Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsdoseren ghb

doseren ghb

36 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
w
weirdbarbieLid
01-01-2024, 00:00
#1
hallo

hier een tip..geen idee of die al ergens tussen de berichten staat maar goed.

het beste kan je ghb is een flesje doen waar bv hoestdrank in heeft gezeten, je weet hoeveel er in zit, bij die flesjes zitten altijd maat dopjes. daarop kan je perfect afmeten..hoeveel je wilt hebben. als je voor het eerst gebruikt..begin eens met 2-5 ml dan voel je al wat. de smaak is meer dan goor..beetje salmiak idee maar dan sterker..gewoon na spoelen met frisdrank en ook gewoon lekker aan de fris blijven!

succes... :wave:
C
CireLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kan iemand mij ook vertellen hoeveel ml er precies in 1 buisje gaat?
(de standaard doorzichtige)

Bedankt.
D
DrazzicLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wij doen het altijd in een joint koker en dan de helft pakken. Weet iemand hoeveel ml er in een joint koker gaat??
n
nothingtodoLid
01-01-2024, 00:00
#4
in een buisje zit 4-5 ml
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#5
In wat voorn buisje? :wink:
X
XtodaCLid
01-01-2024, 00:00
#6
koop gewoon een spuitje bij de apotheek voor 20 cent en je kan op de tiende ml nauwkeurig doseren. geen gegok met dopjes of iets dergelijks!
b
boyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het ligt er nog altijd aan hoeveel mg GHB er werkelijk in je vloeistof zit. Ik zou altijd beginnen met de minimale hoeveelheid om toch even te kijken of de hoeveelheid GHB in je vloeistof nou hoog ligt of niet, zo kun je wat beter doseren.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#8
:) marcel tof dat je je zo inzet om mensen goed te informeren

keep up the good work
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Is volgens mij met wel meer stoffen dan alleen GHB.
Heb gehoord dat bv salvia ook dit probleem heeft.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Heb ook spuitje gekocht laatst.

En als je van plan bent om G te gaan gebruiken op een feest, alvast een gepaste dosis in een flugel flesje doen. Of in een ballon.
l
lj_bobLid
01-01-2024, 00:00
#11
Kun je na gebruik de ballon opblazen en loslaten... zo ontstaat er een nog grotere feeststemming! :P
M
MarcelLid
01-01-2024, 00:00
#12
Het lullige van GHB is het bij jullie bekende probleem dat de werkzame hoeveelheid en de hoeveelheid die echt teveel is, heel dicht bij elkaar licht. Dit is heel anders dan bij bv mdma.

Tweede probleem is dat ook de hoeveelheid ghb verschilt per buisje. Bij de testcentra loopt dit uiteen van ongeveer 25-50%. Dus dit is het percentage ghb in een buisje. Kun je nagaan dat het een moeilijk karwei wordt om goed te doseren.

Maar er is ook goed nieuws: ook ghb kun je laten testen (http://www.drugs-test.nl) en dan kun je al wat beter doseren. Heb je eenmaal vastgesteld wat voor jou een goeie dosering is dan kun je de volgende keren iets beter de juiste hoeveelheid nemen.
M
MarcelLid
01-01-2024, 00:00
#13
Spacekonijn,

TNX! Geldt ook voor jou! :)

Ik denk dat het handig is om info te delen, dan kan iedereen beter genieten en is de kans op negatieve ervaringen en/of schade wat kleiner.
D
DrazzicLid
01-01-2024, 00:00
#14
Drazzic zei:
Wij doen het altijd in een joint koker en dan de helft pakken. Weet iemand hoeveel ml er in een joint koker gaat??
Klik om te vergroten...

Zelf ff gekeken joint koker is ongeveer 10 ml.. dus de helft is ongeveer 5 ml is prima!
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wat een bizar hoge tollerantie zeg. Ik ben benieuwd naar je bevindingen :). Je hebt niet de reactie verprutst he? Maar ja, dat kan ook bijan niet :P.
I
InsomniaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik pak altijd driekwart buisje. Dat is voor mij de juiste dosering. en laat er altijd een paar uur tussen zitten tot ik de volgende pak. Zo houd je het in de hand en kan er niks fout gaan. het doseren is heel belangrijk. Leer er verstandig mee om te gaan
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#17
bij mij lijkt er iets niet te kloppen..
ik nam deze zaterdag 4x 3 ml in een uur of 6 en voelde er totaal niets van..
had hem zelf gemaakt, met 125ml gbl, 125ml water en 65g NaOH.., ph was perfect en toch doet die klotezooi me niets..
kan ik er een natuurlijke hoge drempelwaarde voor hebben..?
wat lijkt jullie het beste, er toch op zuipen of gewoon een heel flesje naar binnen kappen? of zou ik beter gewoon de gbl naar binnen spelen? wil echt wel het effect voelen
groeten
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#18
NIET ERBIJ DRINKEN.

Jezus christus, hoe vaak moet dat nog worden gezegd. Daar komt alleen maar ellende van..

Probeer het thuis uit met hogere doseringen, misschien heb je idd een hoge drempelwaarde, maar ga die waarde dan niet zoeken als je niet thuis of bij vrienden bent..
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#19
hehe bal0n, wind je niet zo op, ik was maar aan het lullen en kga er heus niet bij drinken, kvind heel de kwestie gewoon nogal vervelend.
dus jij denkt dat het mogelijk is dat sommigen een hogere drempelwaarde hebben?
nuja, om mijn dosis te ontdekken heb ik er ondertussen al poeder van gemaakt, 99,..% zuiver dus
best met 2g beginnen en dan per 0.5 opbouwen zeker?
verslag volgt morgen :wave:
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#20
pfft.. kutspul. heb zojuist 4gram poeder-ghb (8ml liquide?) binnen en voel nog niets. :cry:
nochtans nog maar de derde keer dat ik dit neem.
nuja. kga er nog 4 nemen en als ik dan nog nuchter ben rook ik het :angry:
nou begin ik me toch wel af te vragen wat ik verkeerd doe..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."