Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEven wat duidelijkheid over outgaan van de GHB?

Even wat duidelijkheid over outgaan van de GHB?

14 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb het een keer gehad en speed werkt idd bangelijk :wink:
N
NexxtGenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Oké ik zou graag wat duidelijkheid willen over wat outgaan nou precies is en wat het met je lichaam doet enzo.

Sommige mensen zeggen dat je flauwvalt, anderen dat je echt zwaar bewusteloos raakt en andere zeggen dat je gewoon heel erg diep slaapt?

Ook zeggen veel mensen dat outgaan gebeurt door een te hoge dosis GHB, maar ik zou dit toch meer een overdosis noemen?

Ook gaan veel mensen in mijn omgeving (en sommigen in het forum :wink: ) nogal losjes om met het fenomeen outgaan, alsof je het ff doet en er bijna geen last van hebt.

Dus jah, hoe meer informatie over de bovengenoemde dingen hoe beter en het zou helemaal mooi zijn als ik wat reports zou kunnen zien van mensen die out gegaan zijn.
Thx :wave:
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#3
berbe zei:
outgaan is gewoon diep slapen
bad gaan is diepe coma

zolang je geen schuim die persoon zijn mond ziet verschijne is er niets aan de hand
als er alcohol in het spel is gewoon goed in het oog houde
vanaf da je schuim ziet naar ziekehuis gaan
of speed geve
komt ie meestal wel bij
:d

ik ben nog nooit nok gegaan
en dat komt door de volgende rede ik zuip er nooit op
niet eens een pintje
alleen in combi met speed
Klik om te vergroten...

nok gaan is gelijk aan aan arige bekken trekken, "intense slaap gaan"(niet wakker lrijgen)
bad = schuim op "uw bakkes" opletten en wachten tot hij terug "masheert" duurt het te lang bel de ziekenwagen :P :P

ik heb al 2 keer nok gelegen het is niet leuk maar ook niet erg gevaarlijk eigenlijk, je wordt wakker je bent wat droezig drinkt wat water en ga thuis slapen :tongueout::tongueout: :P :P
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#4
outgaan is gewoon diep slapen
bad gaan is diepe coma

zolang je geen schuim die persoon zijn mond ziet verschijne is er niets aan de hand
als er alcohol in het spel is gewoon goed in het oog houde
vanaf da je schuim ziet naar ziekehuis gaan
of speed geve
komt ie meestal wel bij
:d

ik ben nog nooit nok gegaan
en dat komt door de volgende rede ik zuip er nooit op
niet eens een pintje
alleen in combi met speed
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ging vroeger wekelijks een paar keer nok.
Nu gebruik ik met verstand en ga niet meer nok
Je begint erg wazig te worden, duizelig, en je begint zeer slaperig te worden..
D
DanjaLid
01-01-2024, 00:00
#6
daalgaan houdt er nu eenmaal bij
soms heb je ook van die NET NIET momenten
dan begin je te vallen en kan je je nog net staande houden
vet grappig als je als omstaander 1 van je matties zo in strijd ziet gaan met de ghb
en dan nog verliest ook :smoke:

meestal voor ik nok ga zit ik gwoon tegen iedereen aan te wandelen met me hoofd naar de grond toe..slaapwandelen zeg maar
als je dat ziet gewoon naartoe gaan, beetje op de wang kletsen en naar buiten brengen dan kan ie daar neergaan

edit: dus met andere woorden, aan outgaan is niks aan...bad gaan dan (schuim idd) dan moet je naar het ziekehuis ja
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Danja zei:
vet grappig als je als omstaander 1 van je matties zo in strijd ziet gaan met de ghb
en dan nog verliest ook :smoke:
Klik om te vergroten...

Nou zeg, ik vind zoiets echt niet grappig. Leuke vriendin ben jij..
Het is toch veel beter als iemand er lekker bij blijft.
W
WartaalLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het is meer vechten tegen het in slaap vallen.
En dat verlies je :P
Ik zie het niet echt als bewusteloos maar meer als slapen.
Heb het zelf in het begin een paar x gehad door foute dosering maar vond het eigenlijk niet eens erg.
D
DanjaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Lana zei:
Danja zei:
vet grappig als je als omstaander 1 van je matties zo in strijd ziet gaan met de ghb
en dan nog verliest ook :smoke:
Klik om te vergroten...

Nou zeg, ik vind zoiets echt niet grappig. Leuke vriendin ben jij..
Het is toch veel beter als iemand er lekker bij blijft.
Klik om te vergroten...

Danja, niet Anja :mrgreen:
Je kan geen conclusies trekken uit die post of ik al dan niet een "goede vriend" ben. Dit gebeurt wekelijks bij minstens 1 iemand met wie ik weg ga. Het is nu eenmaal grappig, het is niet zo dat we er dan niet naar om kijken, hoor. Als je in strijd zit tegen het daalgaan is er sowieso weinig wat je kan doen. Ik neem m meestal mee naar buiten en als ie "slaapt" leg ik m in de auto.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik ben inmiddels ook al een paar keer out gegaan van de g
ervaar t niet als vervelend ofzo
zie t als een een klein onverwacht dutje :P
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Danja zei:
Lana zei:
Danja zei:
vet grappig als je als omstaander 1 van je matties zo in strijd ziet gaan met de ghb
en dan nog verliest ook :smoke:
Klik om te vergroten...

Nou zeg, ik vind zoiets echt niet grappig. Leuke vriendin ben jij..
Het is toch veel beter als iemand er lekker bij blijft.
Klik om te vergroten...

Danja, niet Anja :mrgreen:
Je kan geen conclusies trekken uit die post of ik al dan niet een "goede vriend" ben. Dit gebeurt wekelijks bij minstens 1 iemand met wie ik weg ga. Het is nu eenmaal grappig, het is niet zo dat we er dan niet naar om kijken, hoor. Als je in strijd zit tegen het daalgaan is er sowieso weinig wat je kan doen. Ik neem m meestal mee naar buiten en als ie "slaapt" leg ik m in de auto.
Klik om te vergroten...

Oh ik dacht dat je een meisje genaamd Danja was :P :grin:
Nee het kwam op mij over alsof je moet lachen als er iemand bewusteloos valt ofzo. Leek mij een rotzicht.
Maar zo te lezen valt het allemaal nog wel mee :wink:
En ik reageerde uit eigen belevingswereld. Een kennis van me hebben ze een keer out laten liggen buiten in de vrieskou en een lol dat iedereen had. Toen zijn ze terug het café ingegaan en na een tijd hebben omstanders de ambulance voor die blauw aangelopen jongen gebeld. Levensgevaarlijk.
j
joint20Lid
01-01-2024, 00:00
#12
ik doe al maanden veel ghb en gbl, nog nooit out gegaan. Als je denkt dat je out gaat, ga dan vooral niet zitten dan ga je juist out, blijf in beweging.
k
knurftLid
01-01-2024, 00:00
#13
joint20 zei:
ik doe al maanden veel ghb en gbl, nog nooit out gegaan. Als je denkt dat je out gaat, ga dan vooral niet zitten dan ga je juist out, blijf in beweging.
Klik om te vergroten...
Inderdaad, zitten of liggen is gegarandeerd in slaap vallen. Thuis outgaan op je comfortabele bank of bed is niet zo erg maar tijdens een feestje kan een onschuldig ghb-slaapje het nodige gezeik opleveren.
Voor je het weet lig je op de ehbo en moet je weer het een en ander uitleggen..
Ben zelf overigens weleens in slaap gevallen, was toen heel moeilijk wakker te krijgen; maar na een paar flinke porren was ik weer bij de les (heb ik van horen zeggen dan):wink:
r
richelleLid
01-01-2024, 00:00
#14
Vriend van me voelde het aankomen, was combinatie met xtc en ghb , iets teveel genomen. Hij werd wat misselijk en moe en zei ik ga Nu , naar de auto. Goed dat ie gegaan is , heeft 2 uurtjes geslapen en werd weer wakker. Had ie binnen inslaap gevallen , krijg je inderdaad van die situatie,s dat je afgevoerd wordt... terwijl dat in dit geval niet nodig was.

vind het best leuk wat ghb maar blijf bang dat ik teveel neem...
dus neem altijd maar 1 ienemiene slokje:wink:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#15
Lana zei:
Danja zei:
vet grappig als je als omstaander 1 van je matties zo in strijd ziet gaan met de ghb
en dan nog verliest ook :smoke:
Klik om te vergroten...

Nou zeg, ik vind zoiets echt niet grappig. Leuke vriendin ben jij..
Het is toch veel beter als iemand er lekker bij blijft.
Klik om te vergroten...

Ik schrok me ook altijd rot als m'n ex weer eens wegdraaide met z'n ogen. In het gezicht slaan en dat soort dingen, niet écht leuk.

Zelf een keer héél goed weggeweest van de GHB, weet er zelf niks meer van totdat ik kotsend wakker werd.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."