Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsgbl in plaats van ghb?

gbl in plaats van ghb?

26 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
s
sjoerd101Lid
01-01-2024, 00:00
#1
heb sinds kort ook gbl in huis maar vraag me af hoe jullie dat doseren? hoeveel per keer? heb gister precies 3 ml gehad en voelde er weinig van.. is dit dan te weinig??

Sjoerd :stoned:
A
AnathemaLid
01-01-2024, 00:00
#2
sjoerd101 zei:
heb sinds kort ook gbl in huis maar vraag me af hoe jullie dat doseren? hoeveel per keer? heb gister precies 3 ml gehad en voelde er weinig van.. is dit dan te weinig??

Sjoerd :stoned:
Klik om te vergroten...

Voelde je na 3 ml nog niks?? Normaal gesproken is GBL een stuk sterker dan GHB, en is een start dosis van 3 ml van GHB zo beetje het gemiddelde, dus zou je van GBL aanzienlijk minder moeten nemen.. vind het wel vreemd dat je daar niks van hebt gevoeld! :confused:
F
FlutLid
01-01-2024, 00:00
#3
Idd wel heel erg sick dat je van 3 ml niks voeld! Als ik een paar dagen gbl heb gebruikt en ik neem een dosering van 3 ml ga ik nog behoorlijk hard! ik ben zelf al een hardhead.... Misschien is het gewoon ghb of et is verdunt met water. Hoe groot je ook bent, voor de 1e keer 3 ml daar zou je echt keihard op moeten gaan.
A
AnathemaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gewicht Kg vs. GBL ml :

50- 60 .......... 0,6-1,2
60- 70 .......... 0,8-1,4
70- 80 .......... 1,0-1,6
80- 90 .......... 1,2-1,8
90-100 .......... 1,4-2,0
100-110 ........ 1,6-2,2

Dit is zo n beetje wat je ongeveer kan hanteren..
Ik zelf vind het wel moeilijk inschatten..

Ik denk dat ik met een dosis rond de 0.7 ml zou beginnen gezien mijn gewicht.. maar dat verschilt ook per persoon i m afraid.. :P
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik weeg 60-70 en neem gerust 2-2.5 ineens hoor.. zonder probs
F
FlutLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik neem zelf meestal ook wel iets van 2.5 a 3, dan zitje wel op et randje maar tis nog goed te doen!
s
sjoerd101Lid
01-01-2024, 00:00
#7
sjoerd101 zei:
heb sinds kort ook gbl in huis maar vraag me af hoe jullie dat doseren? hoeveel per keer? heb gister precies 3 ml gehad en voelde er weinig van.. is dit dan te weinig??

Sjoerd :stoned:
Klik om te vergroten...

Wow, die avond nog eens 3 ml genomen.. weet nog dat ik na 10 min zei : wat the fuck.. vage shit... van daarna weet weinig meer :beer: naja dag erna savonds nog een x.. 1,5 ml, rustig aan, en die voelde ik zeker goed. :grin:
heel raar dat ik die eerste x 3 ml niet echt voelde.. had toen trouwens wel beetje speed op maar hoorde dat je t dan als nog goed moet voelen. heb nu wel na een paar x gemerkt dat het verschil tussen genoeg en teveel erg klein is. tis trouwens echt gbl hoor 99,95 % gammabrutolactone oid

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."