#1
[offtopic]Salvia moet je leren te gebruiken, volgens mij werkt het de eerste keer bij (bijna) niemand.[/offtopic]
Bij enkele mensen werk ghb helemaal niet. Maar is dit nu ook het geval bij overdosering(out gaan).
Bij enkele mensen werk ghb helemaal niet. Maar is dit nu ook het geval bij overdosering(out gaan).
