Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsgedrogeerd met GHB

gedrogeerd met GHB

23 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
N
NemanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Solidius zei:
famke zei:
Ik vind het helemaal niet erg dat mensen drugs gebruiken
maar hou het wel voor jezelf.
Klik om te vergroten...

Droog hoor. Snap je het concept van een forum wel?
Klik om te vergroten...
Ik denk dat ze bedoelt dat je drugs niet ongemerkt of onder dwang aan anderen moet geven, maar dat het een bewuste eigen keuze moet zijn. Het uitwisselen van ervaringen via een forum is een hele andere kwestie.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#2
^




famke zei:
Ik vind het helemaal niet erg dat mensen drugs gebruiken
maar hou het wel voor jezelf.

vorigd jaar op vakantie ben ik gedrogeerd met GHB.
na twee dagen vakantie ben ik een biertje gaan drinken bij het cafe op de camping. na twee biertjes is mijn ex vriend naar de tent gelopen om een jas voor mij te halen. dit duurde even dus heb ongeveer een half uurtje alleen gezeten. dit is het laatste wat ik weet van die avond.
de volgende ochtend werd ik doodziek wakker.
heb twee dagen in het ziekenhuis gelegen.
ik heb best geluk gehad want mijn ex vriend is optijd terug gekomen anders hadden ze alles met me kunnen doen want weet niks meer.
ander meisje op de camping heeft het ook binnen gekregen en is wel verkracht.
Klik om te vergroten...

Lijkt me een bijster klote ervaring, zijn ook doelloze klootzakken die zoiets flikken. Maar dat is vanzelfsprekend, wat wil je met je verhaal zeggen naast het feit dat je een klote drugs combinatie heb meegemaakt, die fataal kan zijn. Ben je into drugs, of wil je ons gewoon zeggen "mmm drugs are bad mmkay".
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Neman zei:
Solidius zei:
famke zei:
Ik vind het helemaal niet erg dat mensen drugs gebruiken
maar hou het wel voor jezelf.
Klik om te vergroten...

Droog hoor. Snap je het concept van een forum wel?
Klik om te vergroten...
Ik denk dat ze bedoelt dat je drugs niet ongemerkt of onder dwang aan anderen moet geven, maar dat het een bewuste eigen keuze moet zijn. Het uitwisselen van ervaringen via een forum is een hele andere kwestie.
Klik om te vergroten...

Je hebt gelijk, ik zat aan een negatieve uitlating over ons heiligdom te denken :P
b
boyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wie is er toen dan verkracht? Nieuwsbericht ofzo?

Lijkt mij een hoax

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."