Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNok van een dopje ghb :S

Nok van een dopje ghb :S

40 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#1
Awel, de vrijdag is Playground with leQlick int spiraal, dan kant heel goe zen da we mss nog ff binnevalle derna
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#2
njah ik heb net een zwaar examen dinsdag dus ik ga zien of i kweg ga, normaal wel hoor maar dan zal het niet al te laat worden

njah miss ga ik ook naar het spiraal dus...

ik ga nog zien waar ik terrecht kom :)
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nee.
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#4
Eergister avond waren er wat mensen die ik ken en die hadden GHB gekocht. Hun gebruiken al lang GHB en begonnen met 1 cola dopje hiervan zijn er 2 nok gegaan :confused: Een ander had 3 kwart flugel op + alcohol en is afgevoerd met een ambulance en heeft 3 uur bewusteloos in het ziekenhuis gelegen met onderkoelingsverschijnselen + op den duur geen hartslag meer. :openmouth: Alles is gelukkig goed afgelopen maar ik wist niet dat er zo sterke ghb kon zijn. Zou het misschien GBL zijn geweest?
v
van_veen456Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Een ander had 3 kwart flugel op + alcohol
Klik om te vergroten...

alcohol met ghb? ik heb me nog nooit over GHB ingelezen, maar kweet wel dat je t niet moet combineren...!!!
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#6
Met alcohol combineren is het domste wat je kan doen idd.
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#7
als je het rustig aandoet kan het wel
G
GelegenheidsgebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dan raak je idd in coma
Maar is wel raar idee want ik heb 1 x GHB gedaan en toen deed ik ook 1 coladopje (was wel in combinatie met speed, ik deed het sochtends en dad de hele nacht gesnoven)

Weet iemand hoeveel 1 dopje ongeveer is, of heb je niet echt een bepaalde dosering wat 1 portie is ofzo?
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#9
Gelegenheidsgebruiker zei:
Dan raak je idd in coma
Maar is wel raar idee want ik heb 1 x GHB gedaan en toen deed ik ook 1 coladopje (was wel in combinatie met speed, ik deed het sochtends en dad de hele nacht gesnoven)

Weet iemand hoeveel 1 dopje ongeveer is, of heb je niet echt een bepaalde dosering wat 1 portie is ofzo?
Klik om te vergroten...
de sterkte van de ghb die op de markt is verschilt nogal. je weet ook nooit wat je hebt dus pas er aub mee op! en niet jezelf overschatten over wat je nodig hebt! een paar ml teveel kan al dodelijk zijn.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik denk niet dat het GBL is. Dat is volgens mij heel erg zuur. (brandt in je maag enzo)
v
van_veen456Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb er geen medelijden mee
Klik om te vergroten...
idd, eigen schuld! maar wel vervelend dat drugs dan een nog slechtere naam krijgen...door simpelweg d*m gebruik...
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
dat bedoel ik dus. De stumpers die denken stoer te zijn: wie kan er t meeste op, ff lekker snuiven en zuipen enzzzzz Door die gasten wordt er toch een duistere naam aan drugs gegeven. En met stumpers bedoel ik dus mensen die alles erg stoer vinden als t maar veel, raar, vaak, en gevaarlijk is
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#13
caatje zei:
Ik heb er geen medelijden mee.
Klik om te vergroten...

Nou. ik wel. Het mag dan dom zijn, maar ik vind het toch klote voor iemand als hij/zij (bijna) doodgaat.
v
van_veen456Lid
01-01-2024, 00:00
#14
En met stumpers bedoel ik dus mensen die alles erg stoer vinden als t maar veel, raar, vaak, en gevaarlijk is
Klik om te vergroten...

ik vind dat 'onvoorbereid' er ook bij mag :wave:
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#15
caatje zei:
dat bedoel ik dus. De stumpers die denken stoer te zijn: wie kan er t meeste op, ff lekker snuiven en zuipen enzzzzz Door die gasten wordt er toch een duistere naam aan drugs gegeven. En met stumpers bedoel ik dus mensen die alles erg stoer vinden als t maar veel, raar, vaak, en gevaarlijk is
Klik om te vergroten...
Ken de personen waar het omgaat en is dus niet om stoer te doen. Normaal kan die kerel ghb drinken wat ie wilt hij blijft nuchter. Dat had hij bij deze ook verwacht... ik weet het is dom maar toch.
s
silentthunderLid
01-01-2024, 00:00
#16
vermoed GHB met TE veel GBL erin.... Is irri want dan ge je megasnel nokkie...en het echte GHB-effect is bijna niet aanwezig.
Tip: beetje natrium erbij....maar voorzichtig dat je niet teveel erbij gooit...let op PH-waarde :wave:
G
GelegenheidsgebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ach ik was "vroeger" een enorme vuurwerkfreak en dat is vergelijkbaar met dit.

Het legale spul is na een tijdje vaak niet leuk genoeg meer (zoals bv wiet en alcohol) dus gebruik je illegale drugs. Maar dan zijn er weer van die jochies (zo noem ik het maar) die eigenwijs zijn en gaan experimenteren (knutselen bommetjes maken en met drugs dus gaan combineren etc.) en dan komen er ongelukken en staat dr in krant met grote kop jongen verliest hand door illegaal vuurwerk. Als gevolg dat de regels steeds weer wat meer worden aangescherpt, en wie zijn daar de dupe van?

Zo gaat het ook met drugs, veel mensen hebben al zeer geringe kennis en vooroordelen over drugs, het wil er gewoon niet bij ze in dat ook "normale" mensen gebruiken op een verantwoorde manier.
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#18
Inderdaad, al moet ik toegeven dat ik de 2 illegale drugs (coke en XTC) ook in combinatie gebruikte met (veel) alcohol. Ik heb er nooit slechte ervaringen mee gehad, enkel dan het schuldgevoel en de kater, maar dat wist ik op voorhand.

Bezint eer gij begint, en doe 't met mate ! Dan kom je niet in de problemen...
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
slipperman zei:
caatje zei:
dat bedoel ik dus. De stumpers die denken stoer te zijn: wie kan er t meeste op, ff lekker snuiven en zuipen enzzzzz Door die gasten wordt er toch een duistere naam aan drugs gegeven. En met stumpers bedoel ik dus mensen die alles erg stoer vinden als t maar veel, raar, vaak, en gevaarlijk is
Klik om te vergroten...
Ken de personen waar het omgaat en is dus niet om stoer te doen. Normaal kan die kerel ghb drinken wat ie wilt hij blijft nuchter. Dat had hij bij deze ook verwacht... ik weet het is dom maar toch.
Klik om te vergroten...

Waarom drink je GHB als je weet dat je er nuchter van blijft??
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#20
caatje zei:
slipperman zei:
caatje zei:
dat bedoel ik dus. De stumpers die denken stoer te zijn: wie kan er t meeste op, ff lekker snuiven en zuipen enzzzzz Door die gasten wordt er toch een duistere naam aan drugs gegeven. En met stumpers bedoel ik dus mensen die alles erg stoer vinden als t maar veel, raar, vaak, en gevaarlijk is
Klik om te vergroten...
Ken de personen waar het omgaat en is dus niet om stoer te doen. Normaal kan die kerel ghb drinken wat ie wilt hij blijft nuchter. Dat had hij bij deze ook verwacht... ik weet het is dom maar toch.
Klik om te vergroten...

Waarom drink je GHB als je weet dat je er nuchter van blijft??
Klik om te vergroten...
Hij voelt wel wat maar nooit veel..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."