Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"heei. ghb is gevaarlijk..maar je lichaam kan veel ghb aan. je zou het niet zeggen, begin met 5 ml... ik ben al goed leip na een halve candy maar 5 ml ghb is redelijk te doen...goede vriend van mij weet precies hoeveel je moet dosereren met je lichaamsgewicht..ik zal hem wel eens vragen.. 1x gehad was super leuk in de stad 5 ml en toen nog us 3ml . het jammere is dat het maar 2/3 uur werkt..het betere is dat je je daarna gewoon super chill en actief voelt. nix kater nix brak nix depri.. maar pas op!"
"hallo hier een tip..geen idee of die al ergens tussen de berichten staat maar goed. het beste kan je ghb is een flesje doen waar bv hoestdrank in heeft gezeten, je weet hoeveel er in zit, bij die flesjes zitten altijd maat dopjes. daarop kan je perfect afmeten..hoeveel je wilt hebben. als je voor het eerst gebruikt..begin eens met 2-5 ml dan voel je al wat. de smaak is meer dan goor..beetje salmiak idee maar dan sterker..gewoon na spoelen met frisdrank en ook gewoon lekker aan de fris blijven! succes..."
"dit is te laag.. zomaar ghb is iemand zijn drinken doen is zowizo niet cool. je moet iemand niet ongewenst drugs laten nemen. ik vind als je drugs gebruikt weet je wat er gebeurd weet je wat je kan verwachten en doe je het bewust.zodra als je ongewenst bij iemand wat geeft schrikt die gene er van en weet al helemaal wat er gebeurt.. ik zou het nooit doen..vind het erg sneu. ik het nog nooit zoiets meegemaakt in mijn omgeving..maar wel veel over gehoord. trieste gasten..echt"
"hey.. ik ken lsd niet . ben ook niet van plan het op korte temijn het te gaan gebruiken omdat ik mezef te jong vind.. maar ik hoor wel vrienden er over. mijn vraag is in welke vorm het nou te krijgen is. want ik hoor zegeltjes en vloeibaar. ik weet niet precies wat het verschil is. maar ik zou gewoon graar eens wat meer over willen weten.... ( nog ff op andere topic: in emmen is het wel te krijgen :P )"