Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsdiazepam 10mg tabletten.

diazepam 10mg tabletten.

23 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
r
ronnaiLid
01-01-2024, 00:00
#1
Werkt beide op je gaba-receptoren.
Ghb op gaba a en benzo's op gaba b als ik het goed heb.
Dus een kruistolerantie is zeker mogelijk.
g
ghbghbLid
01-01-2024, 00:00
#2
vandaag 30mg genomen en een paar flesjes koude heineken erachter aan en merkte ongeveer aan half uur lang een beetje duizelig gevoel maar dit ging snel weer over.

denk dat het gewoon niet werkt bij me, of het moet eraan liggen dat ik af en toe GHB gebruik.
(laatste keer is al wel meer als een week geleden) en maximaal 2 keer per week.

misschien de ghb maar eens een tijdje met rust laten.

maar hoe is het lekkere van het benzo effect nou te omschrijven??

alcohol roes achtig of?
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Door GHB kan er inderdaad bij jou kruistolerantie zijn. Laat de GHB staan en probeer het later nog eens, wellicht begint de benzo dan in de loop van de tijd beter te werken. Van 20 mg word je normaal gesproken zeer roesachtig / rustig.
Ik heb ooit eens 10 mg diazepam genomen en ook wat koude flesjes bier en ik heb geslapen zoals ik nog nooit geslapen heb. Totaal van de wereld .... helemaal in coma voor een paar uur!
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zoals Flameon zegt... er kán sprake zijn van een GHB kruistolerantie. Al denk ik niet dat je heel erg veel GHB hebt gebruikt..? Dus dan zou je toch wel wat meer moeten voelen van de diazepam, helemaal in combinatie met wat biertjes.

Dunno, ik hoor wel vaker mensen die gewoon een soort van resistent zijn voor benzo's... vage shit.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."