Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGHB, eerste keer

GHB, eerste keer

60 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jongen, wtf, doe gewoon een liter anders voel je toch niks.
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Pep + ghb = :hearteyes:

Twee producten heffen de negatieve dingen van elkaar op
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#3
@Marla:

om met je laatste vraag te beginnen, pep+G is een hele lekkere combi, mijn vrouw vindt de G dan veel prettiger dan zonder pep. Ikzelf merk niet zo heel erg veel verschil, maar het is een fijne combi. Let alleen op dat je door de pep niet overmoedig wordt, als die namelijk uitwerkt, en je hebt een nog te hoge dosis G in je lijf, kun je alsnog out gaan.

Vwb de juiste dosis is het altijd gissen wat hier gedaan wordt. Je kunt niet geheel op je gewicht afgaan, zoals met veel andere drugs, er zijn nog meer factoren die belangrijk kunnen zijn. Denk aan stemming, vermoeidheid, maaginhoud, lichamelijke gesteldheid e.d.

Ik denk dat de je een goede richtlijn hebt voor jezelf qua dosis, Tyler kan misschien iets meer pakken om te proberen, bv 3 ml. Ik zou trouwens de eerste keer/keren alleen G pakken, zonder pep, zodat je eerst de voor jullie juiste dosis kunt vinden.

Ook wij hebben altijd gezegd dat G er hier niet in zou komen, net zoals zoveel andere dingen. Maar we zijn toch te nieuwsgierig, en het erotiserende karakter heeft ons ook over gehaald. En daar hebben we nog geen minuut spijt van gehad!! Oja, en teveel G kan er bij sommige mannen en vrouwen voor zorgen dat je geen orgasme kunt krijgen...erg frustrerend :flushed:

Veel plezier ermee in ieder geval, doe het rustig aan, verwacht niet dat je meteen de eerste keer perfect zit qua gevoel en dosis, maar geef het een kans.

Oja, wij nemen meestal een lichte maaltijd zo'n 2 u voor de inname. Géén vet eten, en zorg toch dat je altijd een emmertje binnen handbereik hebt...sommigen worden wel eens even een beetje misselijk van G :grin:

Als je vragen hebt, feel free to ask, ik ben vanavond ook op MSN voor Live Support, mocht het nodig zijn :wink:

Hemi
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#4
Marla Singer zei:
Ik was er altijd een beetje huiverig voor en zei dat ik het waarschijnlijk nooit zou nemen, maar nou heb ik van iemand wat GHB gekregen en morgen gaan ik en Tyler het samen voor onze eerste keer toch maar eens nemen. We zijn vooral nieuwsgierig naar het erotische effect, dus ben benieuwd hoed dit gaat uitpakken.

Ik weeg 65 kg en heb me laten vertellen dat 2 ml dan de beste dosis is om mee te beginnen.

Tyler weegt ongeveer 73 kg, voor hem dan ook maar 2 ml doen of misschien 2,5 ml?

Hoe is de combinatie met pep trouwens, aan te raden of onderdrukt het te veel het ghb gevoel?
Klik om te vergroten...

Ik zou zeker beginnen met 4-5 ml, zeker geen 2 of 3 ofzo, voel je toch niks van.
a
andiseLid
01-01-2024, 00:00
#5
J0rrit zei:
Marla Singer zei:
Ik was er altijd een beetje huiverig voor en zei dat ik het waarschijnlijk nooit zou nemen, maar nou heb ik van iemand wat GHB gekregen en morgen gaan ik en Tyler het samen voor onze eerste keer toch maar eens nemen. We zijn vooral nieuwsgierig naar het erotische effect, dus ben benieuwd hoed dit gaat uitpakken.

Ik weeg 65 kg en heb me laten vertellen dat 2 ml dan de beste dosis is om mee te beginnen.

Tyler weegt ongeveer 73 kg, voor hem dan ook maar 2 ml doen of misschien 2,5 ml?

Hoe is de combinatie met pep trouwens, aan te raden of onderdrukt het te veel het ghb gevoel?
Klik om te vergroten...

Ik zou zeker beginnen met 4-5 ml, zeker geen 2 of 3 ofzo, voel je toch niks van.
Klik om te vergroten...

Blijf eraf is mijn advies voor je het weet kun je niet meer zonder
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#6
andise zei:
Blijf eraf is mijn advies voor je het weet kun je niet meer zonder
Klik om te vergroten...

Dat is ook onzin, dat jij er snel verslaafd aan bent, wil niet zeggen dat een ander er niet mee om kan gaan. Voor sommigen is het idd verslavend, maar dat is ook met andere zaken zo...
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Gebruik in het weekend en niet in de week gebruiken, anders ga je maar zwaar opletten.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nou, afgelopen zaterdag was het dus zo ver, maar ik vond het geen succes. Heeft hoogstwaarschijnlijk te maken met de factoren waar we ons in bevonden, dus ik geef het binnenkort nog wel een keer een kans. We hebben nog een flugelflesje over namelijk. :wink:

We hadden donderdag - en vrijdagnacht al zeer slecht geslapen vanwege een beetje pep (ontiegelijk sterke). Zaterdag overdag dus ook weer een klein beetje aan die pep gezeten, want anders functioneerden we niet (we moesten nog bij familie op visite ook) en we hadden ons zo verheugd om 's avonds die ghb te gaan doen. Tyler was wakkerder dan ik, ik was eigenlijk echt te brak voor woorden. Wel een kleine lichte maaltijd nog gegeten twee uur van te voren.

Goed, in deze status begonnen we dus aan die ghb, allebei met 2 ml. We voelden ergens op de achtergrond daar wel wat effect van. Beetje rozig, loom. Vooral mijn hoofd werd heel erg zwaar, maar dat was eigenlijk alles. Na bijna 2 uur, nog een allebei een ml genomen. Nul komma nul effect. Ruim een uurtje later nog allebei maar een ml genomen en weer geen effect. Seks was ook niet geweldig om te doen. In mijn hoofd was ik wel geil, maar mijn lichaam voelde zoooo zwaar aan. Weer ruim een uur later, besloot ik om dan maar weer eens 2 ml te doen. Tyler nam nog wat meer, iets van 2,5 ml. Daar voelden we wel weer iets van, maar weer zoooo sloom. Ik vond het iets "valiumachtigs" hebben en nam maar weer wat pep bij, want dit werkte niet om goed te kunnen seksen. Daar werd ik uiteraard weer veels te helder van en ik wilde (gdvrrrrdmme!!) weten hoe ghb nou echt voelde!

Weer iets van 2 uur gewacht (inmiddels was het alweer bijna 06u in de ochtend en waren we alweer zo goed als drie nachten wakker) en toen besloot ik om weer 2 ml te nemen. Tyler nam toen bijna 4 ml en dat was te veel van het goede: hij ging niet veel later tegen de vlakte. Ik kreeg hem een periode niet meer wakker toen, maar gelukkig bleef ik rustig (ik voelde me immers heeeel "Valium" en relaxed). Z'n pols was nog goed en omdat ie zo snurkte heb ik hem op z'n zij gelegd (ivm z'n tong en het risico daar in te kunnen stikken). Ik wilde eigenlijk ook wel erg graag slapen, maar ik wilde vooral mijn lief goed in de gaten blijven houden, voor het geval er toch nog complicaties op zouden treden. Ik kreeg hem na een uur wel een keertje wakker, maar hij kraamde alleen maar onzin uit en viel meteen weer in diepe slaap. Dat stelde me ook niet echt gerust, dus ik ben uiteindelijk tot 12u 's middags wakker gebleven. Continue bij hem blijven checken of ademhaling en pols nog goed waren en ondertussen echt vechtend tegen mijn eigen slaap. Toen pas kreeg ik hem eindelijk goed wakker, dus zonder dat ie onzin uitkraamde en gek deed, ik was zo opgelucht!!

Ok, dit waren dus echt de verkeerde omstandigheden om die ghb uit te proberen. Had ik van te voren ook wel kunnen weten, maar we hadden al een week afgesproken dat we het zouden doen en ons er zo op verheugd! Volgende keer laten we de pep dus staan en beginnen we gewoon nuchter en uitgeslapen aan die ghb. Die pep kunnen we dan daarna nog wel nemen, maar het is iig wel beter om in nuchtere staat uit te vogelen welke dosis voor ons het beste is.

Wordt vervolg dus...
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Das inderdaad een minder leuke manier om er kennis mee te maken, maar inderdaad, de omstandigheden waren m.i. niet ideaal :grin:

Ik zal even uileggen hoe wij het gedaan hebben. De begindosis bepalen is erg lastig soms, en je wilt vaak te snel te veel. Ik ben begonnen met het laten testen van mijn G, zodat ik wist hoe zuiver hij was. (43%) Dan een eerste avond begonnen met 3 ml.(1.95-95kg) Weinig effect, beetje aangeschoten gevoel, maar niet noemenswaardig. Die avond gelaten voor wat het was. Na een aantal avonden niets genomen te hebben, weer een eerste dosis, maar nu 4 ml. Dit gaf een sterker effect, echt lekker, goed geil, euforisch. Maar voor mijn gevoel, nog iets te zwak.(ben niet snel tevreden :wink: ) Dus genoten van wat het deed, en het daar weer bij gelaten.

Een week later 4½ ml. En dat was ie! :grin: Mijn begindosis! :grin:

En nadat ik wist wat voor mij een fijne dosis was, ben ik pas begonnen met het bepalen van een goede hoeveelheid en tijd om bij te doseren. Het duurt op die manier wel een tijdje voor je eruit bent, maar ik ben nog nooit out gegaan, en geniet er elke keer van. Soms doe ik gek, en begin ik met 5 ml, maar dat verschil is voor mij zo groot met 4½, dat ik daar erg voorzichtig mee ben :wink: (wel lekker af entoe :) )

Geduld is een schone zaak Marla :hearteyes: En G een lekker goedje,als je weet hoe het te gebruiken.(en hoe niet...)

Hemi
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hangt ook veel af van hoe vol je maag is
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Klopt, maar dat had ik al eerder genoemd :grin:
c
calibreLid
01-01-2024, 00:00
#12
...
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nou, de setting was perfect hoor: lekker samen met mijn lief in ons eigen vertrouwde huisje. Beter kan niet voor mij eigenlijk...
Alleen onze eigen status/gesteldheid was verkeerd: we hadden door de speed veels te weinig slaap gehad en onze maaginhoud was ook zo goed als leeg daardoor. Met veel moeite twee uur van te voren wat naar binnen weten te krijgen, maar veel was het niet.

Volgende keer beginnen we er nuchter en uitgeslapen aan en dan beginnen we met 3 ml. :wink: :wink:
L
LekkerDingLid
01-01-2024, 00:00
#14
Marla,
Zeker niet meer nemen hoor. Bij 2,5 of 3,0 voel je wel of je er de 2e x wat meer van nodig hebt of niet.
Vorig jaar zat ik nog op 4,2 en dat is heel veel voor een vrouw, maar nu kan ik niet meer hebben dan 3,5. En na een par keer moet je minderen he, bv de laatste 2 x want ghb gaat zich stapelen in je bloed of lichaam.
Je mag om de 1,5 uur weer nwe g nemen.
Wij gebruiken het overigens alleen maar met xtc en dan na 1,5-2uur beginnen we aan g.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#15
Stom advies? Van 4 ml top G ga je heus niet out hoor, en dan nog, je gaat heus niet zomaar dood van 4 ml top spul.

Verder hebben jullie veel te weinig genomen, alles wat je vertelt klinkt voor mij alles behalve G, sloom zwaar in je hoofd? G is een alcohol-achtige roes alleen dan met een soort van xtc-achtige zin om dingen te ondernemen en te praten, en ook heb je energie om een nachtje door te gaan. Volgende keer dus beginnen met 4 ml, uitgeslapen. Geloof me, je bent me dankbaar!

Gr,
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#16
J0rrit zei:
Stom advies? Van 4 ml top G ga je heus niet out hoor, en dan nog, je gaat heus niet zomaar dood van 4 ml top spul.

Verder hebben jullie veel te weinig genomen, alles wat je vertelt klinkt voor mij alles behalve G, sloom zwaar in je hoofd? G is een alcohol-achtige roes alleen dan met een soort van xtc-achtige zin om dingen te ondernemen en te praten, en ook heb je energie om een nachtje door te gaan. Volgende keer dus beginnen met 4 ml, uitgeslapen. Geloof me, je bent me dankbaar!

Gr,
Klik om te vergroten...

Wat jij wilt. Ik denk dat ze je advies niet opvolgt.
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#17
Uitgeslapen of niet, die gozer is out gegaan door 4 ml. Ik denk dat je daar wel van zou moeten leren. En waarom meteen 4 ml? Je hoeft toch niet persé meteen goed te voelen. Misschien voel je de eerste 5x wel bijna niks, hoeft toch niet, uiteindelijk zal het toch wel lukken en om dan maar meteen 4 ml van ongeteste ghb naar binnen te gooien is gewoon stom en drugsmisbruik.
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Hey, mooi. Ik ben dus niet de enige die het een stom advies vindt. :grin:
a
andiseLid
01-01-2024, 00:00
#19
Onze dochter is vandaag opgenomen op itensive care met de delier ademhalingsstoornis en een hartritmestoornis

tevens leek haar bloed blauw
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Erg vervelend, maar ga je dat nu in elke GHB-gerelateerde topic zetten?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."