#1
Re: Wat zijn de risico's van het slikken van hooggedoseerde
Kauwgom helpt heel goed. Bij mij toch.
Kauwgom helpt heel goed. Bij mij toch.
ZERO- zei:Ik vind het eigenlijk vanzelfsprekend dat je een pil met zo'n hoge dosis niet in één keer neemt. Zijn er mensen die dat wel doen dan? Ik heb zelfs nog nooit een hele pil op...
Anyhow: goed om te weten!
Vlindertje91 zei:Wow toen ik een half jaar geleden voor het eerst XTC slikte had ik dus ook vreselijke dorst, heel duizelig, ontzettend tandenknarsen en alles. Dan had ik blijkbaar ook een sterke pil te pakken? Mijn vriend had ze geregeld en die dacht dat er 70 mg in zat. Is hij dan voorgelogen ofzo of ben ik er gewoon heel erg gevoelig voor? Binnenkort willen we namelijk voor de 2e keer (voor mij dan) slikken maar dan zou ik het wel fijn vinden als dat knarsen en die duizeligheid niet zo erg is..
Volgens mij zijn die sterke pillen ook bedoeld als 2x 1pil, zodat je er maar één hoeft mee te nemen naar een feest of zo, terwijl je in feite toch twee pillen hebt omdat je ze doormidden dient te breken.ZERO- zei:Ik vind het eigenlijk vanzelfsprekend dat je een pil met zo'n hoge dosis niet in één keer neemt. Zijn er mensen die dat wel doen dan? Ik heb zelfs nog nooit een hele pil op...
Je krijgt er wel gespierde kaken vanharry123 zei:Kauwgum zou ik niet zo snel aanraden omdat je dan zo last van je kaak krijgt en je alsnog wel een stukjes van je wang of tong weg kauwt :P

Het schijnt dat Magnesium het beste tegen dat tandenknarsen helpt.Amateurtje zei:Kauwgom helpt heel goed. Bij mij toch.
Wow toen ik een half jaar geleden voor het eerst XTC slikte had ik dus ook vreselijke dorst, heel duizelig, ontzettend tandenknarsen en alles. Dan had ik blijkbaar ook een sterke pil te pakken? Mijn vriend had ze geregeld en die dacht dat er 70 mg in zat. Is hij dan voorgelogen ofzo of ben ik er gewoon heel erg gevoelig voor? Binnenkort willen we namelijk voor de 2e keer (voor mij dan) slikken maar dan zou ik het wel fijn vinden als dat knarsen en die duizeligheid niet zo erg is..
Ja mijn vriend heeft de hele avond op en neer gerend om drinken te pakken voor me heb zeker 1 liter water gedronken toen.
mrflame zei:Ben er erg blij mij dat hier een topic over wordt gemaakt! 1 pil tegenwoordig is heel anders dan 1 pil een tijdje terug. Een vriend van mij is al eens veel en veelste hard gegaan op die dingen. Zo erg dat ik professionele hulp er bij heb moeten halen, believe me, dat is niet leuk![]()
En wat nou als het gaat om een pure ' gif' pil waarvan een halve al je avond en meer kan verpesten. Alom altijd verstandig te laten testen om ongevallen minder vaak te zien gebeuren/horen/of zelf mee maken.als ik een pil krijg die ik niet ken neem ik eerst de helft van die pil. Dat kan sowieso geen kwaad
mrflame zei:Ben er erg blij mij dat hier een topic over wordt gemaakt! 1 pil tegenwoordig is heel anders dan 1 pil een tijdje terug. Een vriend van mij is al eens veel en veelste hard gegaan op die dingen. Zo erg dat ik professionele hulp er bij heb moeten halen, believe me, dat is niet leuk![]()
Ntronaut zei:Volgens mij zijn die sterke pillen ook bedoeld als 2x 1pil, zodat je er maar één hoeft mee te nemen naar een feest of zo, terwijl je in feite toch twee pillen hebt omdat je ze doormidden dient te breken.ZERO- zei:Ik vind het eigenlijk vanzelfsprekend dat je een pil met zo'n hoge dosis niet in één keer neemt. Zijn er mensen die dat wel doen dan? Ik heb zelfs nog nooit een hele pil op...
Dr. MD zei:wow hoe meer ik hier lees, hoe meer ik er van overtuigd ben dat je je pillen best laat testen tegenwoordig![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."