#1
Cheers! Ik zal het straks even aanpassen.Voor vrouwen is het 1.3/kg ipv 1.5 ✌️
Is dit gewijzigd over de jaren? Ik kan me niet herinneren dat hier een jaar of acht, negen of tien geleden een onderscheid in werd gemaakt.
Cheers! Ik zal het straks even aanpassen.Voor vrouwen is het 1.3/kg ipv 1.5 ✌️
Veel mensen zeggen dat na een aantal keer MDMA/XTC gebruiken het stofje zijn magie verliest, en dat je de eerste paar keer dus echt moet laten tellen, maar na hoeveel keer gebeurt dat?
Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Of is het juist nooit gaan vervelen? Hoe heb je het weer intressant gekregen? En wat zijn ook goede middelen om eens te gebruiken wanneer je het punt bereikt dat XTC zijn magie verliest.
Het is fantastisch om thuis mee te chillen met mensen of zelfs in je eentje. 6-APB nog beter.Echt? Ik vind mdma thuis zeker zo leuk als op n feestje
Is dit ook niet iets wat voorkomt als je te veel hebt gebruikt in een sessie?Wat weg is: de ervring van elektrische vonkjes of knettertjes in achterhoofd en nek/rug.
Meestal wel inddIs dit ook niet iets wat voorkomt als je te veel hebt gebruikt in een sessie?
Je geeft hier eigenlijk al het antwoord waarom het niets aan was. Tientallen keren zouden de meeste van ons dik 10 jaar over doen..🫣tientallen keren daarna maehhh niets aan en mega dip.
geen last van nadelige gevolgen?Normaal doseren (max. 140 mg), de pauzes respecteren en kan jaren plezier hebben. In mijn persoonlijke ervaring al meer dan 12 jaar.
Hoezo?geen last van nadelige gevolgen?
Ik zou het ff googlen.Hang het ook niet af in welke context je dat gebruikt...
Kan mij inbeelden thuis met partner is anders dan feestje en wat de verwachtingen zijn ?
Nah het is voor mij altijd weer magisch.De echte first timer “magie” dat je niet weet wat je overkomt en je volledig als kind voelt in zo’n gigantisch indoor ballenbak/speelparadijs. Dat is er wel snel afgegaan, vervolgens weet je beetje wat je te verwachten staat en laat je gewoon over je heen komen en geniet je ervan.
Ja dat ligt aan te hoge doseringen denk ik.Sws heeft MDMA best wel snel voor mij de magie verloren, maar dan bedoel ik niet voor de effecten die minder waren, maar meer de bijwerkingen die meer aanwezig waren, vooral het niet kunnen pissen en ontzettende stijve nek dat volledig doortrekt naar m’n schouders en achterhoofd heeft me eigenlijk wel beetje ervan weerhouden om het continue te blijven gebruiken. Denk de laatste keer op een feestje/festival is meer dan 2-3 jaar geleden en in een thuis setting is dat nu 4 maanden geleden geweest met daarvoor ook weer 1 jaar er tussen.
Maar eigenlijk wat iedereen hier ook al schrijft, als je te hoge doseringen naar binnen jast en je niet netjes aan de 2-3 maanden regel houdt kan de lol er snel vanaf zijn.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."