MellowMarcelloww zei:
Hoi,
Ik ben een bron op het spoor die mij de volgende spulletjes kan leveren:
Oxazepam
Temazepam
Lorazepam
Bromazepam
Lormetazepam
Flunitrazepam
Flurazepam
Clonazepam
Ik heb ervaring met diazepam, xanax en tetrapezam, en ik weet dat die middelen nogal van elkaar verschillen.
Ik vraag me af of iemand me kan vertellen welke van die acht bovengenoemde middelen het grootste rekreatieve effekt heeft, dus niet alleen dat je er suf en kalm van wordt, maar ook een beetje euforisch. Wat mij betreft geldt altijd hoe heftiger hoe beter.
Bedankt voor de reakties alvast.
De laatste 4 en de eerste vind ik de meest recreatieve en de meest sederende/hypnotische:
temazepam
lormetazepam
flunitrazepam
flurazepam
clonazepam
Lormetazepam werkt het kortst van de vier ( zo'n 8 uur ongeveer), van flurazepam ben je idd 3 dagen suf, flunitrazepam heeft ook een lange werking door zn actieve metaboliet...zeker 12 uur
of langer.
Temazepam is in Belgie niet meer op de markt, heb ik geen ervaring mee, maar schijnt de meest recreatieve en ook verslavende te zijn! Zijn in Nederland wel op de markt, capsules van 20 mg, 10 mg ook denk ik. Clonazepam is de enige denk ik die niet als slaapbenzo wordt voorgeschreven, maar vooral tegen epilepsie en angst, maar werkt ook heel verslavend en sufmakend. Effect duurt ook zeer lang, langer dan een dag ( 30 uur ongeveer dacht ik) en geeft ook euforie.
Ik zou voor clonazepam kiezen, die kan je overdag en ook als slaapmiddel gebruiken vind ik, de 2 mg pillen dan, van Roche, merknaam is Rivotril of Klonopin ( in de V.S.), de 2 mg pillen kan je in 4 breken, dus dan kan je zelf wat kijken welke dosis voor jou chill is.
Wel oppassen voor verslaving!!!!
bromazepam lijkt qua effect wat op diazepam vind ik en lorazepam wat op alprazolam, maar veel minder sterk