#1
Antipsychotica combineren met uppers is slecht idee , gevaarlijk. En logisch dat je weinig merkt van mdma
Natuurlijk is dat niet jullie schuld. (Huh? rare redenering?? Ik vind het persoonlijk meer een rare redenering van u om te denken dat ik zo iets bedoelde) Ik zeg alleen dat ik het vreemd vind om hier telkens te lezen dat mensen hun drugs laten testen... ik heb daar helemaal geen oordeel of judging aan verbonden ofzo... of toch zeker niet zo bedoeld. Ik wou gwn informeren zodat jullie ook snappen dat dat niet voor iedereen even vanzelfsprekend is... meer niet.Dat het niet gebruikelijk is om zelf shit te regelen om je drugs te testen... Tja. Is dat dan onze schuld? Beetje rare redenering.
Vanaf 135 behoor je tot de 1%.Ja, dat weet ik helemaal... dat is zelfs exact waarom ik dat heb gedaan.
Ik ben gewoon extreem zelf destructief en heb heel ongezonde habits, coping mechanismes, denkpatronen etc...
Heb wat mentale problemen kort samengevat. Dus ik doe heel domme dingen als heel slimme mens. Ja, het is een plottwist mss om te lezen dat ik een iq heb van 140. Komt niet zo over in al mijn berichten hier. Dat snap ik heel goed... want ik post ook enkel mijn domme drugsdaden enzo hierop.
We adviseren dus om dat wat meer vanzelfsprekend te maken.Ik wou gwn informeren zodat jullie ook snappen dat dat niet voor iedereen even vanzelfsprekend is... meer niet.
Na het slikken van 10 xtc-tabletten terwijl je al jaren antipsychotica gebruikt hebt, kan ik me voorstellen dat er ondertussen wel een aantal iq-punten verloren zijn gegaan…Ja, het is een plottwist mss om te lezen dat ik een iq heb van 140. Komt niet zo over in al mijn berichten hier. Dat snap ik heel goed... want ik post ook enkel mijn domme drugsdaden enzo hierop.
Je geeft aan geen tolerantie te hebben, maar dit kan de boel wel goed opfocken. Met dit bedoel ik: het is natuurlijk belachelijk veel. Ook al merk je de effecten niet, je hersens merken de aanslag wel. Zou goed kunnen dat je hierna gewoon heel lange tijd andere/minder effecten van mdma voelt.Zelfs na het slikken van 8 pillen van 280mg mdma per pill voel ik me doodnormaal.
Nu wel, na 2,24 GRAM MDMA. De tandjes zeg. Dat je niks voelt betekent niet dat je geen risico's neemt he?En ik heb totaal geen tolerantie normaal gezien
Zelfs na het slikken van 8 pillen van 280mg mdma per pill voel ik me doodnormaal.
Slechts 3,2% van de pillen die in 2022 getest zijn door het DIMS bevatten helemaal geen MDMA. Dus zo vaak komt dat eigenlijk niet voor. Vaak bevatten deze pillen nog wel een andere psychoactieve stof. 35% bevat bijvoorbeeld amfetamine.Er zijn veel pillen waar gewoonweg geen mdmda in zit bvb.
Ja, dat weet ik helemaal... dat is zelfs exact waarom ik dat heb gedaan.Ongeacht aan wat voor reden het ook lag/ligt.
Als je na meer dan laat ons zeggen een dubbele dosis nog niks voelt is het enkel maar te idioot voor woorden om te blijven bijpakken 🤦♂️
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."