Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsdoseren ghb

doseren ghb

36 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
R
RuudLid
01-01-2024, 00:00
#1
[offtopic]Salvia moet je leren te gebruiken, volgens mij werkt het de eerste keer bij (bijna) niemand.[/offtopic]

Bij enkele mensen werk ghb helemaal niet. Maar is dit nu ook het geval bij overdosering(out gaan).
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Omdat ik niet een geheel nieuw topic wil aanmaken over het doseren van GHB stel ik hier mijn vraag.

Heb helaas niet aan een spuitje of hoestdrank dopje kunnen geraken. Logischer wijs houd dit in dat ik mijn GHB niet nauwkeurig kan doseren. =)

Ik zit er toch aan te denken om vanavond eens wat te proberen, en ben dus flink aan het rondstruinen op het internet, om de GHB op een andere manier te doseren.

Nu kom ik op Wikipedia terecht en lees dat de oorspronkelijke theelepel een inhoud heeft van 5ml vloeistof.

Mócht ik vanavond aan de G gaan... raden jullie mij dan af om te gaan doseren met thee lepeltjes? Het plan is om dat iets minder de een theelepel te gebruiken 3-4ml.
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#3
gewoon dopje van een cola flesje is goed
als jeje ghb in een buisje hebt gewoon het hele buisje naar binnen
in een flugel flesje ongeveer 1/4 naar binnen zou goed zijn.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb een AA flesje GHB :rolleyes:

Een dopje is véél meer de 5 ml.. lijkt me niet verstandig voor de eerste keer barry :)
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#5
he ik doe als ik een dopje in de buurt heb gewoon een dopje anders tutter ik een beetje aan m'n flesje.
maar ik ben m'n eerste keer wel nok gegaan dus :)
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hmm.. liever niet nokkie.. maar er ook werkelijk echt van genieten ^^

Heb dus geen G gebruikt het weekend.. wacht wel een een maatstaafje
c
challengeLid
01-01-2024, 00:00
#7
zo'n injectie spuitje daar staan ook ml staven op
beter kan het toch niet?
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#8
man ik snap jullie niet echt
je gaat toch niet als je op een feestje ofzo bent je ghb effe meten met een spuitje en dan in je drinken spuiten?
je tuttert er toch gewoon snel aan en hop flesje terug in de zak niet?
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#9
lj_bob zei:
Nee joh, spuitje voltrekken, je flugel aan de portier geven zodat ie hem ff vast kan houden terwijl jij je drinken vult.. en dan alles weer netjes opbergen :mrgreen:
Klik om te vergroten...

aaaah zo doen jullie nederlanders dat dus :tongueout:
w
weirdbarbieLid
01-01-2024, 00:00
#10
hallo

hier een tip..geen idee of die al ergens tussen de berichten staat maar goed.

het beste kan je ghb is een flesje doen waar bv hoestdrank in heeft gezeten, je weet hoeveel er in zit, bij die flesjes zitten altijd maat dopjes. daarop kan je perfect afmeten..hoeveel je wilt hebben. als je voor het eerst gebruikt..begin eens met 2-5 ml dan voel je al wat. de smaak is meer dan goor..beetje salmiak idee maar dan sterker..gewoon na spoelen met frisdrank en ook gewoon lekker aan de fris blijven!

succes... :wave:
C
CireLid
01-01-2024, 00:00
#11
Kan iemand mij ook vertellen hoeveel ml er precies in 1 buisje gaat?
(de standaard doorzichtige)

Bedankt.
D
DrazzicLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wij doen het altijd in een joint koker en dan de helft pakken. Weet iemand hoeveel ml er in een joint koker gaat??
n
nothingtodoLid
01-01-2024, 00:00
#13
in een buisje zit 4-5 ml
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#14
In wat voorn buisje? :wink:
X
XtodaCLid
01-01-2024, 00:00
#15
koop gewoon een spuitje bij de apotheek voor 20 cent en je kan op de tiende ml nauwkeurig doseren. geen gegok met dopjes of iets dergelijks!
b
boyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Het ligt er nog altijd aan hoeveel mg GHB er werkelijk in je vloeistof zit. Ik zou altijd beginnen met de minimale hoeveelheid om toch even te kijken of de hoeveelheid GHB in je vloeistof nou hoog ligt of niet, zo kun je wat beter doseren.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#17
:) marcel tof dat je je zo inzet om mensen goed te informeren

keep up the good work

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."