Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVragen benzos

Vragen benzos

62 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#1
inner_search zei:
Dat is een z-drug geen benzo.
Klik om te vergroten...
ja non benzo dus minder verslavend?
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#2
Drugskikker22 zei:
Iemand ervaring met combinatie's benzos en ketamine?
Klik om te vergroten...

Nee, maar het lijkt mij geen topcombinatie (versterking van verdovende effecten van beide, oppassen dus). Hier hebben wel wat mensen hun ervaring weergegeven (oud topic wat ik na een snelle search tegen kwam op ander drugsforum, er is vast nog meer over te vinden online, misschien ook op ons eigen forum...):

DrugsForum: Ketamine + benzo; ervaringen? • Dissociatieven

drugsforum.info drugsforum.info
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Drugskikker22 zei:
Iemand ervaring met combinatie's benzos en ketamine?
Klik om te vergroten...
De combinatie is zoals genoemd niet zo heel interessant. Ik heb dissociatieven en benzos op lagere doseringen wel eens gecombineerd met Amfetamine.

Dissociatieven vlakken de effecten van andere middelen (inclusief benzodiazepines) vrij hard af waardoor deze wat minder goed combineren.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jmths zei:
De combinatie is zoals genoemd niet zo heel interessant. Ik heb dissociatieven en benzos op lagere doseringen wel eens gecombineerd met Amfetamine.

Dissociatieven vlakken de effecten van andere middelen (inclusief benzodiazepines) vrij hard af waardoor deze wat minder goed combineren.
Klik om te vergroten...

Vind anders Zolazepam en Tiletamine een erg fijne combinatie.
Maar is erg persoonlijkheids gebonden (tolerantie, frequentie etc) Zolang je maar niet teveel benzodiazepines neemt. Dit is mijn ervaring tenminste
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#5
inner_search zei:
True story , vond het eigenlijk de slechtste.
Flubroma heb ik vandaag toegekregen , volgende week eens uittesten.
Heb ook pyrazolam poeder besteld , kon er eindelijk aan raken , schijnt wel een goede te zijn?
Klik om te vergroten...
Komt dit doordat jullie teveel benzos hebben gebruikt of door de etizolam. 0.5mg etizolam vind ik echt een duidelijk effect geven. Iets wat oxazepam voor mij niet deed.
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wie heeft ervaring met zoplicon?
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#7
Stonologie zei:
Komt dit doordat jullie teveel benzos hebben gebruikt of door de etizolam. 0.5mg etizolam vind ik echt een duidelijk effect geven. Iets wat oxazepam voor mij niet deed.
Klik om te vergroten...
Ik gebruik van men 17 benzo's (op voorschrift) dus je kan wel stellen dat het enorme tolerantie is.
Paar weken geleden 12mg eti weg gewerkt (per ongeluk verkeerde blotter..)was Wat minder gestrest , meer niet.
Oxa vind ik maar nix eigelijk.

Door omstandigheden heb ik een belofte gedaan aan mezelf , dat ik nu men taper start en men clona voor savonds in slaap te komen ga vervangen met fluni.
Ik ga overal volumetrische oplossingen van maken , zo kan ik perfect taperen tot op de 0.00*.
Persoon stond me te nauw aan het hart om deze belofte te verbreken.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#8
joetsie zei:
Wie heeft ervaring met zoplicon?
Klik om te vergroten...
Dat is een z-drug geen benzo.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#9
joetsie zei:
ja non benzo dus minder verslavend?
Klik om te vergroten...
Pfff , ligt aan de aard van het beestje (jezelf)
Ik vind sommige z-drugs goede inslapers zoals zopiclon idd , en minder verslavend als benzo's.
Maar eens je er mee begint en je slaapt goed , en stopt heb je dezelfde craving als benzo's als je niet kan slapen (persoonlijke ervaring).
Met z-drugs is het de bedoeling zo laag mogelijk te doseren om een inslaapdosis te verkrijgen. (Ik probeer mezelf zo goed mogelijk te verwoorden 🤣)
Je word er wat suf van , maar verwacht geen benzo high.
Die komt er immers nooit.
En de dag erna ben je ook nog suf zoals bij antidepresiva.
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#10
inner_search zei:
Pfff , ligt aan de aard van het beestje (jezelf)
Ik vind sommige z-drugs goede inslapers zoals zopiclon idd , en minder verslavend als benzo's.
Maar eens je er mee begint en je slaapt goed , en stopt heb je dezelfde craving als benzo's als je niet kan slapen (persoonlijke ervaring).
Met z-drugs is het de bedoeling zo laag mogelijk te doseren om een inslaapdosis te verkrijgen. (Ik probeer mezelf zo goed mogelijk te verwoorden 🤣)
Je word er wat suf van , maar verwacht geen benzo high.
Die komt er immers nooit.
En de dag erna ben je ook nog suf zoals bij antidepresiva.
Klik om te vergroten...
Oke bedankt voor de uitleg
J
JariLid
01-01-2024, 00:00
#11
Drugskikker22 zei:
Beste medegebruikers,

Sinds kort ben ik gaan experimenteren met benzos.

De volgende benzos heb ik al een aantal keer gebuikt
-xanax 2mg
-oxazepam 10, 20 en 50mg
-diazepam 10mg
Verder kan ik ook aan tremadol en themazepam komen

Nu heb ik een aantal vraagjes hierover:
- welke benzos zijn het leukste voor recreatief gebruik en zo ja wat zijn de dosisen ben redelijk nieuw met benzos en combineer het ook graag met een joint en of een aantal biertjes voor wat extra ontspaning, verder ben ik me bewust van de snelle verslaving die kan optreding bij langer gebruik dan een week achter elkaar. Ook heb ik erg veel ervaring met ketamine en met alle uppers die je maar kan bedenken maar ben hier op uitgekeken omdat hier erg veel negatieve effecten aan zitte voor mij

-ik heb vernomen dat snuiven van benzos harder en sneller inslaat (erg slecht door de bindmiddelen maar dit neem ik voorlief) is dit aan te raden of juist oraal innemen voor een beter effect?

-Ook het ik gelezen dat de eerste dosis de meest bepalende dosis is en bijpakken de effecten nauwelijks versterken is dat echt zo?

Verder hoop ik op sirieuze reacties die antwoord kunnen geven op mijn vragen, ik gebruik al jaren en kan mijn gebruik goed onder controle houde, ik sta dan ook niet te wachten op reacties die me dit afzullen rade terwijl ik ook dat goed kan bedenken

Verder hoop ik dat ik dit topic op de juiste plaats heb geplaats ben nieuw op dit forum^^ sorry voor de wat lange post maar ik zou hier graag toch wat informatie over willen hebben ik stop namelikk niet zomaar wat in me lichaam zonder de werkingen en bijwerkingen te weten

Alvast bedankt
Greets Drugskikker
Klik om te vergroten...
Ik wil misschien in de toekomst ook benzos proberen. Maar zit er veel verschil in de soorten? alprazolam, clonazolam, etizolam? En welke vind jij het beste?
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#12
Jari zei:
Ik wil misschien in de toekomst ook benzos proberen. Maar zit er veel verschil in de soorten? alprazolam, clonazolam, etizolam? En welke vind jij het beste?
Klik om te vergroten...
Mijn favorieten zijn alprazolam (super relaxed, zonder moe te worden), etizolam (bijna hetzelfde als alprazolam) en sinds een paar dagen bromazolam (vrij sederend en dom makend, maar wel goed bij wakker te blijven)!
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Etizolam doet niet veel bij mij.Van de arts heb ik lorazepam en voor te slapen zoplicon.En lormetazepam is ook een goeie.Temazepam ben ik gelijk in slaap
J
JariLid
01-01-2024, 00:00
#14
John Trap zei:
Mijn favorieten zijn alprazolam (super relaxed, zonder moe te worden), etizolam (bijna hetzelfde als alprazolam) en sinds een paar dagen bromazolam (vrij sederend en dom makend, maar wel goed bij wakker te blijven)!
Klik om te vergroten...
okeoke dankje. zijn ze makkelijk te verkrijgen? ik ken een vendor die etizolam en en clonazolam. maar weet dat XANAX wel illegaal is. maar wel makkelijk te krijgen bij een dealer
J
JariLid
01-01-2024, 00:00
#15
joetsie zei:
Etizolam doet niet veel bij mij.Van de arts heb ik lorazepam en voor te slapen zoplicon.En lormetazepam is ook een goeie.Temazepam ben ik gelijk in slaap
Klik om te vergroten...
okeoke maar ik wil genieten van mn trip. blij worden of misschien wat wazig maar niet perse super moe. dus loraze en temaze moet ik dus niet nemen.
En wanneer krijg je ze eig van je arts? bij teveel stres of slecht slapen?
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#16
Jari zei:
okeoke dankje. zijn ze makkelijk te verkrijgen? ik ken een vendor die etizolam en en clonazolam. maar weet dat XANAX wel illegaal is. maar wel makkelijk te krijgen bij een dealer
Klik om te vergroten...
Alprazolam krijg ik op herhaalrecept van de dokter, samen met oxazepam.
J
JariLid
01-01-2024, 00:00
#17
John Trap zei:
Alprazolam krijg ik op herhaalrecept van de dokter, samen met oxazepam.
Klik om te vergroten...
herhaalrecept? Waarvoor kreeg je het dan in het begin?
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#18
Vroeger kreeg ik voor angsten oxazepam en later ben ik gewoon bij de huisarts langsgegaan en heb specifiek om alprazolam gevraagd. Ik krijg dat, samen met oxazepam, nu al jaren zonder verdere vragen. Een volle doos alprazolam en oxazepam per 1 à 2 maanden. Echt meer dan genoeg!

Alles overigens voor eigen gebruik hoor, al komt er soms wel eens een bekende met bijvoorbeeld heftige spierpijn of vliegangst wat bietsen. Geen probleem voor mij om aan hen gratis weg te geven, ik ben altijd weer blij om te zien wat voor wondermiddelen benzo's kunnen zijn, indien deze met zeer beperkte mate worden gebruikt! Bijvoorbeeld mensen met extreme vliegangst en dan later horen dat ze een topvlucht hebben gehad en er zelfs van hebben kunnen genieten.. Mooi chemisch procesje, toch?
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#19
Diclazepam is zoals diazepam , maar wat potenter , ik word er ook niet moe van maar kreeg een mellow mood.
Zin om bezig te zijn , en kon lekker slapen.
En kost geen drol in poeder vorm.
Je zou ook flualpra kunne nemen op lichte dosis , maar iets te veel en hij word wel heel sederend.
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#20
Jari zei:
okeoke maar ik wil genieten van mn trip. blij worden of misschien wat wazig maar niet perse super moe. dus loraze en temaze moet ik dus niet nemen.
En wanneer krijg je ze eig van je arts? bij teveel stres of slecht slapen?
Klik om te vergroten...
Ja ik heb rust nodig in mijn lijf en goed slapen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."