Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"mensen die cannabis roken zijn geintereseerd in drugs....als je intresse hebt in bepaalde dingen ga je nu eenmaal verder zoeken. ik ben geintereseerd in reptielen...dat wil niet zeggen dat ik het bij één soort houd (vreemde vergelijking...but you know what i mean!)"
"idd, als je intresse hebt in drugs, ligt wiet het meest voor de hand om mee te beginnen (makkelijk verkrijgbaar, niet echt gevaarlijk, niet al te duur, gedoogd)....nogal wiedes dat dat vaak naar voren komt als eerste drug..."
"echte purple haze bestaat al een tijdje niet meer...de purple hazes van tegenwoordig is vaak een kruising van een purple (kutkwaliteit) en haze (toppertje)"
"Tsja, misschien heb je wel gelijk. Maar als je met wat vrienden zit te chillen en iemand draait een jointje dan sla je die niert zomaar af natuurlijk Klik om te vergroten... dat doe ik dus wel..."
"stopt er een met verkopen begint er gewoon weer een andere opnieuw aan drugs geraken is een fluitje van een cent Klik om te vergroten... dat ligt aan de soort drug... "standaard" dingen als Xtc en Pep is wel redelijk makkelijk aan te komen"
"En met stumpers bedoel ik dus mensen die alles erg stoer vinden als t maar veel, raar, vaak, en gevaarlijk is Klik om te vergroten... ik vind dat 'onvoorbereid' er ook bij mag"
"Quote: De papieren waarmee 2C-B op de opiumlijst terecht zou komen, zijn echter nooit ondertekend door minister en koningin, waarmee de illegaalstelling van dit middel nooit volledig van de grond is gekomen. Officieel is 2CB dus niet illegaal. bron mischien was dit al algemeen bekend.. maar ik was toch wel verrast! Klik om te vergroten... ik was inderdaad ook wel (aangenaam) verrast toen ik dit las... allemaal aan de 2-cb Klik om te vergroten... eerst vinden"
"2-cb lijkt me echt super om een keer te proberen. Klik om te vergroten... mij ook"
"pilletjes kan ik aanraden! vraag bij de (nacht)apotheker maar eens naar paracetamol"
"Een ander had 3 kwart flugel op + alcohol Klik om te vergroten... alcohol met ghb? ik heb me nog nooit over GHB ingelezen, maar kweet wel dat je t niet moet combineren...!!!"