#1
Kan ik me iets bij voorstellen maar van 40 naar 80? Dat is een flinke verhoging. De maximale dosis lisdex is 70 per dag volgens Farmacotherapeutisch Kompas.ongeveer een maandje geleden of zo merkte ik dat 40mg het gewoon niet meer voor me deed.
Kan ik me iets bij voorstellen maar van 40 naar 80? Dat is een flinke verhoging. De maximale dosis lisdex is 70 per dag volgens Farmacotherapeutisch Kompas.ongeveer een maandje geleden of zo merkte ik dat 40mg het gewoon niet meer voor me deed.
ik begrijp niet helemaal waar nou die afkeer tegen Hitler vandaan komt? Die man is al lang dood. Misschien dat hij vroeger wat dingen heeft gedaan waarvan we nu zouden zeggen: Was dat nu echt nodig? Maar ja, als je er niet bij was, dan kun je er ook niet echt over oordelen. Missschien had je zelf ook wel hetzelfde gereageerd, in die tijd, onder die omstandigheden?
reageren waarop? Kun je misschien je vraag nog eens concreet stellen, waar je graag een antwoord van mij op had willen gehad?
Volgens mij was mijn vraag vrij concreet.We vragen ons -als moderators- een beetje af wat we met je aan moeten. Met je Hitler avatar, je NSB-vergelijking en de opmerking 'als je moderators gaat inlichten behoor je al snel tot een bepaald slag mens'.
Tot welk slag mens behoor jij, en wat heb je te verbergen dat je zo fel reageert op iemand die een poging tot dealen meldt?
Zoals iedereen begrijpt gaan we hier op een drugforum niet over beginnen en dat weet jij heeel goed.... buiten dat we je over productieprocessen, prijzen en ik weet niet voor welk forum regel al hebben moeten waarschuwen.ik begrijp niet helemaal waar nou die afkeer tegen Hitler vandaan komt? Die man is al lang dood. Misschien dat hij vroeger wat dingen heeft gedaan waarvan we nu zouden zeggen: Was dat nu echt nodig? Maar ja, als je er niet bij was, dan kun je er ook niet echt over oordelen. Missschien had je zelf ook wel hetzelfde gereageerd, in die tijd, onder die omstandigheden?
de sfeer die ik uitstraal??? Wat moet ik me hierbij voorstellen? En misschien nog wel belangrijker: welke sfeer ziet u het liefst door mij uitgestraald worden?
Niet bedacht door het fascisme (aan het begin had je Joden die fascistische partijen steunden).Het uitroeien van de joodse bevolking was niet echt nodig? Understatement van het jaar š
Het uitroeien van de joodse bevolking was niet echt nodig? Understatement van het jaar šik begrijp niet helemaal waar nou die afkeer tegen Hitler vandaan komt? Die man is al lang dood. Misschien dat hij vroeger wat dingen heeft gedaan waarvan we nu zouden zeggen: Was dat nu echt nodig? Maar ja, als je er niet bij was, dan kun je er ook niet echt over oordelen. Missschien had je zelf ook wel hetzelfde gereageerd, in die tijd, onder die omstandigheden?
Wel uitgevoerd door ome Adolf.Niet bedacht door het fascisme (aan het begin had je Joden die fascistische partijen steunden).
Mussolini wees oorspronkelijk het antisemitische af, dus dat klopt, maar wat is verder je punt? Het ging er toch om dat Hitler verantwoordelijk of medeverantwoordelijk is voor de Holocaust? En dat is ongetwijfeld waar. Hij was een verstokte antisemiet, vanaf zijn jonge jaren.Niet bedacht door het fascisme (aan het begin had je Joden die fascistische partijen steunden).
Niet bedacht door het fascisme (aan het begin had je Joden die fascistische partijen steunden).
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."