Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHarddrug?

Harddrug?

30 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Dit is dus absoluut niet de jongste drug... al die research chemicals zoals 2c-b, 2c-i etc bestaan nog veel korter..
P
PeelsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dzy zei:
Dit is dus absoluut niet de jongste drug... al die research chemicals zoals 2c-b, 2c-i etc bestaan nog veel korter..
Klik om te vergroten...

Die ken ik niet, moet je nagaan, hoe jong die wel niet moeten zijn :wink:
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#3
http://www.erowid.org/chemicals/ghb/ghb_timeline.php

In 1960 werd het al gebruikt als narcose middel, moet je nagaan hoe jong de drug is :wink:
P
PeelsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dzy zei:
http://www.erowid.org/chemicals/ghb/ghb_timeline.php

In 1960 werd het al gebruikt als narcose middel, moet je nagaan hoe jong de drug is :wink:
Klik om te vergroten...

Ja duhhh, dat wisten we, maar als Partydrug is dat nog niet zolang!
s
silentthunderLid
01-01-2024, 00:00
#5
flash kieke zei:
Wat ik niet snap is waarom iedereen zo moeilijk doet over ghb.
En wat ik ook niet snap is waarom dat het bij hardrugs hoort.

Het is toch niet verslavend,en het is de minst schadelijke drug.
Waarom doen ze daar toch zo moeilijk over en bijna iedereen als ze ghb horen of vloeibare denken ze --zot spul dit en dat. :openmouth:
Klik om te vergroten...


:sunglasses: Correctie: GHB valt onder de softdrugs :wink: Ongelofelijk maar toch echt waar :P
$
$trangerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zonder er diep op in te gaan. Zit toevallig vanavond eens even lekker wazig te zijn op die rotzooi.

Maar anyway, collega'tje waar ik altijd mee rookte moest altijd pissen voordat we gingen paffen. Blaasontstekinkje zei ze, maar ze was bi, dus euh... nouja, meestal euh.. blaasontsteking, nouja, je weet wel en ze had een vriendinnetje.

Anyway, laatste dag, ontslag genomen enzo heeft ze me opgebiegt dat ze GHB verslaafd was. En geloof me, echt goed voor je is het niet. Tot zo ver mijn shit enzo.
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wat ik niet snap is waarom iedereen zo moeilijk doet over ghb.
En wat ik ook niet snap is waarom dat het bij hardrugs hoort.

Het is toch niet verslavend,en het is de minst schadelijke drug.
Waarom doen ze daar toch zo moeilijk over en bijna iedereen als ze ghb horen of vloeibare denken ze --zot spul dit en dat. :openmouth:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#8
flash kieke zei:
Wat ik niet snap is waarom iedereen zo moeilijk doet over ghb.
En wat ik ook niet snap is waarom dat het bij hardrugs hoort.

Het is toch niet verslavend,en het is de minst schadelijke drug.
Waarom doen ze daar toch zo moeilijk over en bijna iedereen als ze ghb horen of vloeibare denken ze --zot spul dit en dat. :openmouth:
Klik om te vergroten...
omdat de meeste pipo's er niet mee kunnen omgaan.
en er alcohol bij zitten te zuipen, en als ze dan daalgaan is het de schuld van de ghb.
niet van de gebruiker en niet van de alcohol.
een bende achterlijken zijn het allemaal :wink:
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Het is dus wel harddrugs. Nog niet iedereen weet wat de gevolgen zijn omdat het er nog niet zo lang is, relatief gezien dan. Maar bij verstandig gebruik valt het best mee.

Ik dacht eerst ook dat het erg onschuldig is. Volgens mij is het ook lichamelijk verslavend.

Ik merkte het laatst zelf. Ik kon er niet meer door slapen en pakte voor het slapen gaan en werd weer na 4 uur wakker om maar weer te pakken en dat is juist fout. Ik ging 's ochtends werken en het ging gewoon niet meer. Mijn lichaam vroeg erom. Ik voelde mij zwaar rot en ik dacht als ik wat pak dan is het over. Ook al zo'n foute gedachte. Ik ben naar huis gegaan en gaan slapen. Ik heb verder niks meer gepakt want als je gaat beantwoorden aan een lichamelijk behoefte dan gaat het goed fout. Het is niet echt dat je lichaam erom vraagt maar meer dat je je rot voelt en als je het pakt je weer goed voelt.

De verslaving komt niet ineens en is erg moeilijk om vanaf te komen. Ik ben nu tijdig gestopt en dan valt het mee. Het kost een paar dagen om je weer goed te voelen. Veel blowen en veel slapen.

Dus als je het matig gebruikt en niet voor het slapen gaan of 's ochtends dan is het goed te doen. Maar ik zag het niet aankomen. Ik ging steeds meer pakken en het werd gewoon een gewoonte. Ik heb het dan over intensief gebruik van maanden. Ik dacht ook het is niet verslavend of ernstig. Maar toch verleg je je grens weer. Het is een slopende drugs.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#10
davie zei:
Het is dus wel harddrugs. Nog niet iedereen weet wat de gevolgen zijn omdat het er nog niet zo lang is, relatief gezien dan. Maar bij verstandig gebruik valt het best mee.

Ik dacht eerst ook dat het erg onschuldig is. Volgens mij is het ook lichamelijk verslavend.

Ik merkte het laatst zelf. Ik kon er niet meer door slapen en pakte voor het slapen gaan en werd weer na 4 uur wakker om maar weer te pakken en dat is juist fout. Ik ging 's ochtends werken en het ging gewoon niet meer. Mijn lichaam vroeg erom. Ik voelde mij zwaar rot en ik dacht als ik wat pak dan is het over. Ook al zo'n foute gedachte. Ik ben naar huis gegaan en gaan slapen. Ik heb verder niks meer gepakt want als je gaat beantwoorden aan een lichamelijk behoefte dan gaat het goed fout. Het is niet echt dat je lichaam erom vraagt maar meer dat je je rot voelt en als je het pakt je weer goed voelt.

De verslaving komt niet ineens en is erg moeilijk om vanaf te komen. Ik ben nu tijdig gestopt en dan valt het mee. Het kost een paar dagen om je weer goed te voelen. Veel blowen en veel slapen.

Dus als je het matig gebruikt en niet voor het slapen gaan of 's ochtends dan is het goed te doen. Maar ik zag het niet aankomen. Ik ging steeds meer pakken en het werd gewoon een gewoonte. Ik heb het dan over intensief gebruik van maanden. Ik dacht ook het is niet verslavend of ernstig. Maar toch verleg je je grens weer. Het is een slopende drugs.
Klik om te vergroten...

hehe
dit terug wakker worden komt doordat dopamine word vastgehouden oid en dus idd na enige tijd(4u) terug word vrijgegeven...
heb dit ook al meegemaakt toen ik rond 9u nog een buisje had genomen en ik rond 11u moest gaan slapen...

heb die nacht geen oog dichtgedaan en ben zonder slaap kunnen gaan werken!!!
ghb is echt geen drug om als slaapmiddel te gebruiken...
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Frisko zei:
davie zei:
Het is dus wel harddrugs. Nog niet iedereen weet wat de gevolgen zijn omdat het er nog niet zo lang is, relatief gezien dan. Maar bij verstandig gebruik valt het best mee.

Ik dacht eerst ook dat het erg onschuldig is. Volgens mij is het ook lichamelijk verslavend.

Ik merkte het laatst zelf. Ik kon er niet meer door slapen en pakte voor het slapen gaan en werd weer na 4 uur wakker om maar weer te pakken en dat is juist fout. Ik ging 's ochtends werken en het ging gewoon niet meer. Mijn lichaam vroeg erom. Ik voelde mij zwaar rot en ik dacht als ik wat pak dan is het over. Ook al zo'n foute gedachte. Ik ben naar huis gegaan en gaan slapen. Ik heb verder niks meer gepakt want als je gaat beantwoorden aan een lichamelijk behoefte dan gaat het goed fout. Het is niet echt dat je lichaam erom vraagt maar meer dat je je rot voelt en als je het pakt je weer goed voelt.

De verslaving komt niet ineens en is erg moeilijk om vanaf te komen. Ik ben nu tijdig gestopt en dan valt het mee. Het kost een paar dagen om je weer goed te voelen. Veel blowen en veel slapen.

Dus als je het matig gebruikt en niet voor het slapen gaan of 's ochtends dan is het goed te doen. Maar ik zag het niet aankomen. Ik ging steeds meer pakken en het werd gewoon een gewoonte. Ik heb het dan over intensief gebruik van maanden. Ik dacht ook het is niet verslavend of ernstig. Maar toch verleg je je grens weer. Het is een slopende drugs.
Klik om te vergroten...

hehe
dit terug wakker worden komt doordat dopamine word vastgehouden oid en dus idd na enige tijd(4u) terug word vrijgegeven...
heb dit ook al meegemaakt toen ik rond 9u nog een buisje had genomen en ik rond 11u moest gaan slapen...

heb die nacht geen oog dichtgedaan en ben zonder slaap kunnen gaan werken!!!
ghb is echt geen drug om als slaapmiddel te gebruiken...
Klik om te vergroten...

Idd Frisko. Het is geen slaapmiddel. Dat was mijn fout. Ik voelde me ziek en kon niet slapen en daarom pakte ik weer wat om toch weer 4 uur te kunnen slapen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."