#1
waarom kunnen mensen niet eens een keer naar elkaar luisteren? Alcohol en drugs is toch een slechte combo? Ik heb er geen medelijden mee. Als je gewoon op de juiste manier drugs gebruikt zou er denk ik veel minder ellende van komen.
Een ander had 3 kwart flugel op + alcohol
de sterkte van de ghb die op de markt is verschilt nogal. je weet ook nooit wat je hebt dus pas er aub mee op! en niet jezelf overschatten over wat je nodig hebt! een paar ml teveel kan al dodelijk zijn.Gelegenheidsgebruiker zei:Dan raak je idd in coma
Maar is wel raar idee want ik heb 1 x GHB gedaan en toen deed ik ook 1 coladopje (was wel in combinatie met speed, ik deed het sochtends en dad de hele nacht gesnoven)
Weet iemand hoeveel 1 dopje ongeveer is, of heb je niet echt een bepaalde dosering wat 1 portie is ofzo?
idd, eigen schuld! maar wel vervelend dat drugs dan een nog slechtere naam krijgen...door simpelweg d*m gebruik...Ik heb er geen medelijden mee
caatje zei:Ik heb er geen medelijden mee.
En met stumpers bedoel ik dus mensen die alles erg stoer vinden als t maar veel, raar, vaak, en gevaarlijk is

Ken de personen waar het omgaat en is dus niet om stoer te doen. Normaal kan die kerel ghb drinken wat ie wilt hij blijft nuchter. Dat had hij bij deze ook verwacht... ik weet het is dom maar toch.caatje zei:dat bedoel ik dus. De stumpers die denken stoer te zijn: wie kan er t meeste op, ff lekker snuiven en zuipen enzzzzz Door die gasten wordt er toch een duistere naam aan drugs gegeven. En met stumpers bedoel ik dus mensen die alles erg stoer vinden als t maar veel, raar, vaak, en gevaarlijk is

slipperman zei:Ken de personen waar het omgaat en is dus niet om stoer te doen. Normaal kan die kerel ghb drinken wat ie wilt hij blijft nuchter. Dat had hij bij deze ook verwacht... ik weet het is dom maar toch.caatje zei:dat bedoel ik dus. De stumpers die denken stoer te zijn: wie kan er t meeste op, ff lekker snuiven en zuipen enzzzzz Door die gasten wordt er toch een duistere naam aan drugs gegeven. En met stumpers bedoel ik dus mensen die alles erg stoer vinden als t maar veel, raar, vaak, en gevaarlijk is
Hij voelt wel wat maar nooit veel..caatje zei:slipperman zei:Ken de personen waar het omgaat en is dus niet om stoer te doen. Normaal kan die kerel ghb drinken wat ie wilt hij blijft nuchter. Dat had hij bij deze ook verwacht... ik weet het is dom maar toch.caatje zei:dat bedoel ik dus. De stumpers die denken stoer te zijn: wie kan er t meeste op, ff lekker snuiven en zuipen enzzzzz Door die gasten wordt er toch een duistere naam aan drugs gegeven. En met stumpers bedoel ik dus mensen die alles erg stoer vinden als t maar veel, raar, vaak, en gevaarlijk is
Waarom drink je GHB als je weet dat je er nuchter van blijft??
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."