Juist nog stock binnen gehaald dan? 😉 Ik ben er wel altijd wel fijn op wakker geworden als ik het indd bij 1 of 2mg hield en samen met Flualprazolam en Bromazolam benzo waar ik lekker op sliep wanneer ik meteen ging slapen en indien ik nog uurtje of 2 op bleef er lekker chill, licht euforisch gevoel v kreeg. Maar in tegenstelling tot flualprazolam (1 pellet 1mg) en Bromazolam (1 pellet 3mg), nam ik er ook makkelijker op bij, maar nooit meer dan 3mg, terwijl ik hier genoeg 3mg als startdosis nemen. De laatste x eens 3mg Etizolam ineens n dan had ik indd ferme blackout dag erna, zoals ik destijds ook bij Zolpidem had, waarbij ik ook van max 3x/week 10mg naar 40mg/avond, nacht ging.
Ben bewust ook niet op de uitverkoop vd Etizolam en Flualprazolam in gegaan, speelde wel in mn kop om v elk 100 pcs te bestellen aan die spotprijs, mr ff karakter getoond. Heb er van beide nog een tiental fzo, maar ben eigenlijk heel tevreden v Bromazolam (3mg) en is ook occasioneel gebruik, doet wat moet, na 6-7u slaap, uitgerust wakker en echt ready for the day en dan is dit voor mij voldoende.
Want heb hier echt nog potenter spul als Flunitrazolam (2 x gebruikt), Flubromazolam (1 x) nzo liggen, die té zijn, elk op hun manier en niet mijn ding zijn. Ook reden dat ik Clonazolam vrij snel de rug toekeerde. Soit ik wijk uit.
Maar Etizolam is indd met Zolpidem de enige benzo waar ik blijkbaar in de verleiding kwam om bij te nemen en/of in een keer meer ging nemen, mr bij occasioneel gebruik en niet in de val trappen van bijnemen is Etizolam best een aardige benzo en wat ik in benzo zoek, nl 5-6u fijne slaap n fit wakker worden n geen brak suf gevoel, waar ik bij vb Flunitrazolam, Clonazolam n Flubromazolam juist dag erna echt brak n futloos was.
Aaah ik ben echt content dat ik geen stock heb ingeslaan vd Etizolam en Flualprazolam 😁 Want eens zo'n hoeveelheid in huis, ist letterlijk melk bij de kat zetten. Heb enkele nieuwe benzo rc's getest voorbij maanden/weken, waarbij Flubromazolam (eerder hierboven over ghad) is totale njet, puur doordat het zeer rare benzo is, onvoorspelbaar, ook microdosering wegens zn potentie, dan Flubrotizolam, de 'fameuze' FANAX-bar, naah fel overroepen, zou 2x zo potent zijn als Etizolam, vr mij marketing 1ste klas, maar hou 'm maar, dan nog Deschloroetizolam, ook hier weer wegens de link met Etizolam, maar ook dit stofje kon me niet overtuigen n ook deze mogen ze houden. Zo blijft vr mij enkel Bromazolam over, meer moet dat niet zijn. Want op bepaald moment zat ik met 8 soorten benzo rc's, wat mixen ook weer in de hand speelt. Bij deze THANK YOU BAN😁