Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik heb sinds kort diazepam 10mg tabletten. vandaag heb ik 20mg genomen nadat ik van 5mg en 10mg niets merkte. had nog steeds geen effect hierbij. daarom dat ik 20mg heb geprobeerd is de dosering nog te laag voor duidelijk effect? ik neem niet vaak benzodiazepines heb weleens oxazepam op maar dit deed ook niets. ook alprazolam heb ik weleens gehad 0.5mg per stuk en heb als hoogste 2mg ineens genomen maar dat had ook geen effect de tabletten zijn gewoon officiele iemand hier een verklaring voor?"
"zoals ik al zei het zijn officiele, van de apotheek. daar ligt het niet aan. iemand die er dan een verklaring voor kan hebben. ?"
"is er kruistolerantie tussen ghb en benzo's mogelijk?? iemand hier een bron voor?"
"vandaag 30mg genomen en een paar flesjes koude heineken erachter aan en merkte ongeveer aan half uur lang een beetje duizelig gevoel maar dit ging snel weer over. denk dat het gewoon niet werkt bij me, of het moet eraan liggen dat ik af en toe GHB gebruik. (laatste keer is al wel meer als een week geleden) en maximaal 2 keer per week. misschien de ghb maar eens een tijdje met rust laten. maar hoe is het lekkere van het benzo effect nou te omschrijven?? alcohol roes achtig of?"
"weet iemand aan hoeveel mg diazepam gelijk staat aan 2mg clonazepam. heb het idee dat een halve tablet (1mg) harder werkt als 10mg diazepam wat ik me bijna niet voor kan stellen"
"hoelang duurt het voordat ik ongeveer mijn tolerantie wat lager heb. in het begin had ik aan 1 gram voor een avond meer dan zat. nu snuif ik onderhand op een lange avond 2 tot 2.5 gram weg. en ik maak een gram in 4 lijnen op. nog word ik niet super waus en meestal kan ik nog redelijk slapen. in het begin was het de hele nacht strak en niet slapen"
"ik heb een potje dexamfetamine sulfaat tabletten weten te bemachtigen. 45 stuks 10mg per tablet. ik heb niet echt een hoge tolerantie voor speed (gebruik het wel af en toe een keer). welke dosering adviseren jullie voor een chill effect?? en op de bijsluiter staat dat het effect 4 tot 6 uur aanhoud. klopt dit ? ik dacht dat dexamfetamine nog wat langer werkt als normale amfetamine en hoe zit het met de kater? bedankt voor reacties"
"ok dan, vanavond 50mg proberen. hopelijk is de kater minder dan een avondje speed want moet zaterdag nog wat dingen doen"
"ik gebruik maximaal 3 avonden in de week GHB. (soms in het weekend overdag een beetje) maar nooit doordeweeks."