#1
Heb het een keer gehad en speed werkt idd bangelijk ![:wink:]()

berbe zei:outgaan is gewoon diep slapen
bad gaan is diepe coma
zolang je geen schuim die persoon zijn mond ziet verschijne is er niets aan de hand
als er alcohol in het spel is gewoon goed in het oog houde
vanaf da je schuim ziet naar ziekehuis gaan
of speed geve
komt ie meestal wel bij
:d
ik ben nog nooit nok gegaan
en dat komt door de volgende rede ik zuip er nooit op
niet eens een pintje
alleen in combi met speed
Danja zei:vet grappig als je als omstaander 1 van je matties zo in strijd ziet gaan met de ghb
en dan nog verliest ook![]()
Lana zei:Danja zei:vet grappig als je als omstaander 1 van je matties zo in strijd ziet gaan met de ghb
en dan nog verliest ook![]()
Nou zeg, ik vind zoiets echt niet grappig. Leuke vriendin ben jij..
Het is toch veel beter als iemand er lekker bij blijft.

Danja zei:Lana zei:Danja zei:vet grappig als je als omstaander 1 van je matties zo in strijd ziet gaan met de ghb
en dan nog verliest ook![]()
Nou zeg, ik vind zoiets echt niet grappig. Leuke vriendin ben jij..
Het is toch veel beter als iemand er lekker bij blijft.
Danja, niet Anja
Je kan geen conclusies trekken uit die post of ik al dan niet een "goede vriend" ben. Dit gebeurt wekelijks bij minstens 1 iemand met wie ik weg ga. Het is nu eenmaal grappig, het is niet zo dat we er dan niet naar om kijken, hoor. Als je in strijd zit tegen het daalgaan is er sowieso weinig wat je kan doen. Ik neem m meestal mee naar buiten en als ie "slaapt" leg ik m in de auto.
Inderdaad, zitten of liggen is gegarandeerd in slaap vallen. Thuis outgaan op je comfortabele bank of bed is niet zo erg maar tijdens een feestje kan een onschuldig ghb-slaapje het nodige gezeik opleveren.joint20 zei:ik doe al maanden veel ghb en gbl, nog nooit out gegaan. Als je denkt dat je out gaat, ga dan vooral niet zitten dan ga je juist out, blijf in beweging.
Lana zei:Danja zei:vet grappig als je als omstaander 1 van je matties zo in strijd ziet gaan met de ghb
en dan nog verliest ook![]()
Nou zeg, ik vind zoiets echt niet grappig. Leuke vriendin ben jij..
Het is toch veel beter als iemand er lekker bij blijft.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."