Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey iedereen, Steeds vaker vraag ik mezelf af hoe mensen een verschil merken tussen verschillende pakjes cocaine⦠Ikzelf merk soms wel verschillen in het effect dat ik ervan ervaar. Maar ik kan na veel gebruik nog steeds moeilijk echt met zekerheid pinpointen wat nu eigelijk beter is⦠Of hoe ik bv zuivere coke kan herkennen tov veel versneden coke. De coke die ik nu recent gebruik vind ik wel anders voelen dan wat ik gewoon ben. Alleen weet ik niet echt of dit een goed teken is of net niet. Ik merk nu bevoorbeeld dat ik er veel minder die fight or flight alerteid van inschakel en minder energetisch, hyped of hyper sta als wat ik gewoon ben te voelen. Ik ben eerder redelijk relaxed ervan⦠maar dan toch afwisselend met opvallende fysieke onrust tot op het punt dat ik vreemde kronkelbewegingen begin te maken. Constant kleine korte trekjes in mijn spieren die precies ergens onderbewust worden getriggered. ik weet echt niet goed wat ik er van moet denken."
"Ah oei, sorry, dat wist ik dus echt niet... en huh??? Ik snap eerlijk gezegd de logica hierachter niet zo goed... Waarom is het dan tegen de forumregels? Neo-Shulginist zei: Het is heel lastig, zo niet ondoenlijk, om de zuiverheid van een drug te linken aan de effecten die je ervaart. Er spelen te veel andere factoren mee. Daarom is speculeren over de kwaliteit van drugs tegen de forumregels. Klik om te vergroten..."
"Mag het niet omdat het mensen zou kunnen misinformeren aangezien het niet echt objectief genoeg vast te stellen valt?? Of heb ik dat fout begrepen? Ik wil zeker geen problemen veroorzaken. Ik dacht er niet aan vanuit die hoek... het leek mij net nuttig en leerrijk om er open over te praten persoonlijk."
"Ik vraag mij soms af of ik niet veel te veel of fout drugs gebruik. Want dat is moeilijk in te schatten vind ik. momenteel heb ik +-10u geslapen in het midden van de voorbije +-100u en ik heb in die tijd bijna 5 gram gesnoven. Ik voel me niet zo speciaal of messed up, noch enorm goed ofzo... voel me eigelijk nog vrij hard hetzelfde als toen ik begon maandag... rustig en vrij neutraal. Hierdoor vraag ik mij af hoe anderen inschatten bij zichzelf wanneer ze echt te ver gaan en even moeten rusten. Is dat iets waar mensen bewust over nadenken? of is het eerder een kwestie van "ik ben op" of "mijn coke is op" en dan stopt het gewoon omdat het niet echt anders kan. Want zo gebeurde dat meestal bij mij. Voelen de meeste mensen dat aan als ze er echt over gaan? Moet ik me zorgen maken dat ik bv. nu op dit moment al echt te ver aan het gaan ben? Of... zal ik dat wel merken als ik te ver ga en vertrouw ik erop dat dat wel duidelijk is als het zo ver is... dat ik het wel zal merken als ik echt even moet stoppen? Ik weet niet of ik mijn vraag duidelijk heb gesteld. Is misschien een beetje verwarrend of een rare vraag, idk... wat denken jullie?"
"Beste humane wezens, Ik heb vandaag 4 a 5 gram cocaine gesnoven in 2 'lijnen' (al waren het eerder bergjes natuurlijk) . Don't ask me why, I'm a stupid man I guess... Niet lang na de tweede lijn (of eerder gezegd berg...) kreeg ik opeens allerlei zorgwekkende symptomen. Ik werd onwaarschijnlijk duizelig. Ik zag dubbel en wazig omdat heel mijn zicht heen en weer schudde en draaide. mijn hoofd werd enorm warm vanbinnen, dat voelde heel vreemd aangezien ik nog nooit zo'n warmte heb ervaren vannuit de kern van mn hoofd echt. Ik vergat en misplaatste vanalle feiten die plaats vonden. Ik kon mn onderlip niet goed dicht houden terwijl ik stapte... die hing wat lammer te bengelen mijn benen, en armen stonden mega stijf. Mijn pinken kan ik nog steeds niet goed neutraal gestrekt houden (beide pinken hebben de neiging dicht te plooien (soort van spasmen?)). Ik zweette mij tepletter natuurlijk. Ik ben zelf naar het ziekenhuis gelopen. Daar hebben ze bloed getrokken en veel vragen gesteld om mijn situatie in te schatten. Ik heb toen alles eerlijk uitgelegd. Nu ben ik terug thuis maar vraag ik mij nog steeds af wat dat nu allemaal was eigenlijk. De dokters hebben mij niet echt een duidelijk diagnose (durven/willen/ge)geven. Ik had onderweg naar het ziekenhuis een verwarrend gesprek met een vriend van me die me niet goed wou serieus nemen als ik vertelde dat ik dit enorm hard vind lijken op een herseninfarct. Hij argumenteerde dat het "gewoon een algemeen gevolg van de extreme dosis" zal zijn.... waarop ik dan reageerde dat dat helemaal geen concrete diagnose en helemaal geen verduidelijking is. Ik weet dus nog steeds niet of het nu een beginsel van- of een milde herseninfarct was of iets anders dat ik niet kan plaatsen of ken. Heeft iemand hier meer kennis over? Ben benieuwd naar eventuele andere ervaringen ivm te hoge dosisen. PS: ik voel me al enkele uren terug redelijk ok fysiek. Dus, niet te veel zorgen maken, ik ga niet dood ( I guess )."
"HappyMind zei: 4 a 5 gram in twee keer opgesnoven? Je neusslijmvlies kan zo'n extreem hoge hoeveelheid niet eens goed opnemen. Dus het zal vooral in je maag terecht gekomen zijn. Wat had je überhaupt verwacht qua effect? Klik om te vergroten... Ik had gehoopt op een hartaanval."
"caninus zei: waarschijnlijk wel. En anders had hij er wel voor gezorgd dat er 1 of meerdere vrienden bij waren die zijn verhaal later nog zouden kunnen bevestigen. Maat blijkbaar waren die ook niet zo onder de indruk, aangezien hij toen maar besloot om naar het ziekenhuis te lopen in zijn ƩƩntje. Maar zelfs daar waren ze niet echt onder de indruk. Dan blijft er maar 1 ding over: Je verhaal op drugsforum gaan vertellen, in de hoop dat daar iemand gaat zeggen hoe gevaarlijk het wel niet was of dat hij wel dood had kunnen zijn. (waarschijnlijk zal zijn verhaal later langzaam veranderen in dat ze dat in het ziekenhuis hadden gezegd) Klik om te vergroten... Niet echt. Ik was gewoon alleen thuis. En ja, ik had idd dood kunnen zijnā¦. Waarom denk je anders dat ik zoān belachelijk hoge dosis neem?? Omdat ik heel gelukkig en cool ben jaā¦"
"let's take this a step further...."
"CuriousExplorer zei: Ook...gewoon....een...mooie....foto...šBekijk bijlage 7530 Klik om te vergroten... lijkt wel echt niet op coke... geen idee wat ermee gebeurd is maar het lijkt precies vol met vuil te zitten ofzo"
"Neo-Shulginist zei: Dat het niet gebruikelijk is om zelf shit te regelen om je drugs te testen... Tja. Is dat dan onze schuld? Beetje rare redenering. Klik om te vergroten... Natuurlijk is dat niet jullie schuld. (Huh? rare redenering?? Ik vind het persoonlijk meer een rare redenering van u om te denken dat ik zo iets bedoelde) Ik zeg alleen dat ik het vreemd vind om hier telkens te lezen dat mensen hun drugs laten testen... ik heb daar helemaal geen oordeel of judging aan verbonden ofzo... of toch zeker niet zo bedoeld. Ik wou gwn informeren zodat jullie ook snappen dat dat niet voor iedereen even vanzelfsprekend is... meer niet."