#1
Oke tnx flugetlej, nee smorgens voel ik me nooit rot eigenlijk, en ik pak sowieso niet meteen s morgens ghb hoor, pas savonds neem ik het dan.
BROWSER zei:het grootste "gevaar" is juist de angst.
de angst van alle wilde verhalen.
er schiet van alles door je hoofd:
oei ik voel een steekje op mijn borst, nu ga ik dood(hartaanval)
oei ik voel me raar in mijn hoofd nu ga ik dood (hersenbloeding)
trouwens, voor de mensen die moeten gaan afkicken: ongeveer 6 uur na je laatste buisje krijg je hartkloppingen. door veel water (tijdens die 6 uur) te drinken kun je dat beperken. maar je krijgt ze hoe dan ook. wat mij hielp is de ademhalingstechniek die je bij hyperventilatie toepast, en natuurlijk ontspannen zijn.
de 1e afkick was idd een hel, maar ik weet nu dat 80% daarvan paniek en angst was.
ik weet nu wat me te wachten staat als ik (weer eens) afkick en hoe je dat het beste doet, en de eerste dag van de afkick vind ik geen probleem, de 3 Ã 4 dagen erna zijn bagger.
veel water drinken, je lichaam schoon spoelen.
Dumpy zei:jcutter123 zei:Hmm, ik hoop voor wat mensen dat ze niet gierig was op haar organen.
Tering, wat ben je een lul.
Careless zei:Maar nogmaals EERST info opzoeken DAN PAS gebruiken...en als je de verhalen over afkicken zo eng vond...waarom besluit je dan nog 2 weken lang het te gebruiken![]()

J0rrit zei:Ik heb een vraag. Heb maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdagavond ghb gebruimt en vanavond ook weer op een feestje. Dus alleen savonds vanaf een uur of 10 steeds. Maak ik kans lichamelijk verslaafd te zijn nu al?
Lees hier al die verhalen dus onder het motto better be safe than sorry!
Atropa zei:Als het om zweet handen gaat, geirriteerdheid, saaie gevoelens en dufheid is het een kwestie van uitzitten.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."