#1
Pas wel op met langdurig frequent Ibuprofen gebruik. Dat komt zwaar op je maag aan.
Wist je dat ibuprofen het THC effect teniet doet en dat mensen op Reddit het gebruiken bij wiet afkick verschijnselen 😂Nooit iets van gemerkt. En ik gebruik veel paracetamol en ibuprofen in mijn leven helaas. Had een mooie bijkomstigheid geweest 😅
Ik heb er wel vaker over gehoord, zeker met paracetamol. Ik weet niet precies hoe dit werkt, ik lees even mee!
Hoeveel is teveel?Teveel paracetamol kan dodelijk zijn dus pas maar op (en het is snel teveel)
Heb daar toevallig laatst nog een heel stuk over gezien. Mocht ik het tegenkomen zal ik het delen.
Klopt! Farmaceutisch kompas zegt 25 gram. Maar er zijn wisselende verhalen op internet, je kunt met 10 gram paracetamol namelijk ook lever- en nierbeschadiging oplopen met een fatale afloop.Teveel paracetamol kan dodelijk zijn dus pas maar op (en het is snel teveel)
Heb daar toevallig laatst nog een heel stuk over gezien. Mocht ik het tegenkomen zal ik het delen.
Ik ga bijna nooit hoger dan 1 gram per dag. Heel soms 2. Maar gebruik het soms wel veel dagen aaneen.Klopt! Farmaceutisch kompas zegt 25 gram. Maar er zijn wisselende verhalen op internet, je kunt met 10 gram paracetamol namelijk ook lever- en nierbeschadiging oplopen met een fatale afloop.
Ik weet niet waar je het voor gebruikt, maar bij meer dan 15 dagen per maand kan het bijv. juist hoofdpijn veroorzaken. Farmaceutisch kompas of apotheek.nl zijn betrouwbare websites waar je het op na kunt lezen. Apotheek.nl is wat makkelijker te lezen.Ik ga bijna nooit hoger dan 1 gram per dag. Heel soms 2. Maar gebruik het soms wel veel dagen aaneen.
dat ligt er maar net aan welke dosering je hebt1 gram is 2 tabletjes. 10 gram is bijna anderhalve strip.
Nogal een verschil ja.
Wat apart, nog nooit van gehoord.Ik was iemand die decennia lang geen pijnstiller nam. De pijn kon ik altijd wel uitzitten als er iets was.
Maar tijdens een stoppen met roken poging had ik pijn die mij te veel werd en kocht ik voor het eerst in mijn leven paracetamol. Fijn voor de pijn natuurlijk maar mentaal deed het me ook goed. Na een Google Search blijkt dat paracetamol ook wel eens geslikt wordt bij emotionele pijn.
Erna heb ik ibuprofen ontdekt. Nu vind ik het wel eens fijn om mijn gedachten te sluiten door een paracetamol en ibuprofen combi te nemen. In andere plekken heb ik er wel eens over gehoord dat mensen hoge ibuprofen slikte hiervoor. Verder is er een onderzoek dat bij ibuprofen gebruik dit een bijwerking was voor vrouwen maar niet bij mannen. Toch ben ik zeker weten een man.
Ik heb flink ernaar gezocht op internet en kan de reacties ook beamen. Maar op dit forum nog nooit gehoord ervan.
Iemand ervaringen? Of zitten jullie bij het kamp "dit is een placebo" waar het internet ook vol mee zit.
Om af te sluiten. Ik denk dat ik wel met pijn loop maar dat ik het niet voel. Misschien daarom dat ik me er zo fijn bij voel. Maar op andere momenten denk ik ook dat het me echt mentaal helpt. (Ook al is dit erg slecht om te doen)
Ik vind de smaak eigenlijk niet zo verkeerd, kauw ze altijd op, bijna lekker te noemen, maar goed, ik vind mdma ook lekker om onder m'n tong op te lossen, en daar zij er ook weinig van🙈Ik heb wel respect voor iemand wie 20 pillen doorgeslikt krijgt. Ik vind de smaak van paracetamol zo verschrikkelijk ranzig en heb met de maximale dosering per dag al moeite
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."