Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"agapios zei: Heee Newbie Prachtige tekst, meid! Ik en mijn vriendin zijn een nog nieuwere newbie in dit wereldje, want wij beginnen nog maar net met andere drugs dan joints. Jullie gaan lekkerrrr. Die kant gaan wij ook op... Lekker experimenteren met alles wat God verboden heeft en lekker uit je dak gaan met z'n tweeen! And no kiddings... Never nooit niet. (Sorry voor degene die ze al hebben... Succes ermee.) Jullie lijken me toffe luitjes. Kus en een groet! Agapios Klik om te vergroten... [offtopic] Veel plezier met experimenteren. Laat ik je 1 tip meegeven. Laat het leuk blijven...... Uiteindelijk kom je er wel achter wat het belangrijkste is in het leven. En ik kan je bij voordat al zeggen, dat is echt niet 'lkkr van god los, helemaal uit je plaat' gaan Ik heb dezelfde tijden ook gekend, dus ik zou je nooit veroordelen. Wou het je alleen even meegeven [/offtopic] Ik ken ook mensen die hier bekend mee zijn. Dik worden van de vreetkicks ben ik zelf ook bekend mee. G nemen op een BBQ is lekker, maar niet goed voor je pens, damnit!"
":| zoo jij word gematst... normaal gesproken 1 euro per ml?? kerel die gozer die dat aan jou verkoopt lacht zich iedere keer suf als jij vertrekt... met dat matsen van jou haalt die nog een winstmarge van weet ik hoeveel procent als die het zelf produceert... als je slim bent zoek je een andere dealer"
"Nou dat het mode is mag duidelijk zijn. Ben het alleen niet eens met je vergelijking met LSD. Met LSD ging een hele cultuur gepaard... Hoef je waarschijnlijk niet te noemen welke beweging dit betreft. Met GHB is dit anders. Het is 'gewoon' een middeltje wat je overal wel 'kan' pakken (met een verslaving als uitwerking). GHB begint zn ware (verslavings)potentie pas net aan ons te onthullen, dus ik denk niet dat deze met een paar maandjes weer is overgewaaid."
"koop gewoon een spuitje bij de apotheek voor 20 cent en je kan op de tiende ml nauwkeurig doseren. geen gegok met dopjes of iets dergelijks!"
"kan je doen. maar ik zou er wel voor zorgen dat dat niet de enigste persoon is die bij je is, of hij moet je echt door en door kennen. want als jij eenmaal van de kaart word zal hij niks meer van jou begrijpen en jij ook niet van hem. en dat KAN frusterend werken. ga je in je eentje trippen verder dan? ik bedoel niemand verder ook aan de acid?"
"GBL moet je ongeveer de helft van nemen als van GHB. GBL is in tegenstelling tot GHB wel schadelijk voor je organen omdat het een zuur is. dus je kunt beter gewoon wat GHB kopen inplaats van GBL te nemen want GBL word in je lichaam toch omgezet naar GHB."
"ga eerst maar is met alleen GHB experimenteren om je eigen ideale dosis te bepalen. en van daaruit kun je verder werken"
"omdat GHB zogenaamd moeilijk te doseren is valt het onder 'de zwaardere drug' ten eerste is GHB helemaal niet zo moeilijk te doseren als word gezegd! als je verantwoord met drugs om kunt gaan, dus niet met gigantische hoge dossisen begint. en je voor jezelf snapt dat je niet zomaar 'een scheutje' in een glas moet gieten dan is doseren dus echt niet moeilijk. als je met een spuitje doseert, of met de buisjes van 5 ml kan er imo vrij weinig verkeerd gaan. GHB is alleen gevaarlijk in domme of nietsvermoedende handen. als je GHB verantwoord gebruikt en het laat testen is het voor je lichaam de minst erge drug!! zonder twijfel!"