#1
Nee, alleen Elvive
Sorry, DF circlejerk grap![:)]()
Sorry, DF circlejerk grap
Nee, alleen Elvive
Sorry, DF circlejerk grap![]()

Snitchen? Nee joh, je helpt het forum veilig te houden 👍
Ik moest ook wel echt even goed wennen en verschillende dosissen (en medicatie) proberen voor ik echt een goede ervaring had. Duuuuus zou het zeker met je psychiater bespreken die kan wel adviseren. Betekent niet dat ik helemaal geen bijwerkingen heb hoor, zeker in de comedown/rebound. Zolang ik aan het bewegen ben merk ik t eigenlijk niet eens dus meestal ben ik aan het sporten of koken, das denk ik wel m’n belangrijkste tip. Doet vooral wonderen voor m’n humeur. Ennnn ook niet echt problemen met seks dus sorry daar heb ik geen tips voor💕Ik gebruik het ook, tegen ADD en ik weet nog niet goed wat ik ervan moet vinden… zolang het werkt ben ik actiever en sta ik veel positiever in het leven. Ik krijg er ook meer zin van in seks, maar daar begint het gelazer: een weigerende pik
Als het eenmaal is uitgewerkt, doet ‘ie het weer maar door de come down gaat mijn humeur naar de klote, en ik word dan ook erg moe.
Al geëxperimenteerd met kamagra en cialis, wat wel helpt, maar ik vind de bijwerkingen daarvan niet echt chill. Verstopte neus en rode kop bij de een; brandend maagzuur bij de ander.
Nee niet echt.Heb het nog nooit misbruikt voor recreatieve doeleinden… wat vind jij @ljuv? Aanrader?
Ik heb het 1 enkele keer niet (edit: helemaal) functioneel gebruikt. Was op werkbezoek in het buitenland - obviously niets bij me. We besloten met een groep er een “informeel” nachtje aan te plakken en een techno feestje te pakken. Maar: de dagen ervoor veel gedronken en weinig geslapen en het zou een flinke nacht worden dus voor t feestje nog m’n lisdex gepakt (die dag zelf niet trouwens)😂 En ook uitgedeeld. Was echt een top ervaring eigenlijk. Vooral volgehouden, lekker in mn energie, lekker gekletst én veel gedanst. Maar totaal geen behoefte meer te gebruiken op die avond zelf of dit nog een keer te doen.
Ja, maar ik vind het wel kneiter zonde van m’n dure medicatie die vaak ook nog eens niet leverbaar is. Plus… waarom de fuck zou ik meer risico nemen op afhankelijkheid en verslaving. Die kans is nog groter als je met kortwerkende zooi gaat kloten. Ik ben heel dankbaar voor wat het voor me brengt in het dagelijks leven dus sjoemel er liever niet mee.
Al met al ben er ik dus erg op tegen, leuk of niet leuk🤷🏻♀️
Ik ervaar wel dat het soms verschilt maar wel duidelijk omdat ik het dan te laat neem of heel slecht heb geslapen ofzo. Ik heb ook kortwerkende dex van 5mg voor als ik s avond moet werken of leren en dat vind ik voor dat sorrt momenten ook wel chill. En voor de weekeinden sporadisch, als ik echt ff tering veel moet schoonmaken bijvoorbeeld.en ook: ik heb de indruk dat het niet altijd betrouwbaar even lang werkt. Hoe ervaren jullie dat?
Ik gebruik de Elvanse ook voor ADD, sinds enkele maanden. Ben nog steeds zoekende naar een ritme. De werking bij mij ligt rond de 5/6 uur en slik daarna opnieuw of Dex (tentin). Maar ook dit blijft zoeken want wat jij aangeeft kan ik mij wel in vinden. Wisselende werking en ook zeker afhankelijk van hoe jij je voelt, voldoende slaap gehad etc. Ook alcohol heeft (negatief) invloed, bij mij zelfs dagen daarna. Ik heb momenteel een virus onder de leden en merk dat de Lisdex daardoor niet zo goed z'n werk doet als normaal. Maar een grote + voor mij is het feit dat mijn humeur stabiel positief blijft en ik uren achter elkaar kan werken. Ook het feit dat ik begin van de avond niet afgedraaid ben is wel fijn. Mijn behandelaren zijn overigens zeer meewerkend/makkelijk/onzorgvuldig. Er wordt gesmeten met doseringen, pilletje erbij, kort/lang, wat ik wil.. weinig kritische vragen en op mijn kritische vragen krijg ik geregeld een 'weet ik niet' of 'uitproberen'. Die laatste kan ik meeleven.. Ritalin/concerta/Methylfenidaat werkte overigens ook goed maar vond de lichamelijke bijwerkingen niet altijd chill.Ik gebruik het ook, tegen ADD en ik weet nog niet goed wat ik ervan moet vinden… zolang het werkt ben ik actiever en sta ik veel positiever in het leven. Ik krijg er ook meer zin van in seks, maar daar begint het gelazer: een weigerende pik
Als het eenmaal is uitgewerkt, doet ‘ie het weer maar door de come down gaat mijn humeur naar de klote, en ik word dan ook erg moe.
Al geëxperimenteerd met kamagra en cialis, wat wel helpt, maar ik vind de bijwerkingen daarvan niet echt chill. Verstopte neus en rode kop bij de een; brandend maagzuur bij de ander.
Ik houd me aanbevolen voor tips en advies, en ja ik realiseer me dat dit een prima onderwerp is om met mijn huisarts te bespreken, of eventueel met de adhd-psychiater die me het middel voorschreef. Maar ik vraag het toch ook hier even 😉
Heb het nog nooit misbruikt voor recreatieve doeleinden… wat vind jij @ljuv? Aanrader?
en ook: ik heb de indruk dat het niet altijd betrouwbaar even lang werkt. Hoe ervaren jullie dat?
heeft niks met veilig houden te maken. Snitchen blijft gewoon kansloos, maar dat hadden ze je eigenlijk van huis uit al moeten bijbrengen. Meestal met de NSB als ultiem voorbeeld, waarom dit ongewenst gedrag is. iemand erop wijzen dat hij de regels overtreed, prima, geen moeite mee. Maar het feit dat iemand de moderators gaat inlichten behoor je al snel tot een bepaald slag mensSnitchen? Nee joh, je helpt het forum veilig te houden 👍
Fraaie combi met je avatar 😇
Onzin, als we met zn allen dealen toestaan op dit forum wordt het binnen de kortste keren gesloten (: Tussen snitchen en eerlijk zijn zit een dunne lijn maar in dit geval was snuf er eerlijk over en gaf hij érg goede redenen. Heeft echt totaal niks te maken met wat er bij de NSB is gebeurd. Belachelijke vergelijking.heeft niks met veilig houden te maken. Snitchen blijft gewoon kansloos, maar dat hadden ze je eigenlijk van huis uit al moeten bijbrengen. Meestal met de NSB als ultiem voorbeeld, waarom dit ongewenst gedrag is. iemand erop wijzen dat hij de regels overtreed, prima, geen moeite mee. Maar het feit dat iemand de moderators gaat inlichten behoor je al snel tot een bepaald slag mens
Gelukkig is dit gewoon jouw mening en meer niet.Maar het feit dat iemand de moderators gaat inlichten behoor je al snel tot een bepaald slag mens
Hoe moet een mod weten dat de regel overtreden worden als niemand ze er op wijst?heeft niks met veilig houden te maken. Snitchen blijft gewoon kansloos, maar dat hadden ze je eigenlijk van huis uit al moeten bijbrengen. Meestal met de NSB als ultiem voorbeeld, waarom dit ongewenst gedrag is. iemand erop wijzen dat hij de regels overtreed, prima, geen moeite mee. Maar het feit dat iemand de moderators gaat inlichten behoor je al snel tot een bepaald slag mens
zelfs de Duitsers hadden een hekel aan nsb-ers.Fraaie combi met je avatar 😇
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."