#1
Ik ook niet, maar heb het toch ergens gelezen. Misschien dat er vroeger smartshops waren. Ik weet niet.
disaster zei:Ik heb nog nooit GHB geprobeerd..
Is het te veglijken met een andere drug??
davie zei:Het is dus wel harddrugs. Nog niet iedereen weet wat de gevolgen zijn omdat het er nog niet zo lang is, relatief gezien dan. Maar bij verstandig gebruik valt het best mee.
Ik dacht eerst ook dat het erg onschuldig is. Volgens mij is het ook lichamelijk verslavend.
Ik merkte het laatst zelf. Ik kon er niet meer door slapen en pakte voor het slapen gaan en werd weer na 4 uur wakker om maar weer te pakken en dat is juist fout. Ik ging 's ochtends werken en het ging gewoon niet meer. Mijn lichaam vroeg erom. Ik voelde mij zwaar rot en ik dacht als ik wat pak dan is het over. Ook al zo'n foute gedachte. Ik ben naar huis gegaan en gaan slapen. Ik heb verder niks meer gepakt want als je gaat beantwoorden aan een lichamelijk behoefte dan gaat het goed fout. Het is niet echt dat je lichaam erom vraagt maar meer dat je je rot voelt en als je het pakt je weer goed voelt.
De verslaving komt niet ineens en is erg moeilijk om vanaf te komen. Ik ben nu tijdig gestopt en dan valt het mee. Het kost een paar dagen om je weer goed te voelen. Veel blowen en veel slapen.
Dus als je het matig gebruikt en niet voor het slapen gaan of 's ochtends dan is het goed te doen. Maar ik zag het niet aankomen. Ik ging steeds meer pakken en het werd gewoon een gewoonte. Ik heb het dan over intensief gebruik van maanden. Ik dacht ook het is niet verslavend of ernstig. Maar toch verleg je je grens weer. Het is een slopende drugs.
Mark1983 zei:davie zei:Het is dus wel harddrugs. Nog niet iedereen weet wat de gevolgen zijn omdat het er nog niet zo lang is, relatief gezien dan. Maar bij verstandig gebruik valt het best mee.
Ik dacht eerst ook dat het erg onschuldig is. Volgens mij is het ook lichamelijk verslavend.
Ik merkte het laatst zelf. Ik kon er niet meer door slapen en pakte voor het slapen gaan en werd weer na 4 uur wakker om maar weer te pakken en dat is juist fout. Ik ging 's ochtends werken en het ging gewoon niet meer. Mijn lichaam vroeg erom. Ik voelde mij zwaar rot en ik dacht als ik wat pak dan is het over. Ook al zo'n foute gedachte. Ik ben naar huis gegaan en gaan slapen. Ik heb verder niks meer gepakt want als je gaat beantwoorden aan een lichamelijk behoefte dan gaat het goed fout. Het is niet echt dat je lichaam erom vraagt maar meer dat je je rot voelt en als je het pakt je weer goed voelt.
De verslaving komt niet ineens en is erg moeilijk om vanaf te komen. Ik ben nu tijdig gestopt en dan valt het mee. Het kost een paar dagen om je weer goed te voelen. Veel blowen en veel slapen.
Dus als je het matig gebruikt en niet voor het slapen gaan of 's ochtends dan is het goed te doen. Maar ik zag het niet aankomen. Ik ging steeds meer pakken en het werd gewoon een gewoonte. Ik heb het dan over intensief gebruik van maanden. Ik dacht ook het is niet verslavend of ernstig. Maar toch verleg je je grens weer. Het is een slopende drugs.
NEE is geen harddrugs, zelfs voor de we niet.
Het valt onder de softdrugs!! Heel zeker geloof mij.
Werk al jaren met dat spul dus vertel me niks erover :P
Bij goeie omgang met dit spul is er geen tot weinig gevaar
davie zei:GHB valt onder de opiumwet en staat op lijst 2a. Ofwel soft-drugs

Dzy zei:Dit is dus absoluut niet de jongste drug... al die research chemicals zoals 2c-b, 2c-i etc bestaan nog veel korter..
Dzy zei:http://www.erowid.org/chemicals/ghb/ghb_timeline.php
In 1960 werd het al gebruikt als narcose middel, moet je nagaan hoe jong de drug is![]()
flash kieke zei:Wat ik niet snap is waarom iedereen zo moeilijk doet over ghb.
En wat ik ook niet snap is waarom dat het bij hardrugs hoort.
Het is toch niet verslavend,en het is de minst schadelijke drug.
Waarom doen ze daar toch zo moeilijk over en bijna iedereen als ze ghb horen of vloeibare denken ze --zot spul dit en dat.![]()
omdat de meeste pipo's er niet mee kunnen omgaan.flash kieke zei:Wat ik niet snap is waarom iedereen zo moeilijk doet over ghb.
En wat ik ook niet snap is waarom dat het bij hardrugs hoort.
Het is toch niet verslavend,en het is de minst schadelijke drug.
Waarom doen ze daar toch zo moeilijk over en bijna iedereen als ze ghb horen of vloeibare denken ze --zot spul dit en dat.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."