#1
Beste mensen,
Ik zit al een jaar ongeveer met de vraag: Hoe komt het dat ik gewoon zo goed als niets merk van xtc?? Ik probeer een antwoord te vinden hierop. Het eigenaardige is dat het 2 keer in mijn leven wel goed werkte. Ik vond dat toen fantastisch... maar op een of andere manier werkt het nu weer niet. Zelfs na het slikken van 8 pillen van 280mg mdma per pill voel ik me doodnormaal. Dat is wat ik vandaag heb genomen in 10u tijd. En ik heb totaal geen tolerantie normaal gezien want ik doe dat amper. Ik heb veel coke gebruikt in 2023 en dat werkt altijd goed, zelfs met hoge coke tolerantie ondertussen kan ik daar nog steeds van genieten. Ik heb maar 4 keer xtc genomen in mijn hele leven. De tweede en derde keer werkte het. Vandaag was het de 4de keer en ben ik gwn blijven pakken in de hoop dat het terug zou werken maar het doet me niets.
Het extra straffe is: normaal gezien kan ik echt helemaal niet tegen wiet. Als ik 1 trek neem ben ik heel de dag om zeep en kan ik niet meer functioneren en niet slapen tot ik waanideeen krijg enzovoort... Ik heb 1 keer in een nachtclub een pil xtc genomen en daarna een hele blunt gesmoord en ik voelde ook gwn niets van die blunt. Het lijkt precies alsof xtc alles neutraliseerd en mij gwn super numb maakt in mn brein. Ik vind het gewoon echt zeer vreemd.
Ik vraag mij al lang af waarom ik hier geen enkele verklaring voor kan vinden online.
Weet er mss iemand meer over atypisch mdma gebruik?
Ik zit al een jaar ongeveer met de vraag: Hoe komt het dat ik gewoon zo goed als niets merk van xtc?? Ik probeer een antwoord te vinden hierop. Het eigenaardige is dat het 2 keer in mijn leven wel goed werkte. Ik vond dat toen fantastisch... maar op een of andere manier werkt het nu weer niet. Zelfs na het slikken van 8 pillen van 280mg mdma per pill voel ik me doodnormaal. Dat is wat ik vandaag heb genomen in 10u tijd. En ik heb totaal geen tolerantie normaal gezien want ik doe dat amper. Ik heb veel coke gebruikt in 2023 en dat werkt altijd goed, zelfs met hoge coke tolerantie ondertussen kan ik daar nog steeds van genieten. Ik heb maar 4 keer xtc genomen in mijn hele leven. De tweede en derde keer werkte het. Vandaag was het de 4de keer en ben ik gwn blijven pakken in de hoop dat het terug zou werken maar het doet me niets.
Het extra straffe is: normaal gezien kan ik echt helemaal niet tegen wiet. Als ik 1 trek neem ben ik heel de dag om zeep en kan ik niet meer functioneren en niet slapen tot ik waanideeen krijg enzovoort... Ik heb 1 keer in een nachtclub een pil xtc genomen en daarna een hele blunt gesmoord en ik voelde ook gwn niets van die blunt. Het lijkt precies alsof xtc alles neutraliseerd en mij gwn super numb maakt in mn brein. Ik vind het gewoon echt zeer vreemd.
Ik vraag mij al lang af waarom ik hier geen enkele verklaring voor kan vinden online.
Weet er mss iemand meer over atypisch mdma gebruik?