#1
Hoezo?geen last van nadelige gevolgen?
Welke nadelige gevolgen?
Hoezo?geen last van nadelige gevolgen?
Ik zou het ff googlen.Hang het ook niet af in welke context je dat gebruikt...
Kan mij inbeelden thuis met partner is anders dan feestje en wat de verwachtingen zijn ?
Nah het is voor mij altijd weer magisch.De echte first timer “magie” dat je niet weet wat je overkomt en je volledig als kind voelt in zo’n gigantisch indoor ballenbak/speelparadijs. Dat is er wel snel afgegaan, vervolgens weet je beetje wat je te verwachten staat en laat je gewoon over je heen komen en geniet je ervan.
Ja dat ligt aan te hoge doseringen denk ik.Sws heeft MDMA best wel snel voor mij de magie verloren, maar dan bedoel ik niet voor de effecten die minder waren, maar meer de bijwerkingen die meer aanwezig waren, vooral het niet kunnen pissen en ontzettende stijve nek dat volledig doortrekt naar m’n schouders en achterhoofd heeft me eigenlijk wel beetje ervan weerhouden om het continue te blijven gebruiken. Denk de laatste keer op een feestje/festival is meer dan 2-3 jaar geleden en in een thuis setting is dat nu 4 maanden geleden geweest met daarvoor ook weer 1 jaar er tussen.
Maar eigenlijk wat iedereen hier ook al schrijft, als je te hoge doseringen naar binnen jast en je niet netjes aan de 2-3 maanden regel houdt kan de lol er snel vanaf zijn.
Echt? Ik vind mdma thuis zeker zo leuk als op n feestjeVroeger om de drie maanden een MDMA weekend.
Dat ging goed. Maar toen ik niet meer met vrienden naar de feestjes ging was de lol er ook snel af

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."