Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC doet gwn helemaal niets met me. Het lijkt zelfs alle andere effecten van drugs te neutraliseren vanuit mijn ervaring.

XTC doet gwn helemaal niets met me. Het lijkt zelfs alle andere effecten van drugs te neutraliseren vanuit mijn ervaring.

21 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
l
lijpemanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Antipsychotica combineren met uppers is slecht idee , gevaarlijk. En logisch dat je weinig merkt van mdma
C
CokeyBob

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Neo-Shulginist zei:
Dat het niet gebruikelijk is om zelf shit te regelen om je drugs te testen... Tja. Is dat dan onze schuld? Beetje rare redenering.
Klik om te vergroten...
Natuurlijk is dat niet jullie schuld. (Huh? rare redenering?? Ik vind het persoonlijk meer een rare redenering van u om te denken dat ik zo iets bedoelde) Ik zeg alleen dat ik het vreemd vind om hier telkens te lezen dat mensen hun drugs laten testen... ik heb daar helemaal geen oordeel of judging aan verbonden ofzo... of toch zeker niet zo bedoeld. Ik wou gwn informeren zodat jullie ook snappen dat dat niet voor iedereen even vanzelfsprekend is... meer niet.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#3
CokeyBob zei:
Ja, dat weet ik helemaal... dat is zelfs exact waarom ik dat heb gedaan.

Ik ben gewoon extreem zelf destructief en heb heel ongezonde habits, coping mechanismes, denkpatronen etc...
Heb wat mentale problemen kort samengevat. Dus ik doe heel domme dingen als heel slimme mens. Ja, het is een plottwist mss om te lezen dat ik een iq heb van 140. Komt niet zo over in al mijn berichten hier. Dat snap ik heel goed... want ik post ook enkel mijn domme drugsdaden enzo hierop.
Klik om te vergroten...
Vanaf 135 behoor je tot de 1%.
Het zou mij verbazen eerlijk gezegd. 😌
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#4
CokeyBob zei:
Ik wou gwn informeren zodat jullie ook snappen dat dat niet voor iedereen even vanzelfsprekend is... meer niet.
Klik om te vergroten...
We adviseren dus om dat wat meer vanzelfsprekend te maken.
P
PistooltjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het eerst wat ik zie in google is dat antipsychotica de werking van stimulerende middelen serieus verminderd. (Lijkt me ook best logisch). Dus dan heb je je antwoord toch al?
V
VJ_LSD72Lid
01-01-2024, 00:00
#6
CokeyBob zei:
Ja, het is een plottwist mss om te lezen dat ik een iq heb van 140. Komt niet zo over in al mijn berichten hier. Dat snap ik heel goed... want ik post ook enkel mijn domme drugsdaden enzo hierop.
Klik om te vergroten...
Na het slikken van 10 xtc-tabletten terwijl je al jaren antipsychotica gebruikt hebt, kan ik me voorstellen dat er ondertussen wel een aantal iq-punten verloren zijn gegaan…
t
trokskyLid
01-01-2024, 00:00
#7
wat een verhaal... Nu lieve jongen verzorg je wat ..
C
CokeyBobLid
01-01-2024, 00:00
#8
Beste mensen,

Ik zit al een jaar ongeveer met de vraag: Hoe komt het dat ik gewoon zo goed als niets merk van xtc?? Ik probeer een antwoord te vinden hierop. Het eigenaardige is dat het 2 keer in mijn leven wel goed werkte. Ik vond dat toen fantastisch... maar op een of andere manier werkt het nu weer niet. Zelfs na het slikken van 8 pillen van 280mg mdma per pill voel ik me doodnormaal. Dat is wat ik vandaag heb genomen in 10u tijd. En ik heb totaal geen tolerantie normaal gezien want ik doe dat amper. Ik heb veel coke gebruikt in 2023 en dat werkt altijd goed, zelfs met hoge coke tolerantie ondertussen kan ik daar nog steeds van genieten. Ik heb maar 4 keer xtc genomen in mijn hele leven. De tweede en derde keer werkte het. Vandaag was het de 4de keer en ben ik gwn blijven pakken in de hoop dat het terug zou werken maar het doet me niets.

Het extra straffe is: normaal gezien kan ik echt helemaal niet tegen wiet. Als ik 1 trek neem ben ik heel de dag om zeep en kan ik niet meer functioneren en niet slapen tot ik waanideeen krijg enzovoort... Ik heb 1 keer in een nachtclub een pil xtc genomen en daarna een hele blunt gesmoord en ik voelde ook gwn niets van die blunt. Het lijkt precies alsof xtc alles neutraliseerd en mij gwn super numb maakt in mn brein. Ik vind het gewoon echt zeer vreemd.

Ik vraag mij al lang af waarom ik hier geen enkele verklaring voor kan vinden online.
Weet er mss iemand meer over atypisch mdma gebruik?
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#9
Soms werkt MDMA dus wel, want van de vier keer dat je gebruikt hebt werkte het twee keer wel. De vraag is dus: Wat was er toen anders? Had je toen bijvoorbeeld andere pillen? Heb je echt geen enkel idee?

Kun je iets meer zeggen over je cocaïne gebruik? Hoeveel gebruik je precies? Gebruik je cocaïne in combinatie met MDMA?

En hoe zit het met andere drugs? Want sommige drugs kunnen kruistolerantie veroorzaken voor MDMA.

Edit: Oh, en voor de zekerheid: wanneer had je voor het laatst MDMA gebruikt?
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wat bedoel je met “het lijkt de effecten van drugs te neutraliseren”? Gebruikte je andere drugs voordat je xtc gebruikte of heb je het dan alleen over de wiet? Coke dempt de effecten van mdma in elk geval enorm, dus als je daar zoveel van gebruikte zou het hem daar zeker in kunnen zitten. Je moet wel zeker zijn dat het uit je systeem is.

CokeyBob zei:
Zelfs na het slikken van 8 pillen van 280mg mdma per pill voel ik me doodnormaal.
Klik om te vergroten...
Je geeft aan geen tolerantie te hebben, maar dit kan de boel wel goed opfocken. Met dit bedoel ik: het is natuurlijk belachelijk veel. Ook al merk je de effecten niet, je hersens merken de aanslag wel. Zou goed kunnen dat je hierna gewoon heel lange tijd andere/minder effecten van mdma voelt.

Mdma is een delicaat middeltje, less is more. Probeer het eens als je zeker twee weken geen sos hebt gehad en zeker 3 maanden geen mdma of andere middelen die op je serotonine werken zoals 3mmc. Gebruik max 1,5 keer je lichaamsgewicht in mg en verdeel dat in 2 dosissen (je startdosis zou beste ongeveer twee derde van je totale dosis zijn, na 1-1,5 uur pak je de laatste derde bij). Daarnaast is set en setting ook heel belangrijk, hoe waren die de keren dat je gebruikte? En had je je pillen laten testen of niet?
P
PistooltjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Neem je iets anders van medicatie? En heb je je pillen getest? Er zijn veel pillen waar gewoonweg geen mdmda in zit bvb. 😅
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#12
CokeyBob zei:
En ik heb totaal geen tolerantie normaal gezien
Klik om te vergroten...
Nu wel, na 2,24 GRAM MDMA. De tandjes zeg. Dat je niks voelt betekent niet dat je geen risico's neemt he?
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#13
CokeyBob zei:
Zelfs na het slikken van 8 pillen van 280mg mdma per pill voel ik me doodnormaal.
Klik om te vergroten...

Brrr. Wees blij dat je nog leeft.
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#14
Pistooltje zei:
Er zijn veel pillen waar gewoonweg geen mdmda in zit bvb.
Klik om te vergroten...
Slechts 3,2% van de pillen die in 2022 getest zijn door het DIMS bevatten helemaal geen MDMA. Dus zo vaak komt dat eigenlijk niet voor. Vaak bevatten deze pillen nog wel een andere psychoactieve stof. 35% bevat bijvoorbeeld amfetamine.

De TS zou dus een enorme pechvogel zijn als hij/zij twee keer totaal inactieve pillen is tegengekomen. Daarnaast is het twee andere keren wel gelukt om prima pillen te scoren. Het lijkt me daarom sterk — niet onmogelijk, maar sterk.
Y
YakamozLid
01-01-2024, 00:00
#15
Na 4/5x mdma kristallen deed ik keer xtc pillen tijdens festival. Dit was spontane besluit op de festival zelf. Na 3 pillen voelde ik ook helemaal niks ervan. 2 uur later kon ik me ogen niet meer open houden en wilde alleen nog maar slapen..
ik voelde verder dus helemaal niks ervan. Ik heb altijd netjes minimaal 3 maanden tussen gehouden. Pillen heb ik uiteraard niet kunnen testen maar was met 5 anderen die er wel echt op gingen. Met MDma nooit problemen ook na die festival niet.
ik weet ook echt niet waar het aan ligt en ben echt benieuwd naar.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Laat je alles testen?
En het lichaam zal het wel degelijk voelen.
Ik vind het bestwel een domme actie om maar gewoon door te snoepen ookal voel je "niks"

En als je er echt "niks" van voelt is het gewoon niet voor jou weggelegd en zou ik het gewoon loslaten en het niet meer gebruiken.
En anders misschien opzoek gaan naar pure MDMA ( die laten testen) en dan eens kijken wat dat doet met een normale dosis.
S
Sally TessioLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wat is het idee achter ruim twee gram mdma nemen (meer dan twintig keer zoveel als aan wordt geraden voor iemand met een gemiddeld gewicht)? Is het doel om überhaupt nooit meer iets te kunnen voelen? Je hoort zelden dat iemand overlijdt aan een overdosering mdma, maar je doet in ieder geval je uiterste best om in dat illustere rijtje te kunnen belanden.

Ik vraag me daarnaast inderdaad ook af of je je drugs wel laat testen. 280 gram is een grote hoeveelheid voor een enkele pil en het zou net zo goed kunnen dat dat een verzinsel is van je dealer om klanten zoals jij op te geilen. Als je wil experimenteren met doseringen om een soort sweet spot te kunnen vinden, dan is het handig om te testen hoeveel mdma er daadwerkelijk in je pillen zit. Maar goed, in jouw geval zou ik er maar helemaal vanaf blijven.

Mensen met ADHD kunnen trouwens ook weinig effect ondervinden van mdma gebruik (of juist overgestimuleerd raken), maar hoe vaak dat voorkomt weet ik niet. Mocht je ADHD hebben, dan wordt mdma gebruik dan ook afgeraden.
C
CokeyBobLid
01-01-2024, 00:00
#18
CuriousExplorer zei:
Ongeacht aan wat voor reden het ook lag/ligt.

Als je na meer dan laat ons zeggen een dubbele dosis nog niks voelt is het enkel maar te idioot voor woorden om te blijven bijpakken 🤦‍♂️
Klik om te vergroten...
Ja, dat weet ik helemaal... dat is zelfs exact waarom ik dat heb gedaan.

Ik ben gewoon extreem zelf destructief en heb heel ongezonde habits, coping mechanismes, denkpatronen etc...
Heb wat mentale problemen kort samengevat. Dus ik doe heel domme dingen als heel slimme mens. Ja, het is een plottwist mss om te lezen dat ik een iq heb van 140. Komt niet zo over in al mijn berichten hier. Dat snap ik heel goed... want ik post ook enkel mijn domme drugsdaden enzo hierop.
C
CokeyBobLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik weet ondertussen al vrij lang aan wat het allemaal ligt... ik had dit vermoeden al veel langer maar wou het niet onderzoeken omdat ik hoopte dat het iets anders zou kunnen zijn... ik heb er ondertussen wat meer vrede mee genomen dat het ligt aan het feit dat ik antipsychotica neem al sinds mijn 9 jaar.

En ik woon in belgie, dus hier is het testen van drugs iets dat eigelijk naar mijn ervaring van de meest intense drugsmilieus tot de meest onschuldige beginners gewoon in praktijk zo goed als nooit gedaan word. Het is gewoon een heel gedoe en ik heb er nog nooit van gehoord dat iemand het ooit heeft gedaan... ik vind het ook zo enorm vreemd dus dat er zo constant naar verwezen word alsof het doodnormaal is... ik ken echt niemand die daar in mijn kringen ooit een woord over gesproken heeft zover ik weet. En ik ken heel wat druggebruikers.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ongeacht aan wat voor reden het ook lag/ligt.

Als je na meer dan laat ons zeggen een dubbele dosis nog niks voelt is het enkel maar te idioot voor woorden om te blijven bijpakken 🤦‍♂️
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."