#1
Ik ben vorig jaar in een zware depressie terechtgekomen waardoor ik (opnieuw) benzo's ben beginnen gebruiken.
Ik heb een aantal jaar geleden zware problemen gehad met etizolam (herhaaldelijke blackouts waarbij ik vaak onwetend nog andere drugs gebruikte als een losgeleid projectiel).
Ik had redelijk wat flunitrazolam gebruikt en herkende de cyclus waar ik opnieuw in aan het vallen was, en wou er terug van weg.
Ik probeerde zelf te stoppen maar kreeg erge ontwenningsverschijnselen (koud zweet, slapeloosheid, misselijkheid, zichtproblemen) en ben er mee naar de dokter gegaan.
Ik heb haar bovenstaande verteld, en ze heeft me een schema opgesteld om de flunitrazolam eerst af te bouwen tot een redelijk niveau en daarna over te stappen op diazepam.
Ik heb dit schema aanvankelijk gevolgd, maar even na de overstap naar diazepam ben ik opnieuw overgestapt naar de flunitrazolam (puur uit verslaving).
Ik heb mijn eerste dosis diazepam opgehaald maar ben in werkelijkheid nog steeds flunitrazolam aan het nemen.
Daarna heb ik een afspraak gehad bij de dokter en heeft ze me een nieuwe dosis voorgeschreven.
Ik heb haar een zakje met een aantal pillen flunitrazol gegeven, maar hield er een hoop achter en ben blijven gebruiken.
De dag dat ik van de dokter kwam ben ik de diazepam meteen gaan halen bij een apotheek, maar die zat zonder en kon de volgende dag pas opgehaald worden.
Ik heb toen wel al meteen betaald.
Ik heb het enorm druk gehad de laatste weken en herinnerde me plots dat ik mijn voorschrift ben vergeten op te halen.
Ik voel me slecht over het feit dat ik niet eerlijk ben
Ik zit momenteel in een soort crisis situatie die nog wel enkele dagen kan aanslepen en die het nu moeilijk (onmogelijk?) maakt te stoppen, maar ben wel overtuigd definitief te stoppen eens dit afgerond is op het einde van de week.
Ik zou volgens het schema binnen enkele dagen een afspraak moeten maken om mijn nieuw voorschrift op te halen.
Nu is natuurlijk de vraag: kan mijn dokter (elektronisch natuurlijk) zien wanneer ik het voorschrift heb opgehaald?
Ik heb het dezelfde dag wel betaald, maar ben het pas een week later gaan ophalen.
Iemand enig idee?
Ik weet dat een aantal van jullie me zullen aanraden gewoon eerlijk te zijn, maar ik voel me gewoon heel slecht over het feit dat ik destijds niet al mijn pillen heb afgegeven, heb liever dat ze er niet hoeft achter te komen.
Ik ben echt vastberaden volgende week opnieuw over te stappen op de diazepam en dan het schema te volgen zoals het hoorde.
Ik heb een aantal jaar geleden zware problemen gehad met etizolam (herhaaldelijke blackouts waarbij ik vaak onwetend nog andere drugs gebruikte als een losgeleid projectiel).
Ik had redelijk wat flunitrazolam gebruikt en herkende de cyclus waar ik opnieuw in aan het vallen was, en wou er terug van weg.
Ik probeerde zelf te stoppen maar kreeg erge ontwenningsverschijnselen (koud zweet, slapeloosheid, misselijkheid, zichtproblemen) en ben er mee naar de dokter gegaan.
Ik heb haar bovenstaande verteld, en ze heeft me een schema opgesteld om de flunitrazolam eerst af te bouwen tot een redelijk niveau en daarna over te stappen op diazepam.
Ik heb dit schema aanvankelijk gevolgd, maar even na de overstap naar diazepam ben ik opnieuw overgestapt naar de flunitrazolam (puur uit verslaving).
Ik heb mijn eerste dosis diazepam opgehaald maar ben in werkelijkheid nog steeds flunitrazolam aan het nemen.
Daarna heb ik een afspraak gehad bij de dokter en heeft ze me een nieuwe dosis voorgeschreven.
Ik heb haar een zakje met een aantal pillen flunitrazol gegeven, maar hield er een hoop achter en ben blijven gebruiken.
De dag dat ik van de dokter kwam ben ik de diazepam meteen gaan halen bij een apotheek, maar die zat zonder en kon de volgende dag pas opgehaald worden.
Ik heb toen wel al meteen betaald.
Ik heb het enorm druk gehad de laatste weken en herinnerde me plots dat ik mijn voorschrift ben vergeten op te halen.
Ik voel me slecht over het feit dat ik niet eerlijk ben
Ik zit momenteel in een soort crisis situatie die nog wel enkele dagen kan aanslepen en die het nu moeilijk (onmogelijk?) maakt te stoppen, maar ben wel overtuigd definitief te stoppen eens dit afgerond is op het einde van de week.
Ik zou volgens het schema binnen enkele dagen een afspraak moeten maken om mijn nieuw voorschrift op te halen.
Nu is natuurlijk de vraag: kan mijn dokter (elektronisch natuurlijk) zien wanneer ik het voorschrift heb opgehaald?
Ik heb het dezelfde dag wel betaald, maar ben het pas een week later gaan ophalen.
Iemand enig idee?
Ik weet dat een aantal van jullie me zullen aanraden gewoon eerlijk te zijn, maar ik voel me gewoon heel slecht over het feit dat ik destijds niet al mijn pillen heb afgegeven, heb liever dat ze er niet hoeft achter te komen.
Ik ben echt vastberaden volgende week opnieuw over te stappen op de diazepam en dan het schema te volgen zoals het hoorde.