#1
Jongen, wtf, doe gewoon een liter anders voel je toch niks.
Marla Singer zei:Ik was er altijd een beetje huiverig voor en zei dat ik het waarschijnlijk nooit zou nemen, maar nou heb ik van iemand wat GHB gekregen en morgen gaan ik en Tyler het samen voor onze eerste keer toch maar eens nemen. We zijn vooral nieuwsgierig naar het erotische effect, dus ben benieuwd hoed dit gaat uitpakken.
Ik weeg 65 kg en heb me laten vertellen dat 2 ml dan de beste dosis is om mee te beginnen.
Tyler weegt ongeveer 73 kg, voor hem dan ook maar 2 ml doen of misschien 2,5 ml?
Hoe is de combinatie met pep trouwens, aan te raden of onderdrukt het te veel het ghb gevoel?
J0rrit zei:Marla Singer zei:Ik was er altijd een beetje huiverig voor en zei dat ik het waarschijnlijk nooit zou nemen, maar nou heb ik van iemand wat GHB gekregen en morgen gaan ik en Tyler het samen voor onze eerste keer toch maar eens nemen. We zijn vooral nieuwsgierig naar het erotische effect, dus ben benieuwd hoed dit gaat uitpakken.
Ik weeg 65 kg en heb me laten vertellen dat 2 ml dan de beste dosis is om mee te beginnen.
Tyler weegt ongeveer 73 kg, voor hem dan ook maar 2 ml doen of misschien 2,5 ml?
Hoe is de combinatie met pep trouwens, aan te raden of onderdrukt het te veel het ghb gevoel?
Ik zou zeker beginnen met 4-5 ml, zeker geen 2 of 3 ofzo, voel je toch niks van.
andise zei:Blijf eraf is mijn advies voor je het weet kun je niet meer zonder
J0rrit zei:Stom advies? Van 4 ml top G ga je heus niet out hoor, en dan nog, je gaat heus niet zomaar dood van 4 ml top spul.
Verder hebben jullie veel te weinig genomen, alles wat je vertelt klinkt voor mij alles behalve G, sloom zwaar in je hoofd? G is een alcohol-achtige roes alleen dan met een soort van xtc-achtige zin om dingen te ondernemen en te praten, en ook heb je energie om een nachtje door te gaan. Volgende keer dus beginnen met 4 ml, uitgeslapen. Geloof me, je bent me dankbaar!
Gr,
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."