#1
Al begin ik er met 1 is binnen een half uur de strip leeg met nog wat ghb werkt perfect
Dit is wel stoer doen en bovendien een bijzonder zinloze bijdrage aan dit topic. Waarschijnlijk heb je een torenhoge tolerantie voor deze middelen, anders post je dit niet.ik wil niet stoer doen maar na 10 mg etizolam nergens last van
Om er nog maar iets doms aan toe te voegen...Al begin ik er met 1 is binnen een half uur de strip leeg met nog wat ghb werkt perfect
Tot dat je een x niet meer wakker wordt.Al begin ik er met 1 is binnen een half uur de strip leeg met nog wat ghb werkt perfect
Was eerste of tweede keer etiz. Not workibgI heb weleens 18mg op (0 tolerantie). 14 uur later wakker, nergens last van 🙄
Was eerste of tweede keer etiz. Not workibg
Ja zeker, op een wonderlijke manier heeft mijn lichaam bindmiddel van etiz gescheiden en die tweede geneutraliseerd. Zeker weten.
🤦🏼♀️
I got the point ,fijne jaarwisselingDit is wel stoer doen en bovendien een bijzonder zinloze bijdrage aan dit topic. Waarschijnlijk heb je een torenhoge tolerantie voor deze middelen, anders post je dit niet.
Om er nog maar iets doms aan toe te voegen...
InsgelijksI got the point ,fijne jaarwisseling
Dat kan heel goed heb er wel eens 20 van 2mg op (en ja getest) kiplekker de volgende dag .edit; doe het nooit zelf .je weet niet meer wat je doet het huis is een puinhoop er staan onbekende gasten aan de deur die ik schijn uitgenodigd te hebben .Niet leukI heb weleens 18mg op (0 tolerantie). 14 uur later wakker, nergens last van 🙄
Ik vind dit soort vragen altijd zo leukHoe lang duurt het voordat ik me er normaal voel?
Volgens @Roze Olifant is het onmogelijk om een overdosis benzos te nemen 🤷🏼♂️
En potverdikkie luisteren naar die roze olifant. Die is afgestudeerd aan de modder-eter school!Nee nee, volgens Roze Olifant is het belachelijk om 18 mg etizolam te nemen. Dat is iets heel anders.En de reactie van @Danny46 bevestigt dat alleen maar. Als je zonder tolerantie daadwerkelijk 18-20 mg neemt, dan is de kans best wel een beetje groot dat er dingen gebeuren die niet zo handig zijn, zeg maar.
En potverdikkie luisteren naar die roze olifant. Die is afgestudeerd aan de modder-eter school!

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."