#1
Laatst ook weer eens ghb en xtc gedaan. Das ook zo'n combinatie die je echt in de zevende hemel brengt ![:grin:]()
Linkuei zei:Zolang je weet dat je voor elke 5 ML GHB 1/3e GBL en 1/6e Loog tot je toe neemt, en wss nog andere zuren erbij, en je accepteerd het OPS syndroom als je te veel gebruikt, en als je tanden op gaan lossen je niet gaat huilen.
Dan is GHB ideaal!
Flugeltje zei:Een hemels gevoel maar een aanslag op je lichaam als je uppers en downers combineerd
En dit onder invloed van pep? Hoe slecht kan je pep zijn... :PAgonist zei:Ik heb namelijk geruime ervaring met ghb en pep, en de combinatie voelt zo natuurlijk en goed aan dat ik me haast niet kan voorstellen dat het echt slecht is voor je. Hartslag en bloeddruk doen ook helemaal niet raar, en dat zijn denk ik de enige factoren waar de combinatie veel invloed op kan hebben.
_Kat_ zei:En dit onder invloed van pep? Hoe slecht kan je pep zijn... :PAgonist zei:Ik heb namelijk geruime ervaring met ghb en pep, en de combinatie voelt zo natuurlijk en goed aan dat ik me haast niet kan voorstellen dat het echt slecht is voor je. Hartslag en bloeddruk doen ook helemaal niet raar, en dat zijn denk ik de enige factoren waar de combinatie veel invloed op kan hebben.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."