#1
ja non benzo dus minder verslavend?Dat is een z-drug geen benzo.
ja non benzo dus minder verslavend?Dat is een z-drug geen benzo.
Iemand ervaring met combinatie's benzos en ketamine?
De combinatie is zoals genoemd niet zo heel interessant. Ik heb dissociatieven en benzos op lagere doseringen wel eens gecombineerd met Amfetamine.Iemand ervaring met combinatie's benzos en ketamine?
De combinatie is zoals genoemd niet zo heel interessant. Ik heb dissociatieven en benzos op lagere doseringen wel eens gecombineerd met Amfetamine.
Dissociatieven vlakken de effecten van andere middelen (inclusief benzodiazepines) vrij hard af waardoor deze wat minder goed combineren.
Komt dit doordat jullie teveel benzos hebben gebruikt of door de etizolam. 0.5mg etizolam vind ik echt een duidelijk effect geven. Iets wat oxazepam voor mij niet deed.True story , vond het eigenlijk de slechtste.
Flubroma heb ik vandaag toegekregen , volgende week eens uittesten.
Heb ook pyrazolam poeder besteld , kon er eindelijk aan raken , schijnt wel een goede te zijn?
Ik gebruik van men 17 benzo's (op voorschrift) dus je kan wel stellen dat het enorme tolerantie is.Komt dit doordat jullie teveel benzos hebben gebruikt of door de etizolam. 0.5mg etizolam vind ik echt een duidelijk effect geven. Iets wat oxazepam voor mij niet deed.
Dat is een z-drug geen benzo.Wie heeft ervaring met zoplicon?
Pfff , ligt aan de aard van het beestje (jezelf)ja non benzo dus minder verslavend?
Oke bedankt voor de uitlegPfff , ligt aan de aard van het beestje (jezelf)
Ik vind sommige z-drugs goede inslapers zoals zopiclon idd , en minder verslavend als benzo's.
Maar eens je er mee begint en je slaapt goed , en stopt heb je dezelfde craving als benzo's als je niet kan slapen (persoonlijke ervaring).
Met z-drugs is het de bedoeling zo laag mogelijk te doseren om een inslaapdosis te verkrijgen. (Ik probeer mezelf zo goed mogelijk te verwoorden 🤣)
Je word er wat suf van , maar verwacht geen benzo high.
Die komt er immers nooit.
En de dag erna ben je ook nog suf zoals bij antidepresiva.
Ik wil misschien in de toekomst ook benzos proberen. Maar zit er veel verschil in de soorten? alprazolam, clonazolam, etizolam? En welke vind jij het beste?Beste medegebruikers,
Sinds kort ben ik gaan experimenteren met benzos.
De volgende benzos heb ik al een aantal keer gebuikt
-xanax 2mg
-oxazepam 10, 20 en 50mg
-diazepam 10mg
Verder kan ik ook aan tremadol en themazepam komen
Nu heb ik een aantal vraagjes hierover:
- welke benzos zijn het leukste voor recreatief gebruik en zo ja wat zijn de dosisen ben redelijk nieuw met benzos en combineer het ook graag met een joint en of een aantal biertjes voor wat extra ontspaning, verder ben ik me bewust van de snelle verslaving die kan optreding bij langer gebruik dan een week achter elkaar. Ook heb ik erg veel ervaring met ketamine en met alle uppers die je maar kan bedenken maar ben hier op uitgekeken omdat hier erg veel negatieve effecten aan zitte voor mij
-ik heb vernomen dat snuiven van benzos harder en sneller inslaat (erg slecht door de bindmiddelen maar dit neem ik voorlief) is dit aan te raden of juist oraal innemen voor een beter effect?
-Ook het ik gelezen dat de eerste dosis de meest bepalende dosis is en bijpakken de effecten nauwelijks versterken is dat echt zo?
Verder hoop ik op sirieuze reacties die antwoord kunnen geven op mijn vragen, ik gebruik al jaren en kan mijn gebruik goed onder controle houde, ik sta dan ook niet te wachten op reacties die me dit afzullen rade terwijl ik ook dat goed kan bedenken
Verder hoop ik dat ik dit topic op de juiste plaats heb geplaats ben nieuw op dit forum^^ sorry voor de wat lange post maar ik zou hier graag toch wat informatie over willen hebben ik stop namelikk niet zomaar wat in me lichaam zonder de werkingen en bijwerkingen te weten
Alvast bedankt
Greets Drugskikker
Mijn favorieten zijn alprazolam (super relaxed, zonder moe te worden), etizolam (bijna hetzelfde als alprazolam) en sinds een paar dagen bromazolam (vrij sederend en dom makend, maar wel goed bij wakker te blijven)!Ik wil misschien in de toekomst ook benzos proberen. Maar zit er veel verschil in de soorten? alprazolam, clonazolam, etizolam? En welke vind jij het beste?
okeoke dankje. zijn ze makkelijk te verkrijgen? ik ken een vendor die etizolam en en clonazolam. maar weet dat XANAX wel illegaal is. maar wel makkelijk te krijgen bij een dealerMijn favorieten zijn alprazolam (super relaxed, zonder moe te worden), etizolam (bijna hetzelfde als alprazolam) en sinds een paar dagen bromazolam (vrij sederend en dom makend, maar wel goed bij wakker te blijven)!
okeoke maar ik wil genieten van mn trip. blij worden of misschien wat wazig maar niet perse super moe. dus loraze en temaze moet ik dus niet nemen.Etizolam doet niet veel bij mij.Van de arts heb ik lorazepam en voor te slapen zoplicon.En lormetazepam is ook een goeie.Temazepam ben ik gelijk in slaap
Alprazolam krijg ik op herhaalrecept van de dokter, samen met oxazepam.okeoke dankje. zijn ze makkelijk te verkrijgen? ik ken een vendor die etizolam en en clonazolam. maar weet dat XANAX wel illegaal is. maar wel makkelijk te krijgen bij een dealer
herhaalrecept? Waarvoor kreeg je het dan in het begin?Alprazolam krijg ik op herhaalrecept van de dokter, samen met oxazepam.
Ja ik heb rust nodig in mijn lijf en goed slapenokeoke maar ik wil genieten van mn trip. blij worden of misschien wat wazig maar niet perse super moe. dus loraze en temaze moet ik dus niet nemen.
En wanneer krijg je ze eig van je arts? bij teveel stres of slecht slapen?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."