Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGHB, eerste keer

GHB, eerste keer

60 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
p
pushuLid
01-01-2024, 00:00
#1
voor mij kan dat wel klopen maar voor mijn vriend heb ik twijfels. Aan 2cb kunnen we niet komen, dus houdt het snel op...
Het is echt jammer, maar we moeten er maar mee doen :wink:
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ook jouw vriend heeft een dosis waarbij hij iets voelt, ik denk dat de eerste mens die immuun is voor drugs (en dus ook medicijnen) nog geboren moet worden. Alleen zal jouw vriend gewoon stukken meer nodig hebben dan een "normaal" iemand. Ik heb ook zo'n vriendin gehad, die had gewoon véél meer nodig van bepaalde stofjes dan anderen, anders voelde ze niets...

Van XTC heb ik bv weer meer nodig dan mijn vrouw, van G minder.(naar verhouding dan, ze is een halve meter kleiner, en ruim 25 kg lichter)

Om nog eens aan te geven wat ik nodig heb, met mijn 1.95m en 95 kg; 4½ om te beginnen, en dan na 2½ uur neem ik 3 bij. Min vrouw(tje) begint met 4, en pakt na 1½ uur 2½ bij...Als ze 2½ uur wacht met bijpakken, is ze weer zo nuchter als op een doordeweekse dag :wink:
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je lijkt me wel een geile meid
x
xtc4funLid
01-01-2024, 00:00
#4
immuun voor drugs/medicatie kan niet denk ik, er gebeurt altijd wel iets, maar dit hoeft niet altijd een voordelig effect te zijn.
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het laatste jaar heb ik bijna geen coke, xtc en speed meer gebruikt, maar ik voel er ook bizar weinig van.

Een verklaring kan ik ook niet geven.
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#6
Tolerantie misschien? Hoewel dat moeilijk kan met die vriend aangezien het zijn eerste keer was.. Kennelijk heeft hij gewoon meer nodig. Vriend van mij had bij ze eerste keer ook 2 pillen nodig, getest op 140mg.
p
pushuLid
01-01-2024, 00:00
#7
toen ik voor het eerst pillen op had was het niet zijn eerste keer. Hij had bijna al alle drugs geprobeerd. Pillen had hij het vaakst gebruikt naar feesten en zo, maar hij was 2-3 jaar clean, dus zou het niet meer mogen uitmaken lijkt mij.
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#8
Tja, hij kan er kennelijk gewoon goed tegen he? Maar immuun zal hij zeker niet zijn.
c
calibreLid
01-01-2024, 00:00
#9
...
n
noeliLid
01-01-2024, 00:00
#10
Kigh zei:
Omdat je makkelijk een overdosis krijgt en het fatale gevolgen kan hebben icm alcohol bv.

Wilde m'n mening er even tussendoor gooien, hoop dat yeti 'tzelfde bedoelde :).
Klik om te vergroten...
precies jaah
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#11
Vannacht een tweede poging gedaan met de GHB en was fantastisch/geil!! :hearteyes: :hearteyes: Begon met 2,5 mm en na een uurtje heb ik nog 1,5 bijgenomen, ik was heerlijk van de kaart!
p
pushuLid
01-01-2024, 00:00
#12
mijn eerste keer vorige week was niet echt gelukt. Ik dacht ook dat ik te weinig had genomen. Maar nu, vraag ik me af of ik niet te veel had genomen (de eerste dosis dan, de 2e was duidelijk te veel).
Wat moet ik voelen als het precies goed is? Ik kreeg een zware hoofd en duizeligheid. Herkent iemand dit? Is het dan een goed begin of is het dat ik te veel heb genomen? Want ik ga het volgend jaar weer proberen (heb nog wat thuis liggen) en ik wil het graag goed doen :)
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#13
Same here, ik ben nu begonnen met 2,5 ipv 2 en na een uurtje nog eens anderhalf erbij en dat bleek dit keer voor mij perfect te zijn. Je moet het gewoon toch voor jezelf een beetje uitvogelen...
p
pushuLid
01-01-2024, 00:00
#14
dank je! ik zal gewoon minder nemen en dan zie ik het wel :wink:
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Bijdoseren is riskanter dan plots genoeg nemen.

Neem een goede dosis en wacht. Als je hoofd waar begint te wegen en je word duizelig heb je teveel genomen
n
noeliLid
01-01-2024, 00:00
#16
hoest nu met der?
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#17
Met die dochter in het ziekehuis.
n
noeliLid
01-01-2024, 00:00
#18
ja
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#19
Jongen, wtf, doe gewoon een liter anders voel je toch niks.
p
pushuLid
01-01-2024, 00:00
#20
zo... mijn verslag over de eerste keer met ghb.

Mijn vriend en ik waren rond 10u wakker en we hebben een beetje gegeten (2 croissantjes). We wouden gaan beginnen in de middag zodat we 's nachts nog konden slapen. Omdat we allebei een beetje moe waren hadden we voor de avond ook speed geregeld (4 kleine bommetjes met waarschijnlijk 50mg in).

We zijn zo nuchter mogelijk gebleven zodat de G beter zou werken en rond 18u hebben we een bommetje speed genomen. We zijn in bed gaan liggen, goede dance / techno muziek op de achtergrond en een goede porn op tv. Na meer dan een half uur voelde we nog niets van de speed, alleen rillingen. We hebben gelijk het 2e bommetje genomen en na 10 min begon ik het wel te voelen . Ik wou gewoon lekker dansen en begon ook geiler te worden.

Om half 8 zijn we begonnen aan de ghb. Ik heb 2,3 mL genomen en mijn vriend 3,5mL.
Ik voelde wat energie en begon goed geil te worden. Alleen wou ik nog niet in bed liggen en kroelen vanwege de energie die me meer aan het dansen kreeg. Mijn vriend voelde na een half uur nog steeds niets van de speed en van de G. Ik wist nog dat sommige mensen zeiden dat pluggen beter was en ik dacht: we proberen het! Mijn vriend was niet zo blij om :P maar ja, het was het proberen waard als hij iets wou gaan voelen. Ik ben wel voorzichtig geweest, ik wou hem niet out hebben of zo! Ik heb hem 1mL toegediend. Na een half uur voelde hij nog steeds niets :angry:

Mijn collega zei dat het gevoel versterkerd wordt als je gaat blowen dus heeft hij een half blow gerookt. En nog steeds voelde hij helemaal niets... Omdat hij niets voelde werktte het bij mij ook steeds minder.
De avond begon niet zo goed als we hadden gehoopt. We hebben een half uur gezeten en gepraat want ik werd echt verdrietig om (hij voelt nooit wat van drugs en dat is zò irritant!!)
Maar goed, geen drugs kan onze avond samen verpesten :) en ik zei: we gaan nog een keer!

Om 21u heb ik 3mL genomen en ik heb hem 4,5 gegeven, gewoon te drinken :wink:
Na 8 minuten al voelde ik mijn hoofd erg zwaar worden en licht. Heel raar gevoel!
Ik wou lekker kroelen en elkaar verwennen ging heel goed :) maar mijn hoofd werd steeds zwaarder en mijn lichaam ook. Het maakte me toen niet uit, ik wou gewoon gebruikt worden :P
Ik had een leuke pak aangetrokken, wij waren goed bezig en eindelijk zei hij: ik voel een beetje!
Een beetje is voor zijn doen al heel veel dus is hij gelijk gaan blowen, hopend dat het gevoel versterkerd zou worden. Hij kwam terug en ik was veel geile dingen van plan. MAAR helaas, werd ik ineens erg misselijk, mijn lichaam werd me te zwaar en ik kon niets doen wat ik zo graag wou :( nu dat hij eindelijk iets voelde konden we niets!! :angry:
ik heb een half uur gewoon tegen hem aan gelegen, werd wel verwend maar kon niets doen, zo frustrerend. Mijn tweede dosis was gewoon te hoog :( ik baalde echt enoorm van!

We zijn naar bed gegaan rond half 11, ik was gewoon te moe! om 2u was ik klaar wakker. Waarschijnlijk door de speed die toch een beetje werkte ineens... Ben gelijk gaan eten, had trek gekregen. Pas rond 5u kon ik af en toe slapen terwijl mijn vriend wel sliep. En toen ik wakker was om 2u en hem lekker wou verwennen, sliep hij te diep! lol

Algemeen indruk van de avond: niet te vergelijken met een eerste keer xtc, dat was veruit mijn beste ervaring. Mijn vriend blijkt nogmaals immuun voor drugs :angry:
Ik heb nog zo een 8mL thuis liggen, ik ga het wel bewaren en een ander keertje gebruiken, ik denk dat mijn dosis tussen de 2,5 en 3 moet zijn. Voor de rest denk ik dat ik toch te weinig had gegeten. Ik had maar 2 croissantjes op dus was het een beetje logisch dat mijn lichaam erg moe werd.
Ik heb geen hoop meer over ghb. Wel lijkt het me goed dat mijn vriend een keertje een combi xtc en coc neemt (genoeg voor zijn eentje) en dat ik ghb neem. Kan ik lekker voor slavin spelen :grin:
Ik had nog een flesje ghb gekregen van mijn collega, die ga ik wel terug geven. Ik ben niet onder de indruk van de combi speed + ghb. Mss omdat we ook te weinig speed hadden maar ja.

Dat was het!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."