#1
Ik hoop iemand, gewoonweg walgelijk... de intentie. het gaat hun er niet om in eerste instantie mensen te helpen maar om hun verdienmodel draaiende te houden en teren op zieke mensen. Zou me niet verbazen dat als er natuurlijke oplossingen zijn uit de natuur dat mensen geneest van een verschrikkelijke ziekte dat dat dan doelbewust achtergehouden word omdat het een deuk in hun winst kan zijn. Eigenlijk zo hypocriet, er word verwacht 'geeist' van de gewone burger dat je verantwoordelijk, eerlijk bent en je steentje bijdraagt maar dat gelt natuurlijk niet voor de instanties die verzuipen in het geld.Wie kan deze impasse doorbreken?
Dit systeem is zo gemaakt dat een gewone burger als jij en ik nooit echt rijk kan worden, hoe meer je verdiend hoe meer je moet afgeven