Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEtizolam bah

Etizolam bah

56 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
G
GembertheeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Sow! En of! Nu een uur en 2 koffie later is het gevoel om en nabij hetzelfde gebleven. Ik vind dit echt heftig. Dit is helemaal niet fijn. Ik heb het gevoel dat ik eigenlijk nog 5 uur extra had moeten slapen. Het voelt ongezond aan. Hoe lang duurt het voordat ik me er normaal voel?
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Etizolam deed niks bij mij.Maar ik ging niet hoger dan 2 mg
H
Harrie In De WarrieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik val al in slaap van 0,5 mg en volgens mij onderdrukt het je REM slaapcyclus vandaar dat je niet uitgerust wakker wordt.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#4
JapieVerslaagd zei:
Thanks snap het van de vendors. Maar persoonlijk contact mag toch wel via DM? Ik was op zoek naar iemand die mij kan helpen. Niet kopen of dealen.
Klik om te vergroten...

Persoonlijk contact via DM mag uiteraard maar niet over verkooppunten/vendors. Het noemen daarvan mag dus ook niet in privéberichten. Dit forum is niet de plek om verkooppunten te bespreken.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#5
JapieVerslaagd zei:
Dat wist ik niet. Indien nodig via telegram of whatsapp. Excuus
Klik om te vergroten...
Als je gewoon de forumregels had gelezen dan was dit gewoon duidelijk. Ik heb je toch een ban van een week gegeven. Dit omdat Roze olifant je al had aangesproken want eigenlijk was dit al een permanente ban waard.
J
JapieVerslaagdLid
01-01-2024, 00:00
#6
Roze Olifant zei:
Persoonlijk contact via DM mag uiteraard maar niet over verkooppunten/vendors. Het noemen daarvan mag dus ook niet in privéberichten. Dit forum is niet de plek om verkooppunten te bespreken.
Klik om te vergroten...
Dat wist ik niet. Indien nodig via telegram of whatsapp. Excuus
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Juist nog stock binnen gehaald dan? 😉 Ik ben er wel altijd wel fijn op wakker geworden als ik het indd bij 1 of 2mg hield en samen met Flualprazolam en Bromazolam benzo waar ik lekker op sliep wanneer ik meteen ging slapen en indien ik nog uurtje of 2 op bleef er lekker chill, licht euforisch gevoel v kreeg. Maar in tegenstelling tot flualprazolam (1 pellet 1mg) en Bromazolam (1 pellet 3mg), nam ik er ook makkelijker op bij, maar nooit meer dan 3mg, terwijl ik hier genoeg 3mg als startdosis nemen. De laatste x eens 3mg Etizolam ineens n dan had ik indd ferme blackout dag erna, zoals ik destijds ook bij Zolpidem had, waarbij ik ook van max 3x/week 10mg naar 40mg/avond, nacht ging.
Ben bewust ook niet op de uitverkoop vd Etizolam en Flualprazolam in gegaan, speelde wel in mn kop om v elk 100 pcs te bestellen aan die spotprijs, mr ff karakter getoond. Heb er van beide nog een tiental fzo, maar ben eigenlijk heel tevreden v Bromazolam (3mg) en is ook occasioneel gebruik, doet wat moet, na 6-7u slaap, uitgerust wakker en echt ready for the day en dan is dit voor mij voldoende.
Want heb hier echt nog potenter spul als Flunitrazolam (2 x gebruikt), Flubromazolam (1 x) nzo liggen, die té zijn, elk op hun manier en niet mijn ding zijn. Ook reden dat ik Clonazolam vrij snel de rug toekeerde. Soit ik wijk uit.
Maar Etizolam is indd met Zolpidem de enige benzo waar ik blijkbaar in de verleiding kwam om bij te nemen en/of in een keer meer ging nemen, mr bij occasioneel gebruik en niet in de val trappen van bijnemen is Etizolam best een aardige benzo en wat ik in benzo zoek, nl 5-6u fijne slaap n fit wakker worden n geen brak suf gevoel, waar ik bij vb Flunitrazolam, Clonazolam n Flubromazolam juist dag erna echt brak n futloos was.
Aaah ik ben echt content dat ik geen stock heb ingeslaan vd Etizolam en Flualprazolam 😁 Want eens zo'n hoeveelheid in huis, ist letterlijk melk bij de kat zetten. Heb enkele nieuwe benzo rc's getest voorbij maanden/weken, waarbij Flubromazolam (eerder hierboven over ghad) is totale njet, puur doordat het zeer rare benzo is, onvoorspelbaar, ook microdosering wegens zn potentie, dan Flubrotizolam, de 'fameuze' FANAX-bar, naah fel overroepen, zou 2x zo potent zijn als Etizolam, vr mij marketing 1ste klas, maar hou 'm maar, dan nog Deschloroetizolam, ook hier weer wegens de link met Etizolam, maar ook dit stofje kon me niet overtuigen n ook deze mogen ze houden. Zo blijft vr mij enkel Bromazolam over, meer moet dat niet zijn. Want op bepaald moment zat ik met 8 soorten benzo rc's, wat mixen ook weer in de hand speelt. Bij deze THANK YOU BAN😁
G
GembertheeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hi, bedankt voor je uitgebreide info! Voor mij wel goed om te lezen, al die verhalen eigenlijk wel. Wat me vooral bijblijft is dat kalmeringsmiddelen kennelijk zo lastig te reguleren is, op eigen houtje... eenmaal die dingen in huis is t moeilijk ervan af te blijven... (Ik ben niet verslavingsgevoelig, maar wat slapen betreft kan ik me soms echt wanhopig voelen)

Ik heb kortdurend ervaring met zolpidem op recept ivm slaapproblemen. Ik kon steeds maar weer een herhaling opvragen. Ik vond dat zo vervelend dat ik de huisarts heb gevraagd om het me niet meer te geven haha.

Maarja, nu heb ik toch Etizolam hier liggen en (schaam schaam schaam) toch ook weer Zolpidem. Ik heb er echt helemaal geen zin in. Ik wil het niet.

En als ik dan verhalen lees over beginnen met paar x per week en dan ineens dagelijkse 40 mg: dat moedigt me ontzettend aan om het NIET te nemen. Wat een vies spul kan het dan zijn hè.

In de periode dat ik zolpidem slikte had ik geen last van tolerantie trouwens. Maar stoppen vond ik wel eng en lastig. Soms lukt het me een paar weken heel goed. En andere keren vind ik het weer lastig. Ik wil er vanaf blijven. Dit forum sterkt me onverwachts. Hopelijk lukt het me langdurig!
D
Danny46Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Gemberthee zei:
Hi!

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen... Ik heb gisteren avond als experiment 1 mg Etizolam ingenomen. Ik voelde wel meer ontspanning, maar vrij licht voor mijn gevoel. Heb zo'n 30/45 min later nog 1 mg bij genomen, viel gelijk in slaap en werd 7 uur later gewekt. Ik werd me toch brak wakker joh. Niet normaal! Ik was ook misselijk zelfs en durfde enkele minuutjes voor ik het gevoel had dat ik normaal kon reageren. Ik vond dit wel indrukwekkend. Was 2 mg toch te veel?
Zoals ik me nu voel denk ik: gadver dit wil ik niet meer.
Is dit herkenbaar voor jullie?
Klik om te vergroten...
ik wil niet stoer doen maar na 10 mg etizolam nergens last van
D
Danny46Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Al begin ik er met 1 is binnen een half uur de strip leeg met nog wat ghb werkt perfect
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Danny46 zei:
ik wil niet stoer doen maar na 10 mg etizolam nergens last van
Klik om te vergroten...
Dit is wel stoer doen en bovendien een bijzonder zinloze bijdrage aan dit topic. Waarschijnlijk heb je een torenhoge tolerantie voor deze middelen, anders post je dit niet.
Danny46 zei:
Al begin ik er met 1 is binnen een half uur de strip leeg met nog wat ghb werkt perfect
Klik om te vergroten...
Om er nog maar iets doms aan toe te voegen...
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Danny46 zei:
Al begin ik er met 1 is binnen een half uur de strip leeg met nog wat ghb werkt perfect
Klik om te vergroten...
Tot dat je een x niet meer wakker wordt.
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#13
I heb weleens 18mg op (0 tolerantie). 14 uur later wakker, nergens last van 🙄
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#14
cutepool zei:
I heb weleens 18mg op (0 tolerantie). 14 uur later wakker, nergens last van 🙄
Klik om te vergroten...
Was eerste of tweede keer etiz. Not workibg
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#15
cutepool zei:
Was eerste of tweede keer etiz. Not workibg
Klik om te vergroten...

18 mg is een belachelijke hoeveelheid, denk dat je dan bindmiddelen hebt genomen in plaats van etizolam…
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ja zeker, op een wonderlijke manier heeft mijn lichaam bindmiddel van etiz gescheiden en die tweede geneutraliseerd. Zeker weten.
🤦🏼‍♀️
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#17
Oké dan, champ. 💪🏻
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#18
cutepool zei:
Ja zeker, op een wonderlijke manier heeft mijn lichaam bindmiddel van etiz gescheiden en die tweede geneutraliseerd. Zeker weten.
🤦🏼‍♀️
Klik om te vergroten...

Nou, dat zal het zijn dan. 👍🏻
D
Danny46Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Zanza zei:
Dit is wel stoer doen en bovendien een bijzonder zinloze bijdrage aan dit topic. Waarschijnlijk heb je een torenhoge tolerantie voor deze middelen, anders post je dit niet.

Om er nog maar iets doms aan toe te voegen...
Klik om te vergroten...
I got the point ,fijne jaarwisseling
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Danny46 zei:
I got the point ,fijne jaarwisseling
Klik om te vergroten...
Insgelijks

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."