#1
Nou ik vind het wel enigzins belangrijk om te weten als ik GHB ga gebruiken, dan ook zo'n gare kop krijg. Met bulten en gaten en weet ik het wat.
:P .) Maar goed, ze zeiden dat ze uit ervaring konden zeggen het erg goede GHB was en omdat ik het wilde proberen adviseerden ze mij om te beginnen met een dop van een colafles half gevuld met GHB en het effect af wachten. Na een half uurtje werd ik ietsje vager en ietsje blijer maar dat was het dan ook. Een vriend van me die het ook voor de eerste keer probeerde voelde zich al helemaal slap en raar en maf en blij en weet ik niet allemaal, maar ik merkte vrij weinig. Toen het effect niet versterkte heb ik 3 kwartier later een zelfde dosis ingenomen, dus ik had bij elkaar een volle dop van een colfles op. (hoeveel mL is dat eigenlijk?) Nog steeds voelde ik niks terwijl me maat nog vager werd en zich al helemaal lekker voelde. Ik weet natuurlijk wel dat ieder lichaam apart reageert op GHB, maar zou ik van een volle dop helemaal niets kunnen voelen? De ervaren gebruikers die om me heen waren zeiden dat een volle dop toch echt wel merkbaar moest zijn en dat ik zeker niet meer moest nemen omdat het dan in 1 keer in zou kunnen slaan met misschien nok gaan als gevolg, dus vandar dat ik daarna niks meer heb genomen.newestacidfan zei:Erg logisch natuurlijk dat je er niks van voelde. MDMA is een methamphetamine, een zéér sterke upper. Daar kon die ghb niet tegenop..Het enige effekt was dat die ghb de werking van je MDMA wat afzwakte waardoor het voor jou "zwakke" MDMA leek. Gelukkig heb je niet bijgepakt. Want ghb is ook zeer sterk in hogere dosissen. 100 procent zeker dat je "out" zou zijn gegaan als je had bijgepakt.
deadlock zei:Gooi het ff in de cola in het vervolg en klok het weg. Geen problemen meer dan![]()
newestacidfan zei:MDMA is een methamphetamine, een zéér sterke upper.
Safire zei:De eerste twee keer dat ik GHB nam voelde ik ook zeer weinig tot niets. Terwijl ik wel een sterke dosis had.. Pas bij de 3e keer merkte ik het echte GHB effect, misschien dat dit bij jou ook zo is? Ik ben in ieder geval blij dat ik na 2 mislukte pogingen het nog een keer geprobeerd heb, omdat ik het GHB gevoel geweldig vind!!
uhum... Meth(yl)-Dioxy-Meth(yl)-Amfetamine, dus wel methamfetamine, alleen met nog een moleculen extra gebonden zodat de werking wel heel erg verschilt...berbe zei:newestacidfan zei:Erg logisch natuurlijk dat je er niks van voelde. MDMA is een methamphetamine, een zéér sterke upper. Daar kon die ghb niet tegenop..Het enige effekt was dat die ghb de werking van je MDMA wat afzwakte waardoor het voor jou "zwakke" MDMA leek. Gelukkig heb je niet bijgepakt. Want ghb is ook zeer sterk in hogere dosissen. 100 procent zeker dat je "out" zou zijn gegaan als je had bijgepakt.
mdma is dus echt geen methamfetamine maar kom
het is idd wel een upper
maar toch vind ik het raar dat je niets gevoeld hebt
aangezien je eerst al mdma genome had
en het je eerste keer ghb was
en ghb dus het zwaarste roesmiddel is wat er bestaat:d
mja volgende keer gewoon nuchter blijve en dan ghb probere
uhum... Meth(yl)-Dioxy-Meth(yl)-Amfetamine, dus wel methamfetamine, alleen met nog een moleculen extra gebonden zodat de werking wel heel erg verschilt...berbe zei:newestacidfan zei:Erg logisch natuurlijk dat je er niks van voelde. MDMA is een methamphetamine, een zéér sterke upper. Daar kon die ghb niet tegenop..Het enige effekt was dat die ghb de werking van je MDMA wat afzwakte waardoor het voor jou "zwakke" MDMA leek. Gelukkig heb je niet bijgepakt. Want ghb is ook zeer sterk in hogere dosissen. 100 procent zeker dat je "out" zou zijn gegaan als je had bijgepakt.
mdma is dus echt geen methamfetamine maar kom
het is idd wel een upper
maar toch vind ik het raar dat je niets gevoeld hebt
aangezien je eerst al mdma genome had
en het je eerste keer ghb was
en ghb dus het zwaarste roesmiddel is wat er bestaat:d
mja volgende keer gewoon nuchter blijve en dan ghb probere
Flugeltje zei:Die meth is toch speed, alleen straffer![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."