#1
Nihilisst zegt wow volgensmij is nigilisst een vrouw ofnie
Ik heb ook slechte ervaringen met zolpidem. Zonder excessief gebruik. De meest vreemde dingen gedaan op dat spul. Slaapwandelen, midden in de nacht autorijden. Etc. Etc. Was niet mijn middel zullen we maar zeggen hahaDe verhalen over blackouts met Zolpidem zijn meestal degene die hoger gaan doseren dan voorgeschreven
Heb ik wel met 20mg of meer.Ik heb ook slechte ervaringen met zolpidem. Zonder excessief gebruik. De meest vreemde dingen gedaan op dat spul. Slaapwandelen, midden in de nacht autorijden. Etc. Etc. Was niet mijn middel zullen we maar zeggen haha
Minimaal ja.zo'n 2 mg bar naar binnen werk natuurlijk
Pas hier echt mee op idd. Naast wat @Geneesmiddel zegt treden 'afkickverschijnselen' veel sneller op dan bij lang(er) werkende benzodiazepinen.Flunitrazolam. Korte halfwaarde, maar heel snel delusion of sobriety en blackouts. Extreem potent.
AlprazolamFarmaceutische aanraders zijn ook welkom.
Niet sederend genoeg denk ik, riek. Of je moet hoge doseringen gaan nemen. Ik zou qua farma benzo dan denk ik eerder nog aan Lorazepam denkenAlprazolam
Oh okNiet sederend genoeg denk ik, riek. Of je moet hoge doseringen gaan nemen. Ik zou qua farma benzo dan denk ik eerder nog aan Lorazepam denken
Dacht daardoor dat alprazolam tog wel een all rounder was.Ik zoek iets sederend / Iets waarvan ik me relaxt voel geeft / waarvan ik in slaap val of doorslaper. Heb daarin geen voorkeur.
Het kan ook zeker wel, maar qua sedatie scoort alprazolam wel vrij laag natuurlijk. Tenzij je (zonder tolerantie) zo'n 2 mg bar naar binnen werk natuurlijkOh ok
reageerde eigenlijk hierop
Ja klopt wel iddMinimaal ja.
Iets aanraden voor recreatief gebruik is moeilijk.
Tis makkelijker te antwoorden op hoe val ik in slaap benzos.
Ja dat klopt. Het zijn wel middelen die eigenlijk niet dagelijks gebruikt moeten worden. Ik heb er een beetje teveel lak aan gekregen omdat ik gewoon wil slapen. Dat gaat me waarschijnlijk nog wel problemen opleveren maar dat zie ik dan wel weer.@Melis Fijn dat de combi zolpidem met Droomsap voor jou goed werkt. Ik wordt er jaloers van. Maar het is door de zolpidem natuurlijk niet geschikt voor dagelijks gebruik.
Dat Droomsap heb ik even opgezocht. Het werkzame bestanddeel is doxylamine succinaat, dat in NL inderdaad niet geregistreerd staat. Het is en antihistamine met als bijwerking een sufmakend effect. In Nederland lijkt men erg huiverig voor sufmakende antihistamines.
Maar juist vanwege die bijwerking zit het in Droomsap en wordt het in Duitsland bij de apotheek zonder recept maar wel met afnamerestrictie verkocht. Ook online, zodat ik het al jaren thuis kan laten bezorgen in NL. Het helpt inderdaad bij het slapen, zeker niet zo stevig als Zolpidem dat doet, maar dan wel zonder opbouw van tolerantie of gevaar voor lichamelijke verslaving: dagelijks gebruik is mogelijk, gelukkig. *
Ik koop pilletjes in de van de standaard afwijkende maat van 30 mg en neem dan een kwartje, dus ergens tussen 7 en 8 mg. Een kwartje van het standaard 25 mg pilletje voelt voor mij als net te weinig.
Droomsap geeft als richtlijn voor dosering 2ml en dat bevat ongeveer 6.5 mg doxylamine succ.
* de bijsluiter zegt wel: niet langer dan twee weken achtereen gebruiken, raadpleeg uw arts ....
Probeer anders Lorazepam (2.5mg) met je arts te bespreken. Dat is net ietsjes sterker waardoor je misschien niet hoeft bij te nemen. Ik vind Lorazepam erg fijn voor slapen omdat het bij mij echt op m'n spieren goed werkt en ik word ook erg moe ervan. Succes met de zoektocht. Ik ben trouwens geen voorstander van Benzodiazepinen voor het slapen omdat het probleem niet word opgelost. Altijd tijdelijk gebruiken is mijn advies.En een update over Lormetazepam: met enige vertraging heb ik een proefpakketje van 7 maal 1mg kunnen afhalen bij de apotheek. Prijzig spul trouwens - slapen is zo een dure hobby !
Jammer genoeg werkt het bij mij niet in de 1 mg dosering (twee pogingen). Vannacht (derde poging) na twee uur nog 0,5 mg bijgenomen en toen wel een verbetering ervaren: ruim twee uur aan een stuk geslapen en daarna nog 2 maal ongeveer twee uur.
Wat het wel doet: mijn hoofd rustiger maken zodat ik relaxter in bed lig. "kopzorgen" worden onderdrukt.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."