#1
Oh okNiet sederend genoeg denk ik, riek. Of je moet hoge doseringen gaan nemen. Ik zou qua farma benzo dan denk ik eerder nog aan Lorazepam denken
reageerde eigenlijk hierop
Dacht daardoor dat alprazolam tog wel een all rounder was.Ik zoek iets sederend / Iets waarvan ik me relaxt voel geeft / waarvan ik in slaap val of doorslaper. Heb daarin geen voorkeur.
Tis denk ik voor een ieder anders ,net zoals lorazepam bij mij weer meer richting in slaper gaat.
Vind antwoorden op benzo vragen best moeilijk eigenlijk mede omdat je ook niet weet wat de tolerantie is hoe frequent ts slikt heeft iemand lichte angst problemen etc etc.
Maar inderdaad Lorazepam was mijn eerste benzo die ik voorgeschreven kreeg en was toen extreem lekker ....al moest ik voor dat effect 1x2 mg van start tog 3x2 mg slikken binnen een week na gebruik voor het zelfde effect.
Deed dit 3 maal daags trouwens .
Dus oppassen/voorzichtigheid is hier ook zeker van toepassing.
.