Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mijn Carbamazepine + Fenobarbital krijg ik voor 3 maanden, Fluni's en de temazepam voor 1 maand en een herhaalrecept voor 1 doosje bij de apotheek"
"IK ben wel erg blij met mn Nitrazepammetjes....Effect blijft wel erg lang hangen.... Tema's voel ik niet meer zoveel van, denk vanwege mn carbamazepine medicatie"
"Ik denk dat je op een zogenaamde onderhoudsdosis zit, ofwel langdurig gebruik dan zijn ze er (helaas soms) een stuk lakser mee. Klik om te vergroten... Klopt wel 25tolife, maar ik vind dat helemaal niet erg... Is pas vervelend als je bij de plaatsvervangende arts van de plaatsvervangende arts moet zijn, omdat je HA op vakantie is...( plaatsvervanger ook op vakantie ) Dan wordt het allemaal een stuk moeilijker. Meestal krijg ik slechts voor een paar dagen... OT. waarom komen mijn berichten steeds op voorhand in een beoordelingsruimte? Blijft dit zo?"