Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGHB, eerste keer

GHB, eerste keer

60 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hangt ook veel af van hoe vol je maag is
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Klopt, maar dat had ik al eerder genoemd :grin:
c
calibreLid
01-01-2024, 00:00
#3
...
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nou, de setting was perfect hoor: lekker samen met mijn lief in ons eigen vertrouwde huisje. Beter kan niet voor mij eigenlijk...
Alleen onze eigen status/gesteldheid was verkeerd: we hadden door de speed veels te weinig slaap gehad en onze maaginhoud was ook zo goed als leeg daardoor. Met veel moeite twee uur van te voren wat naar binnen weten te krijgen, maar veel was het niet.

Volgende keer beginnen we er nuchter en uitgeslapen aan en dan beginnen we met 3 ml. :wink: :wink:
L
LekkerDingLid
01-01-2024, 00:00
#5
Marla,
Zeker niet meer nemen hoor. Bij 2,5 of 3,0 voel je wel of je er de 2e x wat meer van nodig hebt of niet.
Vorig jaar zat ik nog op 4,2 en dat is heel veel voor een vrouw, maar nu kan ik niet meer hebben dan 3,5. En na een par keer moet je minderen he, bv de laatste 2 x want ghb gaat zich stapelen in je bloed of lichaam.
Je mag om de 1,5 uur weer nwe g nemen.
Wij gebruiken het overigens alleen maar met xtc en dan na 1,5-2uur beginnen we aan g.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#6
Stom advies? Van 4 ml top G ga je heus niet out hoor, en dan nog, je gaat heus niet zomaar dood van 4 ml top spul.

Verder hebben jullie veel te weinig genomen, alles wat je vertelt klinkt voor mij alles behalve G, sloom zwaar in je hoofd? G is een alcohol-achtige roes alleen dan met een soort van xtc-achtige zin om dingen te ondernemen en te praten, en ook heb je energie om een nachtje door te gaan. Volgende keer dus beginnen met 4 ml, uitgeslapen. Geloof me, je bent me dankbaar!

Gr,
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#7
J0rrit zei:
Stom advies? Van 4 ml top G ga je heus niet out hoor, en dan nog, je gaat heus niet zomaar dood van 4 ml top spul.

Verder hebben jullie veel te weinig genomen, alles wat je vertelt klinkt voor mij alles behalve G, sloom zwaar in je hoofd? G is een alcohol-achtige roes alleen dan met een soort van xtc-achtige zin om dingen te ondernemen en te praten, en ook heb je energie om een nachtje door te gaan. Volgende keer dus beginnen met 4 ml, uitgeslapen. Geloof me, je bent me dankbaar!

Gr,
Klik om te vergroten...

Wat jij wilt. Ik denk dat ze je advies niet opvolgt.
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#8
Uitgeslapen of niet, die gozer is out gegaan door 4 ml. Ik denk dat je daar wel van zou moeten leren. En waarom meteen 4 ml? Je hoeft toch niet persé meteen goed te voelen. Misschien voel je de eerste 5x wel bijna niks, hoeft toch niet, uiteindelijk zal het toch wel lukken en om dan maar meteen 4 ml van ongeteste ghb naar binnen te gooien is gewoon stom en drugsmisbruik.
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Hey, mooi. Ik ben dus niet de enige die het een stom advies vindt. :grin:
a
andiseLid
01-01-2024, 00:00
#10
Onze dochter is vandaag opgenomen op itensive care met de delier ademhalingsstoornis en een hartritmestoornis

tevens leek haar bloed blauw
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Erg vervelend, maar ga je dat nu in elke GHB-gerelateerde topic zetten?
a
andiseLid
01-01-2024, 00:00
#12
3970 zei:
Erg vervelend, maar ga je dat nu in elke GHB-gerelateerde topic zetten?
Klik om te vergroten...
nee hoor alleen in de topic waar ik het meest heb gereageerd wees niet bang ik doe niet aan forumvervuiling hoor
Het is niet vervelend maar we zijn juist blij met deze ontwikkeling
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#13
3970 zei:
Hey, mooi. Ik ben dus niet de enige die het een stom advies vindt. :grin:
Klik om te vergroten...

We them bad ass mofo's! :openmouth: :grin:
x
xtc4funLid
01-01-2024, 00:00
#14
wat on
p
pushuLid
01-01-2024, 00:00
#15
het maakt 2-3 weken dat ik op dit forum mee lees en zo heb ik voor het eerst over ghb gehoord. De moeite om te proberen lees ik! Dus morgen ga ik het proberen! Ben echt benieuwd!
Ik heb het al sinds dinsdag en kan echt niet wachten! Vanavond zou nog kunnen maar ik denk niet dat het wat gaat worden na een lange dag werken... Dus nog even geduld...

Ik ben ook erg benieuwd over de dosis. Ik denk dat ik 2,5ml ga nemen (1.60m, 52 kg) of misschien 2... ben echt bang om out te gaan eigenlijk. en ook dat er iets mis ga. Want dan zou ik naar het ziekenhuis naast mijn huis moeten gaan en dat zou niet fijn zijn (daar werk ik :P )

Mijn vriend weegt bijna 100kg en voelt meestal niets van drugs (vraag me niet waarom, maar we zouden het heel graag willen weten!) dus denk ik dat ik hem 3ml laat drinken. Wil hem ook niet out hebben! Zou dan wel genoeg zijn voor hem of kan hij beter 3,5 nemen?

Ik lees overal dan we moeten wachten voordat we een tweede dosis nemen. Alleen staat er soms 1u, soms 1,5 en soms weer 2u. Wat adviseren jullie voor de eerste keer?

thx
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Je vraagt eigenlijk om een onmogelijk advies. Direct krijg je weer adviezen van "neem gewoon 5 ml, dan voel je zeker wat!" Nogmaals, je moet met G de tijd nemen om de voor jou perfecte dosis te vinden. En dat lukt vaak niet de 1e avond, tenzij je het niet erg vindt om out te gaan...

Je had eerst je G al eens moeten laten testen, ook voor de volgende keren. Maar goed. Ik denk dat jij met 2.5 niet ver van je dosis af zit, waarschijnlijk kun je wel 3 tot 3.5 hebben, maar better safe than sorry. Jouw vriend is "iets" zwaarder, denk dat die echt wel wat meer kan hebben. Ik (maar wie ben ik) zou dan beginnen met 3.5 ml, misschien wel 4.

Jullie zullen waarschijnlijk beiden wel wat voelen van die hoeveelheden, ook al is het misschien niet meteen wat je denkt. Bijnemen luistert ook best wel nauw. wij nemen bij na 1 tot 1,5 uur, tenzij we hem nog te goed voelen, dan wachten we langer. En meestal nemen we dan de helft van onze startdosis.

Maar nogmaals, het is erg moeilijk om het in één keer goed te doen. En het is echt voor iedereen anders.

Toch veel plezier ermee, en als het fout gaat; niet meteen naar de buren rennen :wink:
p
pushuLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik heb de ghb van een collega die het zelf maakt en zijn eigen spul vaak gebruikt met zijn vriendin. Hij zei tegen mij dat de ghb meestal ietsje zuurder is als het eigenlijk zou horen. Hij heeft me ook wel tips gegeven, hij zegt dat zijn vriendin die 68kg weegt 2,5ml neemt meestal.
Tja, je hebt gelijk, beter voorzichtig en rustig beginnen met 2ml en dan als ik het niet genoeg voel, nog 1ml nemen na 1u of 1,5.

Ik denk dat ik te veel verwacht van morgen. Ik wil zo graag lekker gek zijn met mijn vriend. Weer zo een heftig gevoel krijgen met sex als de eerste keer met xtc. Ik hoop wel dat ik wat van ga voelen maar zo niet, dan zal ik snel de neiging hebben om het snel weer te proberen totdat het eindelijk goed is. en dat kan lang duren lees ik! ben zo ongeduldig!! Maar geduld is een schone zaak, indd :wink:

Ik zal alles laten weten nadat ik het heb uitgeprobeerd.
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#18
Maak een mooi reportje zou ik zeggen! Ik heb nog nooit een GHB-report gezien :)
p
pushuLid
01-01-2024, 00:00
#19
zo... mijn verslag over de eerste keer met ghb.

Mijn vriend en ik waren rond 10u wakker en we hebben een beetje gegeten (2 croissantjes). We wouden gaan beginnen in de middag zodat we 's nachts nog konden slapen. Omdat we allebei een beetje moe waren hadden we voor de avond ook speed geregeld (4 kleine bommetjes met waarschijnlijk 50mg in).

We zijn zo nuchter mogelijk gebleven zodat de G beter zou werken en rond 18u hebben we een bommetje speed genomen. We zijn in bed gaan liggen, goede dance / techno muziek op de achtergrond en een goede porn op tv. Na meer dan een half uur voelde we nog niets van de speed, alleen rillingen. We hebben gelijk het 2e bommetje genomen en na 10 min begon ik het wel te voelen . Ik wou gewoon lekker dansen en begon ook geiler te worden.

Om half 8 zijn we begonnen aan de ghb. Ik heb 2,3 mL genomen en mijn vriend 3,5mL.
Ik voelde wat energie en begon goed geil te worden. Alleen wou ik nog niet in bed liggen en kroelen vanwege de energie die me meer aan het dansen kreeg. Mijn vriend voelde na een half uur nog steeds niets van de speed en van de G. Ik wist nog dat sommige mensen zeiden dat pluggen beter was en ik dacht: we proberen het! Mijn vriend was niet zo blij om :P maar ja, het was het proberen waard als hij iets wou gaan voelen. Ik ben wel voorzichtig geweest, ik wou hem niet out hebben of zo! Ik heb hem 1mL toegediend. Na een half uur voelde hij nog steeds niets :angry:

Mijn collega zei dat het gevoel versterkerd wordt als je gaat blowen dus heeft hij een half blow gerookt. En nog steeds voelde hij helemaal niets... Omdat hij niets voelde werktte het bij mij ook steeds minder.
De avond begon niet zo goed als we hadden gehoopt. We hebben een half uur gezeten en gepraat want ik werd echt verdrietig om (hij voelt nooit wat van drugs en dat is zò irritant!!)
Maar goed, geen drugs kan onze avond samen verpesten :) en ik zei: we gaan nog een keer!

Om 21u heb ik 3mL genomen en ik heb hem 4,5 gegeven, gewoon te drinken :wink:
Na 8 minuten al voelde ik mijn hoofd erg zwaar worden en licht. Heel raar gevoel!
Ik wou lekker kroelen en elkaar verwennen ging heel goed :) maar mijn hoofd werd steeds zwaarder en mijn lichaam ook. Het maakte me toen niet uit, ik wou gewoon gebruikt worden :P
Ik had een leuke pak aangetrokken, wij waren goed bezig en eindelijk zei hij: ik voel een beetje!
Een beetje is voor zijn doen al heel veel dus is hij gelijk gaan blowen, hopend dat het gevoel versterkerd zou worden. Hij kwam terug en ik was veel geile dingen van plan. MAAR helaas, werd ik ineens erg misselijk, mijn lichaam werd me te zwaar en ik kon niets doen wat ik zo graag wou :( nu dat hij eindelijk iets voelde konden we niets!! :angry:
ik heb een half uur gewoon tegen hem aan gelegen, werd wel verwend maar kon niets doen, zo frustrerend. Mijn tweede dosis was gewoon te hoog :( ik baalde echt enoorm van!

We zijn naar bed gegaan rond half 11, ik was gewoon te moe! om 2u was ik klaar wakker. Waarschijnlijk door de speed die toch een beetje werkte ineens... Ben gelijk gaan eten, had trek gekregen. Pas rond 5u kon ik af en toe slapen terwijl mijn vriend wel sliep. En toen ik wakker was om 2u en hem lekker wou verwennen, sliep hij te diep! lol

Algemeen indruk van de avond: niet te vergelijken met een eerste keer xtc, dat was veruit mijn beste ervaring. Mijn vriend blijkt nogmaals immuun voor drugs :angry:
Ik heb nog zo een 8mL thuis liggen, ik ga het wel bewaren en een ander keertje gebruiken, ik denk dat mijn dosis tussen de 2,5 en 3 moet zijn. Voor de rest denk ik dat ik toch te weinig had gegeten. Ik had maar 2 croissantjes op dus was het een beetje logisch dat mijn lichaam erg moe werd.
Ik heb geen hoop meer over ghb. Wel lijkt het me goed dat mijn vriend een keertje een combi xtc en coc neemt (genoeg voor zijn eentje) en dat ik ghb neem. Kan ik lekker voor slavin spelen :grin:
Ik had nog een flesje ghb gekregen van mijn collega, die ga ik wel terug geven. Ik ben niet onder de indruk van de combi speed + ghb. Mss omdat we ook te weinig speed hadden maar ja.

Dat was het!
p
pushuLid
01-01-2024, 00:00
#20
met wie?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."