#1
Drientje zei:Ik vind GHB eigenlijk de meest zielige drug die er bestaat... Je verliest de controle over dingen waarvan je de controle niet wil verliezen. Ik ben 1 x out gegaan met GHB en toen heb ik meteen besloten om het nooit meer te doen, ik kan me niet voorstellen dat je na 2 weken nog plezier beleeft aan het nemen van de drugs... Echt elke dag? Je bent niet goed wijs en waarschijnlijk krijg je er ook een hersenbeschadiging van. Zulke mensen zoals jij geven de drugs een slechte naam, de maatschappij wordt opgezadelt met jou probleem en de overheid mag weer betalen voor jou afkick... Stop ermee nu je nog kan, en ja je zult waarschijnlijk een moeilijke tijd krijgen omdat afkicken(lees: afblijven) van iets wat zo lekker is, nu eenmaal een sterke wil en karakter nodig heeft..
Ik wens je succes ermee...
Zulke mensen als jij geven de drugs een slechte naam, je gaat out, verliest de controle over alles, zeggen dat je een hersenbeschadiging oploopt waarvan tot op heden nog geen enkel onderzoek dit bevestigd......
Stop ermee nu je nog kan, en ja je zult waarschijnlijk een moeilijke tijd krijgen
Daar weet jij alles van ???

Het dagelijks gebruik zoals flugeltje dat doet vereist veel ervaring en controle over jezelf en is lang niet voor iedereen weg gelegt.
Ik ben mijn tweede week clean (behalve dan in het weekend
