Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWie is er bekend met Elvanse? (Alternatief ritalin)

Wie is er bekend met Elvanse? (Alternatief ritalin)

50 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
T
TrotssterkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Lieve leden,

Wie van jullie is er bekend met Elvanse?(Alternatief ritalin) ik word er juist mega hipper van als ik het neem dan is het net of ik 1 grammetje speed in me mik heb!(enige voordeel is dat ik schoonmaak en opruimen en verbouw zin krijg dus ik ben de hele nacht in de weer. Vanacht ook nieuwe laminaatvloer gelegd, nieuwe bar eettafel en stoelen in elkaar gezet. Gordijnen opgehangen en ga zo maar door. Ik heb gehoord dat mensen het ook op feesten gebruiken. Wie wil mij meer over jullie verhalen vertellen omtrent dit middel.

Mvg
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nee, alleen Elvive

Sorry, DF circlejerk grap :)
T
TrotssterkLid
01-01-2024, 00:00
#3
dupont zei:
Nee, alleen Elvive

Sorry, DF circlejerk grap :)
Klik om te vergroten...
c
caninusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mevrouw Pløp zei:
We vragen ons -als moderators- een beetje af wat we met je aan moeten. Met je Hitler avatar, je NSB-vergelijking en de opmerking 'als je moderators gaat inlichten behoor je al snel tot een bepaald slag mens'.

Tot welk slag mens behoor jij, en wat heb je te verbergen dat je zo fel reageert op iemand die een poging tot dealen meldt?
Klik om te vergroten...
was helemaal vergeten te reageren. Maar los van zijn gruwelijke wandaden, wat heeft Hitler dan eigenlijk verkeerd gedaan?
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#5
caninus zei:
was helemaal vergeten te reageren. Maar los van zijn gruwelijke wandaden, wat heeft Hitler dan eigenlijk verkeerd gedaan?
Klik om te vergroten...
Je bent nog steeds vergeten te reageren.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mevrouw Pløp zei:
Je bent nog steeds vergeten te reageren.
Klik om te vergroten...
Godwin would like a word 😄
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#7
caninus zei:
was helemaal vergeten te reageren. Maar los van zijn gruwelijke wandaden, wat heeft Hitler dan eigenlijk verkeerd gedaan?
Klik om te vergroten...

Moet je naast genocide nog meer doen om een walgelijk mens te zijn? Je mag wel wat gaan inbinden, je komt namelijk niet echt lekker koosjer over met dit soort opmerkingen, je houding ten opzichte van mensen die dealers rapporteren en je Hitlerplaatje. Verander die profielfoto trouwens maar even, dit soort shit willen we hier niet op het forum. En beschouw dat maar als een waarschuwing.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#8
caninus zei:
was helemaal vergeten te reageren. Maar los van zijn gruwelijke wandaden, wat heeft Hitler dan eigenlijk verkeerd gedaan?
Klik om te vergroten...
Hij schoot zijn eigen hond dood voordat hij zelf ging. Dat is onvergeeflijk.
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#9
Lisdexamfetamine is voor mij hét wondermiddel geweest, oprecht levensveranderend. Ik zit momenteel op 80mg, maar dat is niet mijn officiële dosis. Ik heb eigenlijk 40mg op voorschrift, maar ongeveer een maandje geleden of zo merkte ik dat 40mg het gewoon niet meer voor me deed. Waarom dat zo was kan aan heel erg veel dingen liggen, want rond die tijd begon ik ook aan een medicatieswitch. Zodra ik m'n psychiater weer spreek ga ik het wel even benoemen van de zelfstandige dosisverhoging. 't Is me eerder gewoon niet te binnen geschoten om het te benoemen.
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#10
Roze Olifant zei:
Moet je naast genocide nog meer doen om een walgelijk mens te zijn? Je mag wel wat gaan inbinden, je komt namelijk niet echt lekker koosjer over met dit soort opmerkingen, je houding ten opzichte van mensen die dealers rapporteren en je Hitlerplaatje. Verander die profielfoto trouwens maar even, dit soort shit willen we hier niet op het forum. En beschouw dat maar als een waarschuwing.
Klik om te vergroten...
T is een quote uit een cabaretvoorstelling van theo maassen
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ape zei:
Hij schoot zijn eigen hond dood voordat hij zelf ging. Dat is onvergeeflijk.
Klik om te vergroten...
Andersom is ook niet echt een optie
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#12
miles zei:
T is een quote uit een cabaretvoorstelling van theo maassen
Klik om te vergroten...

Oké, thanks, wist ik niet, maar dat verandert verder niks aan situatie, de sfeer die deze persoon uitstraalt en ook niet aan de waarschuwing.
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Volgens mij is dopemonster terug
c
caninusLid
01-01-2024, 00:00
#14
c
caninusLid
01-01-2024, 00:00
#15
Roze Olifant zei:
Oké, thanks, wist ik niet, maar dat verandert verder niks aan situatie, de sfeer die deze persoon uitstraalt en ook niet aan de waarschuwing.
Klik om te vergroten...
de sfeer die ik uitstraal??? Wat moet ik me hierbij voorstellen? En misschien nog wel belangrijker: welke sfeer ziet u het liefst door mij uitgestraald worden?
c
caninusLid
01-01-2024, 00:00
#16
miles zei:
Andersom is ook niet echt een optie
Klik om te vergroten...
🤣🤣🤣. Maar is het überhaupt noodzakelijk dat 1 van de partijen gaat schieten? Maar waarschijnlijk deed Adolf het gewoon om de hond verder leed te besparen, of om te voorkomen dat het een zwerfhond werd. In die tijd was er nog geen hondenopvang
c
caninusLid
01-01-2024, 00:00
#17
Roze Olifant zei:
Moet je naast genocide nog meer doen om een walgelijk mens te zijn? Je mag wel wat gaan inbinden, je komt namelijk niet echt lekker koosjer over met dit soort opmerkingen, je houding ten opzichte van mensen die dealers rapporteren en je Hitlerplaatje. Verander die profielfoto trouwens maar even, dit soort shit willen we hier niet op het forum. En beschouw dat maar als een waarschuwing.
Klik om te vergroten...
ik begrijp niet helemaal waar nou die afkeer tegen Hitler vandaan komt? Die man is al lang dood. Misschien dat hij vroeger wat dingen heeft gedaan waarvan we nu zouden zeggen: Was dat nu echt nodig? Maar ja, als je er niet bij was, dan kun je er ook niet echt over oordelen. Missschien had je zelf ook wel hetzelfde gereageerd, in die tijd, onder die omstandigheden?
c
caninusLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ape zei:
Hij schoot zijn eigen hond dood voordat hij zelf ging. Dat is onvergeeflijk.
Klik om te vergroten...
Ik zou hem een slechter mens vinden, als hij de hond van iemand anders dood zou hebben geschoten.
c
caninusLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mevrouw Pløp zei:
Je bent nog steeds vergeten te reageren.
Klik om te vergroten...
reageren waarop? Kun je misschien je vraag nog eens concreet stellen, waar je graag een antwoord van mij op had willen gehad?
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zweevteev zei:
ongeveer een maandje geleden of zo merkte ik dat 40mg het gewoon niet meer voor me deed.
Klik om te vergroten...
Kan ik me iets bij voorstellen maar van 40 naar 80? Dat is een flinke verhoging. De maximale dosis lisdex is 70 per dag volgens Farmacotherapeutisch Kompas.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."