#1
GBL is prima te gebruiken om olie, inkt, verf en lak te verwijderen. Niet om zo te gebruiken. Het is niet giftig maar wel schadelijk.
Beter kan je het omzetten in GHB.
Beter kan je het omzetten in GHB.
sjaartrol zei:tis idd nie moeilijk om ghb te maken als ge al gbl hebt. normaal gezien is aan gbl zien te gerake het moeilijkste deel
![]()
***Star_System*** zei:Ik vind Gbl echt geweldig het is echt super goedkoop en je bent er echt een tijd lang de weg van kwijt, persoonlijk vind ik Gbl leuker dan Ghb maar dat is waarschijnlijk ook omdat ik maar 3euro betaal voor een portie Gbl
Anathema zei:***Star_System*** zei:Ik vind Gbl echt geweldig het is echt super goedkoop en je bent er echt een tijd lang de weg van kwijt, persoonlijk vind ik Gbl leuker dan Ghb maar dat is waarschijnlijk ook omdat ik maar 3euro betaal voor een portie Gbl
Wat is het verschil qua gevoel dan bij GBL-GHB?
Volgens mij zijn de effecten toch precies het zelfde.. alleen heb je van GBL veel mindere portie nodig dan GHB..
***Star_System*** zei:Anathema zei:***Star_System*** zei:Ik vind Gbl echt geweldig het is echt super goedkoop en je bent er echt een tijd lang de weg van kwijt, persoonlijk vind ik Gbl leuker dan Ghb maar dat is waarschijnlijk ook omdat ik maar 3euro betaal voor een portie Gbl
Wat is het verschil qua gevoel dan bij GBL-GHB?
Volgens mij zijn de effecten toch precies het zelfde.. alleen heb je van GBL veel mindere portie nodig dan GHB..
Ja zo ongeveer maar GHB daar moet ik meer voor betalen, en daar heb ik gewoon niet zo'n leuke ervaring mee gehad, want ik had dat gepakt toen ik uitging en was zo doorheen geworden dat ik snel (vraag niet hoe) weer thuis was en met GBL wel en daar betaal ik een stuk minder voor maar ik moet wel zeggen dat ik niet vaak GHB gedaan heb en GBL wel
vaak, maar kan ook aan mij liggen uiteraard want bij iedereen heeft t natuurlijk n andere uitwerking
Neem jij de GBL puur, of verdun je het ook nog met fris of water?Anathema zei:***Star_System*** zei:Anathema zei:***Star_System*** zei:Ik vind Gbl echt geweldig het is echt super goedkoop en je bent er echt een tijd lang de weg van kwijt, persoonlijk vind ik Gbl leuker dan Ghb maar dat is waarschijnlijk ook omdat ik maar 3euro betaal voor een portie Gbl
Wat is het verschil qua gevoel dan bij GBL-GHB?
Volgens mij zijn de effecten toch precies het zelfde.. alleen heb je van GBL veel mindere portie nodig dan GHB..
Ja zo ongeveer maar GHB daar moet ik meer voor betalen, en daar heb ik gewoon niet zo'n leuke ervaring mee gehad, want ik had dat gepakt toen ik uitging en was zo doorheen geworden dat ik snel (vraag niet hoe) weer thuis was en met GBL wel en daar betaal ik een stuk minder voor maar ik moet wel zeggen dat ik niet vaak GHB gedaan heb en GBL wel
vaak, maar kan ook aan mij liggen uiteraard want bij iedereen heeft t natuurlijk n andere uitwerking
Neem jij de GBL puur, of verdun je het ook nog met fris of water?
Ik wil namelijk binnenkort GBL proberen, maar wil goed op de hoogte zijn van deze drug.
En wat betreft doseren? Wat is een handige manier..
***Star_System*** zei:Anathema zei:***Star_System*** zei:Anathema zei:***Star_System*** zei:Ik vind Gbl echt geweldig het is echt super goedkoop en je bent er echt een tijd lang de weg van kwijt, persoonlijk vind ik Gbl leuker dan Ghb maar dat is waarschijnlijk ook omdat ik maar 3euro betaal voor een portie Gbl
Wat is het verschil qua gevoel dan bij GBL-GHB?
Volgens mij zijn de effecten toch precies het zelfde.. alleen heb je van GBL veel mindere portie nodig dan GHB..
Ja zo ongeveer maar GHB daar moet ik meer voor betalen, en daar heb ik gewoon niet zo'n leuke ervaring mee gehad, want ik had dat gepakt toen ik uitging en was zo doorheen geworden dat ik snel (vraag niet hoe) weer thuis was en met GBL wel en daar betaal ik een stuk minder voor maar ik moet wel zeggen dat ik niet vaak GHB gedaan heb en GBL wel
vaak, maar kan ook aan mij liggen uiteraard want bij iedereen heeft t natuurlijk n andere uitwerking
Neem jij de GBL puur, of verdun je het ook nog met fris of water?
Ik wil namelijk binnenkort GBL proberen, maar wil goed op de hoogte zijn van deze drug.
En wat betreft doseren? Wat is een handige manier..
Volgens mij had ik Ghb toen puur gedaan, en waarschijnlijk is het daarom niet zo goed gegaan maar ik koop de GBL altijd van zo'n gast die dat zelf maakt dus die dosseert gewoon een portie in een buisje, dus zo kun je ook niet te veel pakken, maar in principe kan er niet veel fout gaan als je er maar geen alcohol bij pakt.. moet je echt niet vergeten want dat is echt een slechte combinatie. Maar ik los de Gbl wel op in drinken dus ik gooi schud de inhoud van dat buisje in een beker water om het te verdunnen.

Anathema zei:***Star_System*** zei:Anathema zei:***Star_System*** zei:Anathema zei:***Star_System*** zei:Ik vind Gbl echt geweldig het is echt super goedkoop en je bent er echt een tijd lang de weg van kwijt, persoonlijk vind ik Gbl leuker dan Ghb maar dat is waarschijnlijk ook omdat ik maar 3euro betaal voor een portie Gbl
Wat is het verschil qua gevoel dan bij GBL-GHB?
Volgens mij zijn de effecten toch precies het zelfde.. alleen heb je van GBL veel mindere portie nodig dan GHB..
Ja zo ongeveer maar GHB daar moet ik meer voor betalen, en daar heb ik gewoon niet zo'n leuke ervaring mee gehad, want ik had dat gepakt toen ik uitging en was zo doorheen geworden dat ik snel (vraag niet hoe) weer thuis was en met GBL wel en daar betaal ik een stuk minder voor maar ik moet wel zeggen dat ik niet vaak GHB gedaan heb en GBL wel
vaak, maar kan ook aan mij liggen uiteraard want bij iedereen heeft t natuurlijk n andere uitwerking
Neem jij de GBL puur, of verdun je het ook nog met fris of water?
Ik wil namelijk binnenkort GBL proberen, maar wil goed op de hoogte zijn van deze drug.
En wat betreft doseren? Wat is een handige manier..
Volgens mij had ik Ghb toen puur gedaan, en waarschijnlijk is het daarom niet zo goed gegaan maar ik koop de GBL altijd van zo'n gast die dat zelf maakt dus die dosseert gewoon een portie in een buisje, dus zo kun je ook niet te veel pakken, maar in principe kan er niet veel fout gaan als je er maar geen alcohol bij pakt.. moet je echt niet vergeten want dat is echt een slechte combinatie. Maar ik los de Gbl wel op in drinken dus ik gooi schud de inhoud van dat buisje in een beker water om het te verdunnen.
Heb je dan nog veel last van de zure smaak als je het met water verdunt? Wat betreft het alcohol vs GBL/GHB verhaal is me al duidelijk geworden.. dus dat ben ik ook zeker niet van plan om te doen :P maar goed dat je daar nog even de nadruk op legt, want niet iedereen is zo verstandig om zich daaraan te houden ..![]()
Maar ach, we zien wel.. thanks for the info in iedergeval..Anathema zei:Het lijkt mij ook niet echt een lekkere versnapering..Maar ach, we zien wel.. thanks for the info in iedergeval..
***Star_System*** zei:Anathema zei:Het lijkt mij ook niet echt een lekkere versnapering..Maar ach, we zien wel.. thanks for the info in iedergeval..
Ow haha graag gedaan, ik hoop dat de Gbl je bevalt, en als je nog wat wilt weten kun je me dat altijd vragen ^^ dat is geen enkel probleem
Anathema zei:***Star_System*** zei:Anathema zei:Het lijkt mij ook niet echt een lekkere versnapering..Maar ach, we zien wel.. thanks for the info in iedergeval..
Ow haha graag gedaan, ik hoop dat de Gbl je bevalt, en als je nog wat wilt weten kun je me dat altijd vragen ^^ dat is geen enkel probleem
I ll keep it in mind!!!![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."