Ik heb het zelfde een tijdje terug meegemaakt op een feestje hebben g in mijn cola gestopt.
Bij eerdere post was ik ook een van de mensen die hard riep "dat proef je toch!" MOOI NIET DUS!
Ik proefde wel iets vreemds aan de cola maar geen ghb smaak. nu had ik al g en xtc op dus dat speelt dan ook een rol
en dat terwijl ik net van een kleine ghb verslaving af ben.
Wat voor mij ook mijn geluk is geweest mede doordat ik in de tijd dat ik verslaafd was aan g ong 20 a 25 ml op een dag zoop en daar door toch een kleine tollerantie heb opgeboud zorgde er voor dat ik me zelf nog wakker kon houden
De keer erop dat ik er heen ging en ik voor een ghb'tje vroeg deed ik een beetje opletten en ja hoor ik kon vanuit de woon kamer zien dat ze ong 7 ml in een glas deden om me nok te krijgen wat dus mislukte omdat ik het gezien had.
Helaas was aangiften geen optie enige dat ze zeggen is als ze toe geven kunnen we wat
![:confused:]()
heb je dus ook geen een f*ck aan.
Maar wat ik wel weer raar vindt is dat het heel veel uitmaakt in welke verhouding je het mengt dus ghb en bv cola of een sapje
een maat heeft kleine borrel glaasjes als we die gebruiken voor de g merk je eigenlijk weinig van de ghb smaak maar doe ik de zelfde ghb in een cola glas met een scheut cola dan is het niet te zuipen zo goor
dit soort ziekke gasten die dit soort geintjes doen mogen van mij flink wat klappen krijgen om het ze afteleren!
maar dat je 2 dagen nok bent geweest kan ik niet plaatsen als ik nu 10 ml g zuip dan is het slaap zacht maar na ong 3 uur ben ik weer klaar wakker! zonder me rot te voellen of wat dan ook, daarom dat ik ook van mening ben dat het hoogstwaarschijnlijk geen g was.
