Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Verdunde basecoke bahbah"
"Dank voor je reactie ben er zojuist ook achtergekomen dat het oraal innemen van benzo stukken effectiever is (bij mij dan teminste. En inderdaat die bindmiddel is ma niks je neus gaat er gied dicht van zitte nog erger als bij stevig ketamine gebruik"
"Beste medegebruikers, Sinds kort ben ik gaan experimenteren met benzos. De volgende benzos heb ik al een aantal keer gebuikt -xanax 2mg -oxazepam 10, 20 en 50mg -diazepam 10mg Verder kan ik ook aan tremadol en themazepam komen Nu heb ik een aantal vraagjes hierover: - welke benzos zijn het leukste voor recreatief gebruik en zo ja wat zijn de dosisen ben redelijk nieuw met benzos en combineer het ook graag met een joint en of een aantal biertjes voor wat extra ontspaning, verder ben ik me bewust van de snelle verslaving die kan optreding bij langer gebruik dan een week achter elkaar. Ook heb ik erg veel ervaring met ketamine en met alle uppers die je maar kan bedenken maar ben hier op uitgekeken omdat hier erg veel negatieve effecten aan zitte voor mij -ik heb vernomen dat snuiven van benzos harder en sneller inslaat (erg slecht door de bindmiddelen maar dit neem ik voorlief) is dit aan te raden of juist oraal innemen voor een beter effect? -Ook het ik gelezen dat de eerste dosis de meest bepalende dosis is en bijpakken de effecten nauwelijks versterken is dat echt zo? Verder hoop ik op sirieuze reacties die antwoord kunnen geven op mijn vragen, ik gebruik al jaren en kan mijn gebruik goed onder controle houde, ik sta dan ook niet te wachten op reacties die me dit afzullen rade terwijl ik ook dat goed kan bedenken Verder hoop ik dat ik dit topic op de juiste plaats heb geplaats ben nieuw op dit forum^^ sorry voor de wat lange post maar ik zou hier graag toch wat informatie over willen hebben ik stop namelikk niet zomaar wat in me lichaam zonder de werkingen en bijwerkingen te weten Alvast bedankt Greets Drugskikker"
"Bedankt voor je snelle reactie top man. Zijn er misschien ook nog andere mensen die hun ervaringen willen delen? Verder nog de vraag werken benzo beter op een volle of lege maag of is het alleen zo day het later inslatt vanwege de volle maag? Alvast bedankt voor de informatie dit is precies waar ik naar opzoek ben Greets, Drugskikker"
"Super bedankt voor jullie reacties daar heb ik zeker wat aan, voor nu hou ik het maar bij dia, oxa en themazepam. Niet voor puur recreatief maar meer voor wat extra onspanning na een lange werk week of een stresvolle periode Thanks toppers!!! Greeets,"
"Hoi allen, Ik heb hier wat O-DSMT liggen slikken geeft niet het gewenste effect, ik vroeg me af of het ook te snuiven of te roken is. Niet of het kan maar of het werkt en mensen hier ervaringen mee hebben. Graag normale reacties"
"PsyTekz zei: Niet aan te raden om te snuiven of roken. Klik om te vergroten... Oke word het wel opgenomen of verspil ik het hiermee? ik ben een ekte ik weet het nooit genoeg"
"Casrus zei: Plug it! Dat deed ik. Klik om te vergroten... Niet voor mij weggelegd net wat mespuntje van gepakt en volgensmij doet het wel wat, alleen die jeuk zo kut"
"PsyTekz zei: Ooh je bent van die ekte manne met de guccibag, ik begrijp. Klik om te vergroten... Nooit van me leven"
"Ketamine nooit onderschatten"