#1
Hallo iedereen.
Ik ben een hyperfocus flow autist, en ik ben sinds vorige week op Rivotril 2mg geplaatst.
Dit is echt een wondermiddel voor mij.
Maar ik vind er bijzonder weinig informatie over online...
Zoals, is 2mg de hoogste dosis? 1 pilletje van 2mg werkt al bij mij.
Klopt het dat dit de Rochekes zijn van vroeger?
Ik heb net 2 nieuwe doosjes, en heb 18mg genomen, omdat ik met een moeilijk moment zat, en ik had al ontdekt dat 18mg werkelijk euforisch werkt.
Iemand hier nog ervaring mee? En is 18mg een zot hoge dosis? Of is 2mg een lage dosis?
Ik vond namelijk niet de geijkte vergelijkingstabellen online - misschien omdat het een tijdje illegaal was en nu enkel onder strikte voorwaarden verkrijgbaar is?
Ik vind het heavy spul, of reageer ik daar zo op omdat ik hyperfocus flow autist ben?
Alle info welkom!
Alvast allen bedankt, grtz!
Ik ben een hyperfocus flow autist, en ik ben sinds vorige week op Rivotril 2mg geplaatst.
Dit is echt een wondermiddel voor mij.
Maar ik vind er bijzonder weinig informatie over online...
Zoals, is 2mg de hoogste dosis? 1 pilletje van 2mg werkt al bij mij.
Klopt het dat dit de Rochekes zijn van vroeger?
Ik heb net 2 nieuwe doosjes, en heb 18mg genomen, omdat ik met een moeilijk moment zat, en ik had al ontdekt dat 18mg werkelijk euforisch werkt.
Iemand hier nog ervaring mee? En is 18mg een zot hoge dosis? Of is 2mg een lage dosis?
Ik vond namelijk niet de geijkte vergelijkingstabellen online - misschien omdat het een tijdje illegaal was en nu enkel onder strikte voorwaarden verkrijgbaar is?
Ik vind het heavy spul, of reageer ik daar zo op omdat ik hyperfocus flow autist ben?
Alle info welkom!
Alvast allen bedankt, grtz!








