#1
Hoelang al? Als het 2 weken of meer is zou ik afbouwen.
Maar je zegt het zelf al , je kunt er wel!
Hopelijk zal je nieuwe leven je bevallen
Peace
Het was 1 week, dat valt dus al bij al wel mee.
Ik ben gisteren van meteen van 1.25mg naar 0.50mg gegaan (in combinatie met mijn gebruikelijke quetiapine om toch in slaap te raken).
Vorlopig gelukkig ontwenningsverschijnselen, hopelijk blijft het zo.
Ik ga proberen vandaag over te stappen naar de 15mg diazepam die nu op mijn afbouwschema staat, en dan hopelijk volgende week er toch permanent vanaf.