Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsdiazepam 10mg tabletten.

diazepam 10mg tabletten.

23 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
g
ghbghbLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik heb sinds kort diazepam 10mg tabletten.
vandaag heb ik 20mg genomen nadat ik van 5mg en 10mg niets merkte.
had nog steeds geen effect hierbij.
daarom dat ik 20mg heb geprobeerd

is de dosering nog te laag voor duidelijk effect?

ik neem niet vaak benzodiazepines
heb weleens oxazepam op maar dit deed ook niets.
ook alprazolam heb ik weleens gehad 0.5mg per stuk en heb als hoogste 2mg ineens genomen
maar dat had ook geen effect
de tabletten zijn gewoon officiele
iemand hier een verklaring voor?
4
4 fmpLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoezo officiële? Omdat er een verpakking omheen zit?
Geloof me als jij geen benzotollerantie hebt word je echt wel rustig en ontspannen van 20 mg.

Denk dat je nepspul hebt.
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#3
60 procent van medicijnen via internet is namaak. Kijk dus goed uit waar je je shit besteld voordat je gewoon vitamine c zit te slikken voor 40 euro per strip.

Bron: http://www.nu.nl/internet/1851710/klink ... huwen.html
g
ghbghbLid
01-01-2024, 00:00
#4
zoals ik al zei het zijn officiele, van de apotheek.
daar ligt het niet aan.

iemand die er dan een verklaring voor kan hebben.
?
r
ronnaiLid
01-01-2024, 00:00
#5
Kruistolerantie met ghb?
g
ghbghbLid
01-01-2024, 00:00
#6
is er kruistolerantie tussen ghb en benzo's mogelijk??
iemand hier een bron voor?
A
ArieKanariELid
01-01-2024, 00:00
#7
geen bron voor, maar ghb is vroeger als narcosemiddel gebruikt voor oa olifanten en mensen met een enorme tolerantie voor opiaten enzo ... hoe space je er ook van wordt, uiteindelijk is het dus een middel dat versuft, als je maar genoeg neemt ... vaak minder nemen bouwt dus ook een tolerantie op

het zou me niets verbazen dus als je een tolerantie opbouwt voor ghb, dat je ook een (mindere) tolerantie voor barbituraten en benzo's enzo hebt dus ...

:)
r
ronnaiLid
01-01-2024, 00:00
#8
Werkt beide op je gaba-receptoren.
Ghb op gaba a en benzo's op gaba b als ik het goed heb.
Dus een kruistolerantie is zeker mogelijk.
g
ghbghbLid
01-01-2024, 00:00
#9
vandaag 30mg genomen en een paar flesjes koude heineken erachter aan en merkte ongeveer aan half uur lang een beetje duizelig gevoel maar dit ging snel weer over.

denk dat het gewoon niet werkt bij me, of het moet eraan liggen dat ik af en toe GHB gebruik.
(laatste keer is al wel meer als een week geleden) en maximaal 2 keer per week.

misschien de ghb maar eens een tijdje met rust laten.

maar hoe is het lekkere van het benzo effect nou te omschrijven??

alcohol roes achtig of?
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#10
Door GHB kan er inderdaad bij jou kruistolerantie zijn. Laat de GHB staan en probeer het later nog eens, wellicht begint de benzo dan in de loop van de tijd beter te werken. Van 20 mg word je normaal gesproken zeer roesachtig / rustig.
Ik heb ooit eens 10 mg diazepam genomen en ook wat koude flesjes bier en ik heb geslapen zoals ik nog nooit geslapen heb. Totaal van de wereld .... helemaal in coma voor een paar uur!
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zoals Flameon zegt... er kán sprake zijn van een GHB kruistolerantie. Al denk ik niet dat je heel erg veel GHB hebt gebruikt..? Dus dan zou je toch wel wat meer moeten voelen van de diazepam, helemaal in combinatie met wat biertjes.

Dunno, ik hoor wel vaker mensen die gewoon een soort van resistent zijn voor benzo's... vage shit.
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#12
Vage shit indeed!

Bij mij werkt een pil van twee mg. al behoorlijk goed! En van tien mg. slaap ik rond de twaalf uur.

Misschien heb jij neppers óf heb ik superpillen?!
n
nito98Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Nou ik gebruik ze ook wel eens en van 20 mg zonder dat ik speed ofzo opheb ga ik mij toch behoorlijk rustig voelen en dan op tijd naar bed :beer:
g
ghbghbLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik gebruik maximaal 3 avonden in de week GHB.
(soms in het weekend overdag een beetje)
maar nooit doordeweeks.
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#15
Een paar keer geprobeerd, werd er eigenlijk alleen misselijk en beetje suf van... Doe mij maar normale drugs, geen medicijnen.
Q
Queen1990Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Hallo
Ik heb van de week deze overgenomen van iemand, waardeloze bende!
Iemand die deze dingen herkend?? Zoja,.zit er überhaupt diazepam in of wat anders??
Heb wel de blauwe met de opdruk
Tas FR erop staan
Die doen wel wat ze moeten doen!
Q
Queen1990Lid
01-01-2024, 00:00
#17
4 fmp zei:
Hoezo officiële? Omdat er een verpakking omheen zit?
Geloof me als jij geen benzotollerantie hebt word je echt wel rustig en ontspannen van 20 mg.

Denk dat je nepspul hebt.
Klik om te vergroten...
Iemand die deze herkent? Ze doen niks!
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#18
beau1990 zei:
Iemand die deze herkent? Ze doen niks!
Klik om te vergroten...
Ziet er gewoon uit als een diazepam 10mg pilletje maar je kan aan een foto of pil nooit zien wat erin zit

Enige wat je kan doen is laten testen....
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#19
beau1990 zei:
Iemand die deze herkent? Ze doen niks!
Klik om te vergroten...
Ik voel een ban aankomen.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Red pill zei:
Ziet er gewoon uit als een diazepam 10mg pilletje maar je kan aan een foto of pil nooit zien wat erin zit

Enige wat je kan doen is laten testen....
Klik om te vergroten...
Medicijnen test de nederlandse testservice niet. Energy Control doet dat wel (tegen betaling).

edit: Nog even DIMS jaarrapport '22 gecheckt, misschien een optie als je het inlevert als zijnde Etizolam. Dat telt als NPS.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."