Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: Wat zijn de risico's van het slikken van hooggedoseerde Toch heb ik al meerdere malen gezien dat sommige mensen aan vreemden vragen om pillen om er daarna achter te komen dat het iets heel anders is dan men denkt. De hoog gedoseerde pillen lijken mij ook ervoor gemaakt om deze per halve te nemen als het ware het een hele pil is."
"Ik was van plan geweest om een half maandje terug nog eens XTC gebruiken (3,5 maanden na mijn vorige gebruik, zie mijn vorige trip report: viewtopic.php?f=21&t=53073) maar door een bepaalde reden ging dat feest voor mij helaas niet door. Toch wilde ik nog graag een feestje pakken voordat ik maanden in ga zonder XTC gebruik. Een maat attendeerde mij op de mobiele applicatie "I'm in" waarmee kaarten te winnen waren voor het 20-jarig jubileum en tevens afsluitende editie van Raving Nightmare, een feestje waarbij ik al zin kreeg om te gaan stampen bij alleen het zien van de line-up. Mij lukte het helaas niet om kaarten te winnen, maar mijn maat had wel het geluk. Kaartje was geregeld, nu de XTC nog. Dus, zodoende via dezelfde weg als voorgaand wat pillen geregeld. Dit keer waren het paarse buggati's (getest: 210 mg MDMA) in plaats van witte domino's. Blij dat alles geregeld was, ook het vervoer, kreeg ik steeds meer zin in het feestje. Afgelopen zaterdag was het dan dus zo ver. Aangekomen op het feestje bleek te sfeer er al goed in te zitten. Dus het was de spullen snel in een kluisje gooien en ons tussen de andere stampende bezoekers mengen. Na een tijd nuchter mee te stampen besloten we om een halve paarse bugatti te nuttigen. Ik was heel erg enthousiast en vond de sfeer geweldig voordat ik de halve pil naar binnen had gewerkt. Een ideale setting dus om te gebruiken. Na een half uurtje begon ik al wat te merken, tijdens het lopen werd ik al een beetje zweverig en mijn benen wilden ook blijven bewegen, heerlijk! Het gevoel kwam niet zoals voorgaande keren in een keer maar heel erg geleidelijk. Na ruim 2,5 uur te hebben staan stampen besloot ik om nog een halve pil bij te pakken omdat het feestje nog wel even duurde. Na een half uur was het niet zoals met de eerste halve van de nacht. De tweede halve sloeg in als een bom, iets wat ik persoonlijk prettiger vind. In een klap klonk de muziek heel anders, veel mooier, dit gold ook voor de lichten en lasers. Wauw! Dit was tijdens mijn eerste halve niet gebeurd, maar tijdens mijn vorige keren dat ik heb gebruikt wel. Ik was al een beetje teleurgesteld dat die ene helft niet zo insloeg als voorgaande keren, maar veel tijd om teleurgesteld te zijn had ik sowieso niet. Omdat ik heerlijk ging op die eerste halve boeide mij dat ook totaal niet, maar toen het bij die tweede wél gebeurde had ik totaal geen spijt dat ik had bijgepakt. Ik heb nog een fantastische nacht gehad en heerlijk gespacet op de lichten en muziek. Het een beetje heen en weer gaan van mijn kaak merkte ik wel, maar omdat ik nu wist van de vorige keer dat het zo kon gebeuren schrok ik er nu niet van en lette ik er ook totaal niet op. Ik liet de boel gewoon zijn gang gaan, ik had het immers toch fantastisch naar m'n zin. Tegen het einde van het feestje voelden mijn benen wel een beetje zwaar waardoor ik meer mijn best moest doen als het ware om te hakken. Maar het was het allemaal weer meer dan waard. Al met al was het weer een geweldig feestje waarbij ik aanwezig mocht zijn. De paarse buggati is wat mij betreft echt een aanrader! Ik denk nu nog steeds terug aan het moment dat die tweede halve heerlijk insloeg en dat ik daar zo ontzettend blij mee was. Dat ik naast alleen maar hard gaan en een beetje zweverig werd door die eerste toch ook nog dat heerlijke euforische gevoel mocht meemaken. Over een x aantal maanden hoop ik weer een trip report te kunnen schrijven, omdat ik mijn ervaringen graag wil delen hier op het forum. In de tussentijd zal ik me moeten vermaken met het lezen van trip reports van andere gebruikers."
"MusicIsLife zei: Niceeeee, was daar zelf ook. Was zeker een leuk feestje Klik om te vergroten... Ja, heb er echt van genoten"
"Afgelopen zaterdag heb ik voor de tweede keer XTC gebruikt in mijn leven. Nadat ik, iets meer dan een maand daarvoor, het voor de eerste keer gebruikt had. De eerste keer was op een festival, een halve domino. Afgelopen zaterdag heb ik Dominator festival op een gegeven moment een halve bijgepakt nadat ik al een halve op had, op de tijd dat de 'ervaren' gebruikers het mij adviseerden. Zowel bij de eerste keer als afgelopen zaterdag was het gevoel heerlijk toen het halfje insloeg. Een heerlijk warm en liefdevol gevoel kwam in mij naar boven en ik had zin om te gaan dansen. Afgelopen zaterdag zaten we net even aan een tafeltje te ontspannen toen hij insloeg. Mijn benen gingen vanzelf op en neer en ik had geen zin meer om te blijven zitten, ik zou en moest bewegen. De komende 3 á 4 uur was ik niet te stoppen, en ook de anderen met wie ik was die tegelijkertijd met mij wat op hadden bleven maar doorgaan. Het was één grote gezellige bende. In tegenstelling tot de eerste keer besloot ik nu om bij te pakken, wat voor mij ook weer een totaal nieuwe ervaring opleverde. Toen de tweede halve begon te werken gingen mijn kaken ineens heen en weer, totaal uit zichzelf en ik had er op het begin totaal geen controle over. Dit had ik de voorgaande keer niet gehad met het nuttigen van een halve pil en tijdens de eerdere halve die dag ook niet. Ik had mezelf al wel ingelezen via verschillende websites en geluisterd naar ervaringen van anderen, maar zo heftig had ik het bij mijzelf niet verwacht. Na dat ik weer advies had gehad van de personen waarmee ik samen was -ze hielden mij goed in de gaten, wat ik erg prettig vond- begon ik het tandenknarsen/kaakschaatsen relatief onder controle te krijgen. Omdat deze ervaring voor mij totaal nieuw was ging ik er bewust en onbewust toch steeds aan denken en op letten waardoor ik achteraf voor mijzelf het gevoel had dat ik niet het maximale genieten uit de XTC had gehaald deze dag. De personen waarmee ik op het festival was vroegen regelmatig aan me of het allemaal goed ging en dat was eigenlijk ook wel zo, ik voelde me erg prettig en het voelde alsof ik nog wel de hele nacht door zou kunnen gaan dansen. Naast de personen waarmee ik was waren er ook volstrekt onbekenden die mij in de gaten hielden en zo nu en dan vroegen of alles goed was. Eén persoon vroeg dit aan mij omdat hij mij een hele tijd met mijn tong over mijn lippen zag gaan, iets wat ik niet bewust deed, maar waarschijnlijk gebeurde omdat het gevoel met mijn kaken nieuw was voor mij. Ook vertelde deze mij dat ik op sommige moment een trillende lip had als ik aan het praten was, dat merkte ik zelf niet maar ik kon wel merken dat ik op sommige moment moeilijk uit mijn woorden kon komen. Toen de tweede halve ook zo zachtjes aan begon uit te werken duurde het festival nog een uurtje tot drie kwartier. Toen deze zo goed als uitgewerkt was voelde ik mijzelf opeens best moe en ging ik mijn benen voelen die een hele tijd hebben staan dansen. Toen het festival ten einde was en we in de bus op de terugweg naar huis waren had ik nog wel een aantal keren een soort stuiptrekkingen met mijn kaak waardoor mijn tanden elkaar raakten, en had ik de neiging om te willen kauwen. Toen ik weer eenmaal thuis was heb ik heerlijk geslapen en was ik weer een ervaring rijker. Ook had ik op maandag voor het eerst echt een dip na het gebruik van XTC, maar deze was na een tijdje muziek luisteren totaal verdwenen. Over een tijd ben ik van plan om tijdens een festival weer te gaan gebruiken. Ik ga dan als ik ga kaakschaatsen proberen om er niet al te veel aan te denken en op te letten, en de nieuwe adviezen die ik heb gekregen op te volgen. Tot op heden vind ik XTC een erg leuke ervaring en ook ben ik erg te spreken over de personen waarmee ik naar het festival was, maar ook de onbekende bezoekers, die op elkaar letten. De sfeer op zo'n hardcore festival is zo gemoedelijk waardoor ik mezelf prettig voel, wat ook weer positief werkt voor mij tijdens de trip."
"Iedereen bedankt voor de tips, deze ga ik zeker uitproberen! Ja, ik ben op de hoogte van de '3 maanden regel'. Het volgende feestje wat ik ga bezoeken is ook pas weer over een tijdje (3,5 maand) en daarna ga ik minimaal een zestal maanden niet meer gebruiken, sowieso om tolerantie tegen te gaan."