Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEtizolam bah

Etizolam bah

56 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
D
Danny46Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Al begin ik er met 1 is binnen een half uur de strip leeg met nog wat ghb werkt perfect
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Danny46 zei:
ik wil niet stoer doen maar na 10 mg etizolam nergens last van
Klik om te vergroten...
Dit is wel stoer doen en bovendien een bijzonder zinloze bijdrage aan dit topic. Waarschijnlijk heb je een torenhoge tolerantie voor deze middelen, anders post je dit niet.
Danny46 zei:
Al begin ik er met 1 is binnen een half uur de strip leeg met nog wat ghb werkt perfect
Klik om te vergroten...
Om er nog maar iets doms aan toe te voegen...
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Danny46 zei:
Al begin ik er met 1 is binnen een half uur de strip leeg met nog wat ghb werkt perfect
Klik om te vergroten...
Tot dat je een x niet meer wakker wordt.
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#4
I heb weleens 18mg op (0 tolerantie). 14 uur later wakker, nergens last van 🙄
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#5
cutepool zei:
I heb weleens 18mg op (0 tolerantie). 14 uur later wakker, nergens last van 🙄
Klik om te vergroten...
Was eerste of tweede keer etiz. Not workibg
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#6
cutepool zei:
Was eerste of tweede keer etiz. Not workibg
Klik om te vergroten...

18 mg is een belachelijke hoeveelheid, denk dat je dan bindmiddelen hebt genomen in plaats van etizolam…
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja zeker, op een wonderlijke manier heeft mijn lichaam bindmiddel van etiz gescheiden en die tweede geneutraliseerd. Zeker weten.
🤦🏼‍♀️
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#8
Oké dan, champ. 💪🏻
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#9
cutepool zei:
Ja zeker, op een wonderlijke manier heeft mijn lichaam bindmiddel van etiz gescheiden en die tweede geneutraliseerd. Zeker weten.
🤦🏼‍♀️
Klik om te vergroten...

Nou, dat zal het zijn dan. 👍🏻
D
Danny46Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Zanza zei:
Dit is wel stoer doen en bovendien een bijzonder zinloze bijdrage aan dit topic. Waarschijnlijk heb je een torenhoge tolerantie voor deze middelen, anders post je dit niet.

Om er nog maar iets doms aan toe te voegen...
Klik om te vergroten...
I got the point ,fijne jaarwisseling
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Danny46 zei:
I got the point ,fijne jaarwisseling
Klik om te vergroten...
Insgelijks
D
Danny46Lid
01-01-2024, 00:00
#12
cutepool zei:
I heb weleens 18mg op (0 tolerantie). 14 uur later wakker, nergens last van 🙄
Klik om te vergroten...
Dat kan heel goed heb er wel eens 20 van 2mg op (en ja getest) kiplekker de volgende dag .edit; doe het nooit zelf .je weet niet meer wat je doet het huis is een puinhoop er staan onbekende gasten aan de deur die ik schijn uitgenodigd te hebben .Niet leuk :weary: heb ze weer weggestuurd zij snapten er werkelijk niks van.
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#13
Volgens @Roze Olifant is het onmogelijk om een overdosis benzos te nemen 🤷🏼‍♂️
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Gemberthee zei:
Hoe lang duurt het voordat ik me er normaal voel?
Klik om te vergroten...
Ik vind dit soort vragen altijd zo leuk

Ongeveer 44 minuten en 37 weken! dan voel je je weer helemaal top :moneytongue:
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#15
cutepool zei:
Volgens @Roze Olifant is het onmogelijk om een overdosis benzos te nemen 🤷🏼‍♂️
Klik om te vergroten...

Nee nee, volgens Roze Olifant is het belachelijk om 18 mg etizolam te nemen. Dat is iets heel anders. :wink: En de reactie van @Danny46 bevestigt dat alleen maar. Als je zonder tolerantie daadwerkelijk 18-20 mg (zelfs 40 mg blijkbaar, wtf?) neemt, dan is de kans best wel een beetje groot dat er dingen gebeuren die niet zo handig zijn, zeg maar.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Roze Olifant zei:
Nee nee, volgens Roze Olifant is het belachelijk om 18 mg etizolam te nemen. Dat is iets heel anders. :wink: En de reactie van @Danny46 bevestigt dat alleen maar. Als je zonder tolerantie daadwerkelijk 18-20 mg neemt, dan is de kans best wel een beetje groot dat er dingen gebeuren die niet zo handig zijn, zeg maar.
Klik om te vergroten...
En potverdikkie luisteren naar die roze olifant. Die is afgestudeerd aan de modder-eter school!
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#17
Zanza zei:
En potverdikkie luisteren naar die roze olifant. Die is afgestudeerd aan de modder-eter school!
Klik om te vergroten...

Zo is dat! :rock:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."