juiste balans vond en het (zeker voor iemand die andere stims kent) subtiele fysieke effect kon waarderen en gebruiken zonder de drang naar een meer stim-like push te willen gaan bevredigen en de balans juist ook te vinden rondom het focus effect.
Althans, heeeeel af en toe heb ik een idee dat er heel vaag een speed achtig effect is maar toch niet hetzelfde als echt bij speed. Snap je? Ook totaal niet de push om bv extra ijverig de keuken te soppen, schoon te maken of de tuin te doen. Bij speed heb ik dat wel heel sterk. Ook al bij lage dosering.
Dus nee, tot nu toe iig geen neiging om te gaan “misbruiken” of een high na te streven. De 1e x 10 mg kon ik fysiek al haast niet hendelen…
Hoe dat in de toekomst zal zijn weet ik niet. Ik ben wel verslavingsgevoelig.
Ja 3 dagen is idd nog kort. Al gebruik ik het totaal al 1,5 week, alleen tot 3 dagen terug maar 5mg.Wel dat 3 dagen me erg kort lijkt voor conclusies. Gewoon even wat tijd geven.
Ik weet namelijk dat het ook regelmatig voorkomt dat Methyl sowieso mentaal niks of weinig doet bij sommige adhd’rs.
Naja, ik wacht het nog even af!
Bedankt weer! 🙏
